Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Jehoentelaar

Mijn favorieten as we speak:

1 Mercedes
2 Ferrari
3 Lotus
(4 Red Bull)

Dimensie

#586
Citaat van: Kootje op 19 februari 2014 - 18:16:27
Williams zou zomaar de mooiste livery kunnen hebben, maar zullen dankzij die penisneus nooit mijn stem krijgen als minst lelijke auto.

Bij Williams is de neus niet zo mooi maar de term penisneus moet toch bij de Toro rosso bedacht zijn.

0634

Naja, met die Williamsneus loop je toch ook echt voor lul. Dus in die zin dekt 'penisneus' de lading best.

Dimensie

#588

http://postimg.org/image/ohmyg77n1/
Vind het een redelijk netjes afgewerkte neus.
De Ferrari vind ik eigenlijk net een vogelbekdier daar helpt de oogjes een beetje dicht knijpen niet meer.

Kootje

Tsja .... smaken verschillen. Ik vind die abrupte versmalling maar 'n misvormd aanhangsel en kan alleen maar hopen dat het wel goed werkt. Maar mooi .... absoluut niet.

Jehoentelaar

Mooi niet, maar ik kan het ook niet echt lelijk noemen. Zeker niet in verhouding tot sommige andere brouwsels.

Kootje

Oooh ... maar das 'n ander verhaal. Ik vind de Williamsneus ook niet de lelijkste van het stel. Die eer gaat naar Caterham, al scoren die weer punten op het gebied van creativiteit. Maar de Williamsneus is wel lelijker dan die van Mercedes, McLaren, Ferrari, Lotus, Red Bull en de vraag was: Wat is de minst lelijke. Nou ... de Williams dus niet. :D

Matthijs

Van Williams zag ik als eerste het concept van de penisneus. Dat was een gruwel. Nu zijn alle liveries bekend en blijkt dat er veel teams zijn met een nog lelijkere oplossing dan Williams!

Dimensie

Mooi vind hem ook niet, maar ik vind hem alleen netjes afgewerkt binnen de regels.
Geen enkele auto vind ik echt mooi.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 20 februari 2014 - 15:26:53
Van Williams zag ik als eerste het concept van de penisneus. Dat was een gruwel. Nu zijn alle liveries bekend en blijkt dat er veel teams zijn met een nog lelijkere oplossing dan Williams!


Eens, en toen kwam Toro Rosso met hun giga-dildo... :o

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 20 februari 2014 - 13:44:49
Mooi niet, maar ik kan het ook niet echt lelijk noemen. Zeker niet in verhouding tot sommige andere brouwsels.
Ik wel: het ding is lelijk.

Dan kan het tov anderen nog meevallen, maar als je Patty Brard naast Viola Holt zet, is Brard ook niet ineens een lekker wijf.

Jehoentelaar

Uiteraard, maar ik vind het überhaupt niet enorm lelijk.

Kootje


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 februari 2014 - 17:53:38
Citaat van: Jehoentelaar op 20 februari 2014 - 13:44:49
Mooi niet, maar ik kan het ook niet echt lelijk noemen. Zeker niet in verhouding tot sommige andere brouwsels.
Ik wel: het ding is lelijk.

Dan kan het tov anderen nog meevallen, maar als je Patty Brard naast Viola Holt zet, is Brard ook niet ineens een lekker wijf.


Doch wel het minste van twee kwaden...of je moet dan bereik zijn van de brug te springen? :P
Ik vind die Williams [nu] reuze mee vallen...

0634

Dat kan natuurlijk. Maar ik vind het een gedrocht. Niet dat ik uberhaupt F1-wagens van de laatste paar jaar mooi heb gevonden, maar dat gegeven op zich maakt de Williams niet mooier natuurlijk.

En het antwoord op je vraag: ik zou niet van een brug springen maar wel gillend wegrennen en een leven in een klooster serieus overwegen.