Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Perton

Als het ding een vingerneus wordt genoemd, wordt Vettel zijn overwinningsdans nog naarder denk ik.

Tuesday

Citaat van: Perton op 10 januari 2014 - 20:52:32
Als het ding een vingerneus wordt genoemd, wordt Vettel zijn overwinningsdans nog naarder denk ik.
als het ding penisneus genoemd gaat worden, gaat Vettel zn overwinningsdans misschien wel aanpassen ;)

0634

Dan stel ik voor dat we het toch niet zo gaan noemen... ???

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 10 januari 2014 - 21:28:12
Dan stel ik voor dat we het toch niet zo gaan noemen... ???
mijn steun heb je! Ik vind trouwens die auto er verder prima uitzien, afgezien dus van dat rare stukje voor aan de neus. Ben benieuwd hoe het er op het circuit en tv uit gaat zien. Nog maar 2 weken tot aan de eerste presentaties.

Edwin90

Nouja, het was niet mijn bedoeling om voor iedereen te praten wat betreft die middelvinger. Maar ik vind gewoon dat een Formule 1 wagen een mooie strakke wagen moet zijn. Bijna wat alles betreft is het de koningsklasse. Alleen de wagens zijn er sinds 2009 alleen maar lelijker op geworden. Compleet uit het verband. Een bochel of een raar puntje helpen daar niet echt bij. Ik vind dat enorm zonde.

0634

Maakt toch niks uit, Edwin, alleen zie ik de vergelijking met een penis niet. Met een middelvinger heeft dat puntje inderdaad meer gelijkenissen ;).

En verder: ach, het is een lang geleden ingezette trent dat die wagens (m.i.) steeds fragieler, ieler, krachtelozer, lelijker om te zien worden. Steeds meer Playmobiel. Aan één kant vind ik dat jammer, aan de andere kant zal het me jeuken zolang de races maar goed zijn.

Overigens vind ik net als Tuesday, die wagen hierboven op het plaatje zo afzichtelijk nog niet. Zie er eigenlijk weinig mis mee, tov voorgaande jaren. Ik zie een vooruitgang zelfs, al is dit alleen een profielfoto, je zou hem van meerdere kanten moeten zien om echt te oordelen (nog los van het feit dat dit de nieuwe Ferrari niet is ;)).

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230



Nieuwe kleuren voor Force India?




Lotus kan het niet laten

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai


Maikel0230

#70
Dat wordt een drukke morgen daar in Jerez, de journalisten gaan weer leren hollen, zijn die ook weer fit voor het nieuwe seizoen ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Sauber 26 en torro rosso 27 januari.

Maikel0230



Nou dat wordt close, hoop persoonlijk op F14 T, dat is de minst vreemde van de vier ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Waarom komt Ferrari voor de duizendste keer weer met een ander typenaam? McLaren houdt al jaren vast aan haar MP4-xx, Wiliams heeft haar FWxx of Sauber met de Cx [Christine, Saubers vrouw]... ::)

Maikel0230

Das ook niet honderd procent waar, ze volgen geen vaste nummering maar er staat sinds 1995 stoïcijns een F voor de cijfers maar ook ik heb het niet zo op die achtervoegsels.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25