''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Wings

Het is ook niet weersproken. En een arts op SBS6 zei dat het geen uitzondering was eerder regel. Dus zal het wel kloppen.

Robbert65

Mannen, als we ons op de Express en op Hart van Nederland gaan verlaten als het om de bronnen en berichtgeving gaat... Kom op, dit is gespeculeer óver geroddel. Als er nieuws is, dan is er nieuws.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Precies, argumenten als "Het zal wel kloppen want.." en plastisch chirurgen in showbizz nieuws zijn voor mij geen bronnen.  :)

gloudiesaurus



Zag vanavond deze foto...

Een kleine Max en Michael Schumacher.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Ik hoop dat Schumacher ooit zover herstelt, dat hij bij volle bewustzijn een GP kan kijken. Dan zal het zien van Max Verstappen wel een WTF-momentje zijn.

ChiefNLSF

CitaatIk hoop dat Schumacher ooit zover herstelt, dat hij bij volle bewustzijn een GP kan kijken. Dan zal het zien van Max Verstappen wel een WTF-momentje zijn.

Ik hoop het van harte, maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Die gaan we echt niet meer in het openbaar zien, of misschien pas over vele jaren.
Als hij dan bijkomt, hoop ik dat tegen die tijd zoonlief Mick furore maakt in de F1. Uiteraard niet ten koste van Max. ;-)

Hamilton#44

Over drie weken alweer twee jaar geleden.  :(

Matthijs

Citaat van: Hamilton#44 op 08 december 2015 - 13:46:43
Over drie weken alweer twee jaar geleden.  :(
Ja vreselijk. Ik verwacht niet veel goeds meer, maar dat is een open deur.

Arthur

Ik blijf ondanks de lange termijn nog steeds hopen. En ik had wel het idee dat het een hele lange onzekere tijd zou worden. Maar goed, ik wacht de verdere berichtgeving af en hoop een positief berichtje van herstel, hoe klein het ook maar mag zijn.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Op de één of andere manier heb ik het idee dat het niks meer is en niks meer wordt. Een tijd terug las ik dat Schumacher alleen maar in bed ligt en verder niet kan communiceren. Indien dit klopt kan je hardop afvragen wie hier gebaat bij is. Zover ik als buitenstaande leek kan beoordelen lijkt mij de situatie tamelijk uitzichtloos.

ChiefNLSF

Ik heb het al vaker gezegd op andere fora, en wellicht ook hier.
Die gaan we echt niet meer in het openbaar zien. Zijn huis bij het meer van geneve is een fort, ver weg van alle voor het publiek toegankelijke terrein.  Als er ook maar 1 kans was geweest dat we ergens een glimp van hem op zouden kunnen vangen was dat al gebeurd. Het feit dat er zo weinig berichtgeving komt, en al helemaal geen beeld materiaal zegt mij genoeg. Ik denk ook niet dat we Schummi zouden willen zien zoals hij nu is..Ik denk namelijk dat je je kapot schrikt.


Hamilton#44

Je spreekt nu jezelf tegen, als zijn huis een fort is krijg je hem inderdaad NIET te zien.  :)
Dus ik zie de relevantie daarvan niet.

De vooruitzichten zijn natuurlijk niet goed maar het is straks twee jaar geleden dus kwa tijd valt het nog mee, er is altijd gesproken over een jarenlange revalidatie door zijn artsen.  :)

ChiefNLSF

Waar spreek ik mezelf dan tegen? Aangezien beeldmateriaal ook vanuit de familie kan komen naast de pers. ;-)

Hamilton#44

Nee laat maar, ik las je post even verkeerd denk ik.  :)