''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Perton


Matthijs

Maar Jozef heeft wel een punt vind ik. Op een gegeven moment heeft iedereen zijn standpunt verkondigd. Dan is het op een gegeven moment toch klaar?

Kootje

Blijkbaar niet. :P

En zolang zij nog niet klaar zijn, wie zijn wij dan om te bepalen dat het genoeg is geweest? Daar is de moderatie voor, maar zolang het op vriendelijke toon gebeurd zie ik vooralsnog geen reden voor hen om in te grijpen. Lekker laten gaan dus. :-\

Jehoentelaar

Een discussie bloedt vanzelf een keer dood en dan zakt het draadje wel een keer weg. Neemt niet weg dat wat Jozef zegt ook een mening is die best verkondigd mag worden.

Kootje

Niet mee eens. Het is namelijk 'n mening die niets toevoegt aan de discussie en daardoor geen enkel nut dan het beëindigen van de discussie heeft. Dat soort "meningen" stoor ik me igg altijd mateloos aan, aangezien men (Jozef in dit specifieke geval) er ook voor kan kiezen de discussie links te laten liggen wanneer de interesse er niet (meer) is om deze te voeren.

Jehoentelaar

Je kan er ook overheen lezen. Als ik een reactie zie die mij niet zo interesseert scroll ik wel weer verder.

Kootje

Dat doe ik normaliter en deed ik nu in eerste instantie ook, totdat Matthijs ook begon. Toen vond ik het wel tijd om te reageren. Hij was zeg maar die spreekwoordelijke druppel. ;)

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


Miguel

Klinkt behoorlijk positief, vergeleken met 8 maanden geleden! Ook mooi "Philippe Streiff [..] zegt zijn informatie te hebben van professor Gérard Saillant, de arts die Schumacher bijstaat bij zijn revalidatie." Wordt iemand heftig onder de bus gegooid daar :')
Peace out yo.

0634

Volgens Sabine Kehm is Streiff helemaal geen vriend van de familie en heeft hij Corinne noch Dr Saillant gesproken. Dusssss.

gloudiesaurus

Kehm, de woordvoerdster van de familie, ontkent het bericht. Er zou helaas geen vooruitgang zijn en Schumacher zou nog steeds vechten.

Triest om te horen dat hij bekenden nog steeds niet herkent  >:(

Klinkt, hoe vervelend het ook klinkt, alsof hij als een kasplant leeft.

Ik snap heel goed waarom ze hem niet in de media willen hebben.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Citaat van: gloudiesaurus op 28 december 2014 - 23:58:48
Klinkt, hoe vervelend het ook klinkt, alsof hij als een kasplant leeft.

Het klinkt alsof hij een hoop hersenfuncties verloren heeft zoals spraak, maar een aantal, waaronder bewustzijn en (in beperkte mate) beweging, wel degelijk terug heeft. Hersenbeschadiging werkt niet als een continuüm, maar in segregaties.

Natuurlijk zegt Sabine Kehm dat Gérard Saillant niet weet wat hij praat. Dat is haar taak. Wat jammer is, is dat zijn uitspraken niet te controleren zijn op deze manier.
Peace out yo.

NielsD

Een jaar geleden alweer, wat gaat de tijd snel.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: Miguel op 29 december 2014 - 09:36:41
Citaat van: gloudiesaurus op 28 december 2014 - 23:58:48
Klinkt, hoe vervelend het ook klinkt, alsof hij als een kasplant leeft.

Het klinkt alsof hij een hoop hersenfuncties verloren heeft zoals spraak, maar een aantal, waaronder bewustzijn en (in beperkte mate) beweging, wel degelijk terug heeft. Hersenbeschadiging werkt niet als een continuüm, maar in segregaties.

Natuurlijk zegt Sabine Kehm dat Gérard Saillant niet weet wat hij praat. Dat is haar taak. Wat jammer is, is dat zijn uitspraken niet te controleren zijn op deze manier.

Dat zegt ze niet. Ze zegt dat Streiff met Corinne noch met Sailliant heeft gesproken.