''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Hamilton#44 op 23 oktober 2014 - 13:19:34
http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/23236987/___Schumachers_herstel_duurt_jaren___.html

Ze lijken toch uit te gaan van een (grotendeels) herstel, hetzij langdurig maar toch.

Herstel kan 1 tot 3 jaar duren staat er. Wat dat inhoudt wordt niet vermeld en kan volgens mij ook niemand inschatten. 'Grotendeels' vind ik dan ook een heel GROOT woord wat nergens genoemd wordt.

Maar ik blijf nog steeds uitgaan van het positieve!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Jep maar wat word bedoeld met herstel.
Vooruitgang is positief maar niemand weet hoe hij er nu aan toe is.
Al met al blijft het erg vaag.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 23 oktober 2014 - 20:03:36
Jep maar wat word bedoeld met herstel.
Vooruitgang is positief maar niemand weet hoe hij er nu aan toe is.
Al met al blijft het erg vaag.

Wat ik zeg...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 23 oktober 2014 - 20:03:36
Jep maar wat word bedoeld met herstel.
Vooruitgang is positief maar niemand weet hoe hij er nu aan toe is.
Al met al blijft het erg vaag.

De vraag wat bij mij opkomt is: waarom? Waarom wordt door 'het management' niet gesproken over de prognose? Hoeft natuurlijk niet tot in details uitgewerkt te zijn maar een globaal beeld van de toestand schetsen zou hun sieren. De betrokkenheid is overweldigend dus vind het min of meer een morele verplichting.

Arthur

Dat kan wel zo zijn maar het is de keuze van de familie en die hebben we maar te respecteren. Ik heb er geen problemen mee.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Van de ene kant wel, aan de andere kant heeft een bekendheid ook lasten. En niet vergeten dat het profijt van de lusten die nu mogelijk maken. Zo hield het Koningshuis het volk keurig op de hoogte over de situatie van Friso.

Arthur

In het geval van Friso lijkt het mij logisch dat het Koninklijk huis haar onderdanen op de hoogte houdt. In het geval van een sportpersoon of popster of wie dan ook ligt dat toch anders. Uiteraard brengt bekendheid minder leuke dingen met zich mee. Daar moeten ze mee omgaan maar een iedere bepaalt op welke wijze. In dit geval is de keuze prima en te begrijpen. En natuurlijk zouden wij het liefst horen hoe hij er aan toe is. We moeten afwachten wanneer men gedetailleerder nieuws bekend wil maken.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik vind het een beetje van beiden. Het ligt bij het koningshuis wel wat anders inderdaad, maar ik kan me ook wel in Wings betoog vinden: een zekere communicatie naar de fans van MS toe, lijkt mij wel op zijn plaats.

Arthur

Ongetwijfeld mee eens [als MS fan] maar juist daardoor kan ik de keuze ook respecteren. Ik hoop dat hij herstelt [wat dat dan ook moge zijn] en als deze beslissing daaraan bijdraagt heb ik daar vrede mee.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings


Hamilton#44

Citaat van: Arthur op 23 oktober 2014 - 18:38:28
Citaat van: Hamilton#44 op 23 oktober 2014 - 13:19:34
http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/23236987/___Schumachers_herstel_duurt_jaren___.html

Ze lijken toch uit te gaan van een (grotendeels) herstel, hetzij langdurig maar toch.

Herstel kan 1 tot 3 jaar duren staat er. Wat dat inhoudt wordt niet vermeld en kan volgens mij ook niemand inschatten. 'Grotendeels' vind ik dan ook een heel GROOT woord wat nergens genoemd wordt.

Maar ik blijf nog steeds uitgaan van het positieve!!!

Herstel = herstel lijkt mij maar goed. Niet zoveel vaags aan, anders had deze arts het wel anders geformuleerd. Denk je dat zo'n man zomaar uit de losse pols wat roept over een beroemd persoon als Schumacher.

Daarnaast hadden we todt en Corinna zelf al die melden dat het goed ging dus ja, wat wil je nog meer? Schumacher zelf die een persconferentie geeft? Dat is de enige manier om alles uit te sluiten.

Hamilton#44

Vanaf morgen schijnt de officiele site van Schumacher weer online te gaan dus wellicht dat ze dat medium gaan gebruiken om updates te geven in de toekomst.

Breaktest

Citaat van: Hamilton#44 op 27 oktober 2014 - 00:43:40
Citaat van: Arthur op 23 oktober 2014 - 18:38:28
Citaat van: Hamilton#44 op 23 oktober 2014 - 13:19:34
http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/23236987/___Schumachers_herstel_duurt_jaren___.html

Ze lijken toch uit te gaan van een (grotendeels) herstel, hetzij langdurig maar toch.

Herstel kan 1 tot 3 jaar duren staat er. Wat dat inhoudt wordt niet vermeld en kan volgens mij ook niemand inschatten. 'Grotendeels' vind ik dan ook een heel GROOT woord wat nergens genoemd wordt.

Maar ik blijf nog steeds uitgaan van het positieve!!!

Herstel = herstel lijkt mij maar goed. Niet zoveel vaags aan, anders had deze arts het wel anders geformuleerd. Denk je dat zo'n man zomaar uit de losse pols wat roept over een beroemd persoon als Schumacher.

Daarnaast hadden we todt en Corinna zelf al die melden dat het goed ging dus ja, wat wil je nog meer? Schumacher zelf die een persconferentie geeft? Dat is de enige manier om alles uit te sluiten.
Dat laatste lijkt me heel sterk. Ik hoop het van harte maar het zou me verbazen als Michael ooit nog een publiekelijk optreden gaf. Ik denk  eerder aan een rol als de Syd Barrett van de sport.

Enzo

Citaat van: Hamilton#44 op 12 november 2014 - 12:02:32
Vanaf morgen schijnt de officiele site van Schumacher weer online te gaan dus wellicht dat ze dat medium gaan gebruiken om updates te geven in de toekomst.

How do you know?

Jozef

Kehm. ;)

Ze zegt ook dat er de laatste weken weer vooruitgang is geboekt (maar dat er nog steeds een lange weg voor hem blijft).