Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

janke

#555
Geruchten gaan rond over de nieuwe livery van Williams. Een merchandise site laat een shirt zien wel een photoshop. Waar of niet waar. Iig een uitstekende livery. Maar ik wacht af.



Some things are too important to be left in the past.

Kootje

#556
Nog 'n paar designs van 'n Martini Williams ;)


















Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de bovenste

janke

Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Als ik meneer Martini was ondertekende ik gisteren nog het contract. Het ziet er vet uit!
Dat merchandise shirt is een retro-shirt denk ik  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 12 februari 2014 - 01:55:16
Als ik meneer Martini was ondertekende ik gisteren nog het contract. Het ziet er vet uit!
Dat merchandise shirt is een retro-shirt denk ik  :)

Gezien de hoeveelheid Martini liverys die er circuleren, heb ik het idee dat die deal allang rond is.

Maikel0230

Citaat van: gloudiesaurus op 12 februari 2014 - 01:55:16
Als ik meneer Martini was ondertekende ik gisteren nog het contract. Het ziet er vet uit!
Dat merchandise shirt is een retro-shirt denk ik  :)

http://grandprix247.com/wp-content/uploads/2014/02/martini-williams-shirt-onpole-640x423.jpg

Denk het niet peter want een uitvergrote versie laat zien dat er de moderne sponsors van Williams opstaan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Martini is toch een sterke drank?? Mogen ze zomaar in alle landen reclame maken voor Martini? Of krijgen we weer van die aangepaste reclames in verschillende landen. Net als in de tabaksreclame tijd.

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 12 februari 2014 - 01:55:16
Als ik meneer Martini was ondertekende ik gisteren nog het contract. Het ziet er vet uit!
Dat merchandise shirt is een retro-shirt denk ik  :)

Vooral die '77' van Bottas erop doet alles er nog wat extra vintage uitzien, vind ik. 1977, het tijdperk van de Brabham-Alfa...  :)

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 12 februari 2014 - 12:55:06
Martini is toch een sterke drank?? Mogen ze zomaar in alle landen reclame maken voor Martini? Of krijgen we weer van die aangepaste reclames in verschillende landen. Net als in de tabaksreclame tijd.

Martini is idd drank, een vermouth om precies te zijn. Vermouth is een sterke wijnsoort van 15 tot 18%.
Dit kan in het Midden-Oosten nog weleens problemen opleveren, maar daar ben ik niet 100% zeker van. McLaren had jarenlang Johnny Walker (whiskey) als sponsor en ik weet eigenlijk niet of zij destijds in Bahrein en Abu Dhabi met aangepaste sponsoring reden..

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 12 februari 2014 - 13:19:24
Citaat van: Edwin90 op 12 februari 2014 - 12:55:06
Martini is toch een sterke drank?? Mogen ze zomaar in alle landen reclame maken voor Martini? Of krijgen we weer van die aangepaste reclames in verschillende landen. Net als in de tabaksreclame tijd.

Martini is idd drank, een vermouth om precies te zijn. Vermouth is een sterke wijnsoort van 15 tot 18%.
Dit kan in het Midden-Oosten nog weleens problemen opleveren, maar daar ben ik niet 100% zeker van. McLaren had jarenlang Johnny Walker (whiskey) als sponsor en ik weet eigenlijk niet of zij destijds in Bahrein en Abu Dhabi met aangepaste sponsoring reden..

http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2013/04/mcla-butt-bahr-20131.jpg

In Bahrein hebben ze vorig jaar het vizier afgeplakt, daar waar normaal Johnny Walker staat

http://www.formula1.com/wi/gi/597x478/iESG/sutton/2013/ddr1319ap340.JPG

Ook bij Sauber haalden ze de stickers van Tequila van de sidepods, daar waar ineens Cholula Sauce staat

Conclussie is dus dat er in Bahrein geen sponsoring van drank op de wagens mag staan

http://f1madness.co.za/wp-content/uploads/2013/10/mclaren2.jpg

De verenigde Emiraten zijn op dit vlak losser, want hier stond het drankje weer gewoon op het vizier van de McLarens.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Duidelijk, dan zal dat voor Martini niet anders zijn.
Verwacht overigens niet dat dat 'n belemmering zal zijn, aangezien het dat ook niet was voor JW en die tequila waar jij over spreekt.

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 12 februari 2014 - 14:07:24
Duidelijk, dan zal dat voor Martini niet anders zijn.
Verwacht overigens niet dat dat 'n belemmering zal zijn, aangezien het dat ook niet was voor JW en die tequila waar jij over spreekt.

Ze kunnen misschien de barcode oplossing van Marlboro lenen ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Die laatste foto van Button is in Singapore, Maikel. Ik denk dat Bahrein en Abu Dhabi beide niet gediend zijn van dranksponsoring. Op het podium is het daar ook rozenwater.

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 12 februari 2014 - 13:53:24
Conclussie is dus dat er in Bahrein geen sponsoring van drank op de wagens mag staan
Mag het niet of bukken de teams diep voor de financiƫle belangen van Bernie?

Serieuze vraag, want ik ken de wetgeving daar oprecht niet.

Maikel0230

Citaat van: Edwin90 op 12 februari 2014 - 14:50:38
Die laatste foto van Button is in Singapore, Maikel. Ik denk dat Bahrein en Abu Dhabi beide niet gediend zijn van dranksponsoring. Op het podium is het daar ook rozenwater.

Je hebt gelijk



Citaat van: Perton op 12 februari 2014 - 14:51:52
Citaat van: Maikel0230 op 12 februari 2014 - 13:53:24
Conclussie is dus dat er in Bahrein geen sponsoring van drank op de wagens mag staan
Mag het niet of bukken de teams diep voor de financiƫle belangen van Bernie?

Serieuze vraag, want ik ken de wetgeving daar oprecht niet.

Geen idee, feit is dat er iets moet zijn dat ervoor zorgt dat teams de reclame weglaten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25