Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

janke

Kan zo mee in een carnavals-optocht. Niet mijn ding.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 22 januari 2014 - 18:59:58
Citaat van: Franky R. op 22 januari 2014 - 18:16:43
Behalve in de jaren 1960...toen verscheen Enzo wegens een ruzie of zo ooit met BLAUWE Ferrari's.

Heb je daar ook foto's van? ???  Nooit gezien en ik kan er niks over vinden, maar ben wel benieuwd. :-\


Ik kan je wel een link naar het verhaal geven, maar foto's? In die tijd had men nog Z/W-camera's... :D
Een quote...
CitaatThere was much talk also of Enzo Ferrari's astounding decision to annoy Italian racing officials by painting his cars American blue and white rather than Italian red; of the poodle encamped on the registration desk of the gloomy old Jefferson Hotel; of the college kids camping out above town at the racecourse and burning every signpost and hay bale they could lay hands on against the chill autumn air; of the local grape harvest and the fall foliage and the monster traffic jam that would clog the roads of this upstate New York village on race day.


"No one can deny that Ferrari is the true representative of Italian racing, right?" he said. "It has been this way for years: Italy and Ferrari, Ferrari and Italy. But now, unless Ferrari gains the recognition he deserves from both the Italian government and the Italian Automobile Club—the dispute is otherwise too complicated to explain—then, alas, the red Ferrari color will race no more."

http://si.com/vault/article/magazine/MAG1076472/index.htm

Franky R.

Wacht....toch een kleurenfoto gevonden...

NielsD

Citaat van: Franky R. op 22 januari 2014 - 21:29:59
Wacht....toch een kleurenfoto gevonden...


Met dit soort wagens heb ik helemaal niets, vind het ook niet mooi. De huidige Formule 1-auto's zijn een stuk mooier.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 22 januari 2014 - 21:30:53


Met dit soort wagens heb ik helemaal niets, vind het ook niet mooi. De huidige Formule 1-auto's zijn een stuk mooier.


Heb eerbied voor de geschiedenis, cultuurbarbaar... ;)

0634

Oei.... de huidige dinky toys mooi vinden... mooier dan zo'n parel zelfs... :-[ ;)

Maikel0230

Vindt de livery van F.I. wel iets hebben, doet me denken dan de minardi's van de jaren tachtig en begin jaren negentig, zelfs met de kleurentinten die je met FI zou associëren



#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Vind de FI ook maar een lelijk ding. Zou het wel cool vinden als ze de zwarte delen niet spuiten/stickeren maar gewoon het carbon bloot laten liggen.

Perton

Ik hoop trouwens dat er teams zijn die het lelijke aanhangsel van de neus een andere kleur gaan geven dan de rest van de neus/vleugel. Gewoon omdat het kan.

NielsD

Citaat van: Franky R. op 22 januari 2014 - 21:32:09
Citaat van: NielsD op 22 januari 2014 - 21:30:53


Met dit soort wagens heb ik helemaal niets, vind het ook niet mooi. De huidige Formule 1-auto's zijn een stuk mooier.


Heb eerbied voor de geschiedenis, cultuurbarbaar... ;)

Het spijt me Franky! ;D Heb ook meer met moderne auto's, dan die oude meuk van vroeger! Ik ben een modern jongetje denk ik! :D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Force India doet alvast een gooi naar de mooiste livery van het jaar wat mij betreft. Supervet!

Franky R.

Citaat van: NielsD op 22 januari 2014 - 22:37:52
Citaat van: Franky R. op 22 januari 2014 - 21:32:09
Citaat van: NielsD op 22 januari 2014 - 21:30:53


Met dit soort wagens heb ik helemaal niets, vind het ook niet mooi. De huidige Formule 1-auto's zijn een stuk mooier.


Heb eerbied voor de geschiedenis, cultuurbarbaar... ;)

Het spijt me Franky! ;D Heb ook meer met moderne auto's, dan die oude meuk van vroeger! Ik ben een modern jongetje denk ik! :D
;) ;) ;)

SDG

Van op de FB-pagina van RTLGP:

CitaatCaterham-teambaas Cyril Abiteboul heeft 'zijn' 2014-auto lelijk genoemd en waarschuwt voor het uiterlijk van de nieuwe F1's en dan vooral de vanwege de door nieuwe regels aangepaste neus:

"Kids should be dreaming when they see a formula one car. I don't know what sort of dream or nightmare you will get when you look at the new cars...
"It reminds me of the film Alien, with something coming out of the mouth and whatever.
"It's not very nice."

https://www.facebook.com/rtlgpmagazine

0634

Sja, zo'n waarschuwing kan je de laatste 4,5 jaar wat mij betreft steevast uitdelen.

Perton







[10:32:28] Cristian Perton: ja deze piemel lijkt ook zo groot in vergelijking met al die theoretische dingen die we afgelopen maanden hebben gezien


Dus ik vermoed dat dit niet het definitieve ontwerp is - maar de piemel zal er ongetwijfeld wel op zitten.