Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Sabai

Ik heb alvast een poll gemaakt voor welke bolide we straks het mooiste vinden. Vind de livery van FI al erg mooi.

Franky R.

Nu al een mooi karretje, die Force India... :)
En McLaren zal voor mij vast niet winnen, indien ze vasthouden aan dat -inmiddels irritante- chroomlook...

Perton

Ik ben volgens mij echt de enige die de Force India echt belachelijk lelijk vind ;D Ik denk wel dat het een auto is die ik in actie mooi zal vinden, maar dat merken we wel in Australië.

Fabian

Citaat van: Perton op 22 januari 2014 - 16:41:30
Ik ben volgens mij echt de enige die de Force India echt belachelijk lelijk vind ;D Ik denk wel dat het een auto is die ik in actie mooi zal vinden, maar dat merken we wel in Australië.
Smaken verschillen hè. Gelukkig maar. Prachtig ding!

0634

Niet erg geslaagde livery vind ik. Dat oranje verneukt de hele boel. 

robbert

ja idd een lelijke wagens. Het is al een paar jaar zo dat de liverys van de wagens op niet veel trekken

SDG

Citaat van: robbert op 22 januari 2014 - 17:41:29
ja idd een lelijke wagens. Het is al een paar jaar zo dat de liverys van de wagens op niet veel trekken

Gelukkig dat je op zo'n moment weet wat je aan Ferrari hebt, he?  ;)

Franky R.

Citaat van: SDG op 22 januari 2014 - 18:10:28
Citaat van: robbert op 22 januari 2014 - 17:41:29
ja idd een lelijke wagens. Het is al een paar jaar zo dat de liverys van de wagens op niet veel trekken

Gelukkig dat je op zo'n moment weet wat je aan Ferrari hebt, he?  ;)


Behalve in de jaren 1960...toen verscheen Enzo wegens een ruzie of zo ooit met BLAUWE Ferrari's... :P
;)

robbert

Citaat van: SDG op 22 januari 2014 - 18:10:28
Citaat van: robbert op 22 januari 2014 - 17:41:29
ja idd een lelijke wagens. Het is al een paar jaar zo dat de liverys van de wagens op niet veel trekken

Gelukkig dat je op zo'n moment weet wat je aan Ferrari hebt, he?  ;)
ja van dat saai rood en lelijke penisneuzen. Gelukkig zijn de redbulls mooier :-)

0634

Citaat van: Franky R. op 22 januari 2014 - 18:16:43
Citaat van: SDG op 22 januari 2014 - 18:10:28
Citaat van: robbert op 22 januari 2014 - 17:41:29
ja idd een lelijke wagens. Het is al een paar jaar zo dat de liverys van de wagens op niet veel trekken

Gelukkig dat je op zo'n moment weet wat je aan Ferrari hebt, he?  ;)


Behalve in de jaren 1960...toen verscheen Enzo wegens een ruzie of zo ooit met BLAUWE Ferrari's... :P
;)

Nog wel vaker, in 93 hadden ze ineens zo'n witte balk...



Ouch...

Kootje

Livery van FI vind ik niets bijzonders om eerlijk te zijn. Niet foeilelijk, maar ook niet echt mooi. Beetje saai eigenlijk, en deze zal alvast niet mijn stem krijgen.

0634

De mijne ook absoluut niet. Tamelijk lelijk ding.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 22 januari 2014 - 18:16:43
Behalve in de jaren 1960...toen verscheen Enzo wegens een ruzie of zo ooit met BLAUWE Ferrari's.

Heb je daar ook foto's van? ???  Nooit gezien en ik kan er niks over vinden, maar ben wel benieuwd. :-\

Wings

Citaat van: rafael25 op 22 januari 2014 - 11:28:39
Citaat van: Fabian op 22 januari 2014 - 10:32:47
Citaat van: Kronos op 22 januari 2014 - 10:30:36
Citaat van: Fabian op 22 januari 2014 - 10:27:57
http://www.gppits.net/nieuws/force_india_showt_foto_vjm07/

Persoonlijk vind ik deze erg bruut. Goed geslaagd!

Ze creëeren inderdaad een veel aggresievere look en ook een auto die wel op gaat vallen (beetje afhankelijk van de rest van de liveries natuurlijk).
Lijkt me een goede oplossing als je de lastige combinatie oranje / groen ergens in wilt combineren  :)
Yup. Agressief en erg vet. Overigens noemen ze de kleur saffraan, blijft een Indiaas team he!  ;)


Supervet!!

Gerard