Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Perton

Van de zijkant vind ik hem eigenlijk wel prima (indien dit toch het definitieve ontwerp zou zijn, maar dat denk ik dus niet). Ben alleen nooit fan geweest van de haaienvinnen.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kronos

Citaat van: NielsD op 23 januari 2014 - 10:45:05
http://www.gppits.net/nieuws/williams_geeft_voorproefje_van_fw36/

Als dit de neus gaat worden dan vind ik hem niet mooi, laat dat voorop staan.
Echter vind ik hem nu ook weer niet zoooo lelijk als ik eigenlijk verwacht had.

Dus ondanks dat ik mooiere neuzen heb gezien valt het me nog enigszins mee

NielsD

Ik vind die neus echt verschrikkelijk, voor de rest ziet het er weer tiptop uit.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kronos

Citaat van: NielsD op 23 januari 2014 - 10:59:23
Ik vind die neus echt verschrikkelijk, voor de rest ziet het er weer tiptop uit.

De neus is ook lelijk! Alleen had ik nog erger verwacht (en dan valt het weer mee).

Het lijkt een beetje op een Pestmasker dat doktoren in de middeleeuwen ophadden doordat ze dachten dat hierdoor de Pest niet via de neus het lichaam in kon komen...


Maikel0230

Het zijaanzicht is zelfs best mooi te noemen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

saaie livery, hopelijk verandert die nog. Zo saai blauw. En die neus, zoals al velen verwacht hadde, oerlelijk. Gelukkig is het geen wereldkampioenschap voor de mooiste wagen van het seizoen

Kronos

Citaat van: robbert op 23 januari 2014 - 11:35:52
saaie livery, hopelijk verandert die nog. Zo saai blauw. En die neus, zoals al velen verwacht hadde, oerlelijk. Gelukkig is het geen wereldkampioenschap voor de mooiste wagen van het seizoen

Williams heeft aangegeven dat ze met deze livery de testen willen afwikkelen en dat het een placeholder is gebasseerd op de traditionele Williams Livery.
Dus daar gaat nog wel het nodige aangepast worden.

Perton

Williams doet elk jaar deze (of soortgelijke donkerblauwe) livery bij het testen.

Gerard

Ik moet zeggen dat de verandering me enigszins meevalt..
Minder erg dan de veranderingen die in 2009? doorgevoerd werden...
Oke, de neus is (vind ook ik) lelijk, maar verder valt he me mee...

SDG

Citaat van: NielsD op 23 januari 2014 - 10:59:23
Ik vind die neus echt verschrikkelijk, voor de rest ziet het er weer tiptop uit.

2

Kootje

Citaat van: SDG op 23 januari 2014 - 18:00:32
Citaat van: NielsD op 23 januari 2014 - 10:59:23
Ik vind die neus echt verschrikkelijk, voor de rest ziet het er weer tiptop uit.

2

3    and counting !!!


Ik snap, behalve dat dat reglementair vastgesteld is, ook eigenlijk niet waarom dat aanhangsel zo smal moet zijn. Waarom die neus omlaag moest, dat snap ik best. Daarmee verklein je de kans dat je met je neus boven het achterwiel van 'n voorganger komt en zo gelanceerd word. Maar dan kan dat toch gewoon net zo breed zijn als de rest vd neus zoals dat in de 90's ook het geval was? Ook toen had je van die lage neuzen, maar zat er tenminste wel 'n mooie vloeiende lijn in.

Jehoentelaar

Maar ook hier geldt weer dat de neus van deze foto waarschijnlijk flink anders is dan de neus die we straks in Bahrein zien.

Sabai

Als dit de nieuwe neuzen worden vind ik ze minder storend dan de vogelbek neuzen .

Kootje

#149
Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2014 - 18:12:34
Maar ook hier geldt weer dat de neus van deze foto waarschijnlijk flink anders is dan de neus die we straks in Bahrein zien.

Denk het niet om eerlijk te zijn, maar we zullen het zien.


Citaat van: Sabai op 23 januari 2014 - 18:16:06
Als dit de nieuwe neuzen worden vind ik ze minder storend dan de vogelbek neuzen .

Weet ik nog niet. Die vogelbekneuzen stoorde ik me eigenlijk alleen aan op foto's, gedurende het racen zelf vielen ze me doorgaans niet eens zo op en ik denk dat dat met dit type neus wel het geval zal zijn. Maar ja ... dat weet ik pas zeker als ik ze ook in actie gezien heb. Op foto's vind ik ze iig minstens even afzichtelijk.