Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Sabai

Ik vroeg me af of iemand al iets weet wanneer de teams hun auto gaan presenteren.  Van Mc Laren heb ik begrepen dat zij hem in de week voor de eerste test presenteren samen met een nieuwe hoofdsponsor.

Data onthullingen:


Red Bull Racing: 28 januari

Mercedes:28 januari

Ferrari: 25 januari

Lotus: Datum onbekend.   

McLaren: 24 januari

Force India: datum onbekend

Sauber: 26 januari

Toro Rosso: 27 januari

Williams: 28 januari


Caterham: 28 januari

Marussia: Datum onbekend.

Maikel0230

Het gerucht is inderdaad dat McLaren 25 januari graag zou willen hebben maar daarover is nog niets bevestigd, de andere teams hebben ook nog niets laten weten. Ik verwacht dat de meeste wachten tot het laatste moment.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Ben wel benieuwd naar hun nieuwe kleuren, McLaren dus.  En Lotus didn't show up. Zal toch niet???
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Hoezo Lotus didn't show up? Waar niet? Ik snap je post niet echt.

janke

Citaat van: Perton op 03 januari 2014 - 23:13:41
Hoezo Lotus didn't show up? Waar niet? Ik snap je post niet echt.

Maakt niet uit. Wat ik hier lees van medeforummers hebben ze nog geen engine. Vandaar mijn opmerking. :D
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Ooh op die manier.

Tsja PVDSA/PDSVA/Iets met P A en drie letters er tussen, ik vergeet de volgorde altijd, wil geen oude schulden betalen, maar dat hun geld alleen voor de ontwikkeling van de huidige auto wordt gebruikt. Een paar motoren kopen lijkt me daar toch wel aan voldoen, anders kan hun coureurtje überhaupt niet rijden ;D

Dus ik zie dat Renault-'probleem' eigenlijk meer als iets dat vooral op fora en Twitter leeft dan dat het echt een serieus probleem is. Misschien ben ik een domme optimist, maar dat met de motor komt denk ik wel goed.

Kootje

Misschien wil Renault eerst achterstallig geld zien voordat er überhaupt over nieuw te leveren motoren gepraat wordt? In dat geval helpen die PDVSA (dat is de volgorde ;)) dollars dus niets.

Perton

Dat zal uiteraard meespelen, maar goed dan kan PDVSA (thanks!) eisen wat ze willen, Maldonado kan dan geen race rijden, tenzij hij zijn naam verandert in Pastor Flintstone.

Kootje

En misschien is dat wel het beste. :P



Maar goed .... zonder gekheid. Lotus zit zo zwaar in de financiële shit dat de dollars van PDVSA sowieso bij lange na niet toereikend zijn. Naar verluid hebben ze 'n schuld van 100 tot 130 miljoen en dat terwijl PDVSA, mits ze hetzelfde betalen als bij Williams, met "slechts" 'n bedrag van tussen de 15 en 30 miljoen over de brug komt. Ik denk dan ook dat de benodigde berg geld prioriteit nummer 1 is bij Lotus en dat ze zich nog niet echt bezig houden met de motoren. Ik zou iig eerst maar eens zien te overleven met de focus op het nu, voordat ik me met de toekomst bezig zou gaan houden.

Maikel0230

En dan mogen we niet vergeten dat het qua personeel wel een open deur is daar in Enstone. Ik geloof gisteren nog gelezen te hebben dat er weer iemand uit de technische afdeling snel naar Williams is verhuist.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Teams willen zo lang mogelijk wachten met het presenteren van de wagen en het bekend maken van de datum. Volgens mij heeft dat met de nieuwe regels te maken. Zie het probleem niet want er moet er toch een de eerste zijn. McLaren wil graag als enige op de 25e presenteren om de volledige aandacht te krijgen voor het bekendmaken van de nieuwe hoofdsponsor.

robbert

denk niet dat men moet verlangen om de nieuwe wagens te zien, ze gaan toch lelijker uitzien dan andere jaren. Alé zo'n reacties verwacht ik toch ;)

0634

De beelden die ik tot nu toe heb gezien vind ik niet lelijker dan dat ze de afgelopen jaren waren.

Kootje

Ik heb sowieso nog geen beelden gezien, slechts verwachtingen. En die variëren nogal van lelijk naar vreemd naar acceptabel en zelfs mooi. Dus ik weet nog niet hoe ik ga reageren.

0634

Verwachtingen inderdaad. Het is vrijwel onmogelijk om (m.i.) lelijkere wagens te produceren dan die plastic rotzooi van de laatste jaren dus ik verwacht niet dat ik ergens van zal schrikken.