Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

janke

#570
Force India rijdt al jaren rond met Kingfisher, een grote brouwerij. Verder nog Royal Challenge whiskey. Ook LBS is een brouwer. Er is NOG GEEN verbod op alcohol in de F1 wat sponsoring betreft. En die paar landjes waar die merken niet op de auto mogen, zullen de sponsors zich niet druk over maken, lijkt me. Hun markt is het niet.

De foto op de frontpage van deze site van de teamkleding is een photoshop. De echte foto laat de shirts zien van Mercedes-AMG, Ferrari en McLaren-Mercedes. Daar is die Martini shirt ingezet. ;)

Zie OnPole.com
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Citaat van: janke op 12 februari 2014 - 22:28:43
Force India rijdt al jaren rond met Kingfisher, een grote brouwerij. Verder nog Royal Challenge whiskey. Ook LBS is een brouwer. Er is NOG GEEN verbod op alcohol in de F1 wat sponsoring betreft. En die paar landjes waar die merken niet op de auto mogen, zullen de sponsors zich niet druk over maken, lijkt me. Hun markt is het niet.

De foto op de frontpage van deze site van de teamkleding is een photoshop. De echte foto laat de shirts zien van Mercedes-AMG, Ferrari en McLaren-Mercedes. Daar is die Martini shirt ingezet. ;)

Zie OnPole.com

Er heeft wel degelijk een Martini shirt op de pagina van OnPole.com gestaan Janke. Ik zat net op Twitter toen het initieel begon te regenen met links naar OnPole.com en ik heb nog met mijn eigen ogen gezien hoe het erop stond, nog geen half uur later was het 'tactisch' vervangen.

Je punt over Kingfisher klopt inderdaad, ik dacht altijd dat het reclame was voor de luchtvaartmaatschappij maar die is ondertussen op de fles gegaan, waarom verwijderen zij hun reclame niet van de wagens als ze in het Midden-Oosten racen en de andere twee wel? Tevens staat er nog een whiskey merk op de force india. De foto hieronder is van vorig jaar en beide dranken zijn prominent in beeld.

http://www.gg2.net/newImage/original/1366533319_2013-04-19T135311Z_1822340761_LR1E94J12KCPM_RTRMADP_3_MOTOR-RACING-PRIX.JPG

Ik snap de filosofie niet.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


janke

Citaat van: Maikel0230 op 13 februari 2014 - 00:50:57
Citaat van: janke op 12 februari 2014 - 22:28:43
Force India rijdt al jaren rond met Kingfisher, een grote brouwerij. Verder nog Royal Challenge whiskey. Ook LBS is een brouwer. Er is NOG GEEN verbod op alcohol in de F1 wat sponsoring betreft. En die paar landjes waar die merken niet op de auto mogen, zullen de sponsors zich niet druk over maken, lijkt me. Hun markt is het niet.

De foto op de frontpage van deze site van de teamkleding is een photoshop. De echte foto laat de shirts zien van Mercedes-AMG, Ferrari en McLaren-Mercedes. Daar is die Martini shirt ingezet. ;)

Zie OnPole.com

Er heeft wel degelijk een Martini shirt op de pagina van OnPole.com gestaan Janke. Ik zat net op Twitter toen het initieel begon te regenen met links naar OnPole.com en ik heb nog met mijn eigen ogen gezien hoe het erop stond, nog geen half uur later was het 'tactisch' vervangen.

Je punt over Kingfisher klopt inderdaad, ik dacht altijd dat het reclame was voor de luchtvaartmaatschappij maar die is ondertussen op de fles gegaan, waarom verwijderen zij hun reclame niet van de wagens als ze in het Midden-Oosten racen en de andere twee wel? Tevens staat er nog een whiskey merk op de force india. De foto hieronder is van vorig jaar en beide dranken zijn prominent in beeld.

http://www.gg2.net/newImage/original/1366533319_2013-04-19T135311Z_1822340761_LR1E94J12KCPM_RTRMADP_3_MOTOR-RACING-PRIX.JPG

Ik snap de filosofie niet.

Whiskey's zeg ik toch? Vorig jaar en daarvoor nog een echte whiskey.  :D  Whyte & Mackay, die sponsorde Paul Di Resta. En dat Martini-shirt is een photoshop, believe me. Niets filosofisch aan. Ik lees wel eens en zie wel eens wat. Jij toch ook?? ;)
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Ik heb het even opgezocht en volgens mij is alcoholreclame in Bahrein niet bij wet verboden. Maar in de islam zijn het gebruik én het geven van alcohol wel een zonde dus daarom wordt er bv. geen champagne gegeven op het podium.

GP's waar alcoholreclame wel absoluut verboden is: India, Rusland, Singapore, Abu Dhabi. En mochten die GP's ooit terugkeren: Frankrijk (was ook in 2008 al zo), Turkije (pas sinds afgelopen jaar).

Dus in die races zullen Williams en Martini inderdaad met wat anders moeten komen, maar dat zagen we ook al toen tabaksreclame meer en meer verdrongen werd (remember Lookalike/Look Right ipv Lucky Strike bij BAR, Bitten Heroes en Buzzin Hornets ipv Benson&Hedges bij Jordan). Of de Ferrari die gewoon al jarenlang met verdoken Marlboro-reclame rondrijdt.

Kootje

Nu Lotus zich ook eindelijk heeft laten zien kan ik eindelijk m'n stem uitbrengen. Ben benieuwd in hoeverre de smaken verschillen, of dat iedereen de Mercedes het minst lelijk vindt. ???



btw: Ik vind hem zelfs wel mooi eigenlijk. ;)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

De neus van Lotus lijkt eigenlijk heel erg op die van Caterham maar dan met twee dildo's in plaats van één. Dan vind ik dat Caterham het toch beter voor mekaar heeft (minder belemmering van de lucht om onder de neus terecht te komen).

Jehoentelaar


Franky R.

Citaat van: Jozef op 19 februari 2014 - 11:34:15
De neus van Lotus lijkt eigenlijk heel erg op die van Caterham maar dan met twee dildo's in plaats van één. Dan vind ik dat Caterham het toch beter voor mekaar heeft (minder belemmering van de lucht om onder de neus terecht te komen).


Eens,


Caterham heeft het IMHO heel simpel gehouden. En meteen een markante auto gebouwd, maar dat zeg ik... ;)

Dimensie

Citaat van: Kootje op 19 februari 2014 - 10:35:34
Nu Lotus zich ook eindelijk heeft laten zien kan ik eindelijk m'n stem uitbrengen. Ben benieuwd in hoeverre de smaken verschillen, of dat iedereen de Mercedes het minst lelijk vindt. ???



btw: Ik vind hem zelfs wel mooi eigenlijk. ;)

Niet wachten op Williams?
De saaie mercedes kleur vind ik een groot min punt.

Kootje

Williams zou zomaar de mooiste livery kunnen hebben, maar zullen dankzij die penisneus nooit mijn stem krijgen als minst lelijke auto.

0634

Lotus, Merc en McLaren zijn best oké. De rest ziet er niet uit.