''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Wings op 29 augustus 2014 - 23:35:36
Laten we het hopen. Geen nieuws is niet altijd goed nieuws.....

Klopt Wings. Maar we kunnen niets anders dan dit. Alleen maar blijven hopen. En als er een raceweekend is denk ik automatisch weer aan Schumacher. Niet dat het iets zal helpen maar hij blijft gewoon in mijn gedachten. Zoveel mooie races zitten in mijn geheugen. Zijn pensioen en comeback en wederom zijn pensioen. Zo'n mooie tijd beleefd en plezier gehad en zoveel 'verdriet' na zijn ongeval en onbegrip dat dit kon gebeuren. Formule 1 is voor mij Michael Schumacher dus kan ik het niet loslaten. Maar nogmaals, er is niets anders dat we kunnen doen dan hopen ongeacht hoe het ook af zal lopen. Ik houd met alles rekening.

Keep On Fighting Michael!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Met Monza in het vooruitzicht hier weer een pareltje uit de oude doos!  8)



Arthur

Citaat van: Enzo op 31 augustus 2014 - 15:43:09
Met Monza in het vooruitzicht hier weer een pareltje uit de oude doos!  8)



En wat voor pareltje.... ;)

Bedankt weer Enzo voor deze!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar


Wings

Citaat van: Enzo op 31 augustus 2014 - 15:43:09
Met Monza in het vooruitzicht hier weer een pareltje uit de oude doos!  8)



Inderdaad! Het gejuich als DC stilvalt.... Het waren schitterende tijden.

Perton

Ik hoorde net op de radio dat Schumacher weer thuis is, maar "dat er nog een lange weg te gaan is" volgens zijn familie.

Kootje

Ze waren toch 'n medische vleugel aan het bouwen bij z'n huis? Die zal nu dan wel klaar zijn, wat zijn verblijf in het ziekenhuis verder onnodig maakt. Ik zie hierin iig nog geen goed nieuws om eerlijk te zijn.

Hamilton#44

Schumacher mag naar huis Van onze Telesportredactie
Michael Schumacher verlaat het ziekenhuis in Lausanne en wordt overgebracht naar zijn villa in het Zwitserse dorp Gland. Dat laat de familie van de voormalig wereldkampioen in de Formule 1 weten. 'Schumi' gaat thuis verder revalideren.

De familie laat weten dat Schumacher 'de afgelopen weken en maanden aansprekende vooruitgang heeft geboekt', maar dat hij nog een 'lange en moeilijke weg te gaan heeft'.

Schumacher kwam 254 dagen geleden zwaar ten val uit het Franse skigebied bij Meribel en liep daarbij zwaar hersenletsel op. De 45-jarige Duitser lag daarna 189 dagen in coma in een ziekenhuis in Grenoble.

In juni ontwaakte hij en reageerde op signalen van zijn vrouw en zijn kinderen. Schumacher verhuisde daarna naar de kliniek in Lausanne om verder te werken aan zijn herstel. Hij zal dit nu in huiselijke kring verder gaan doen.

De villa van Schumacher aan het Meer van Geneve is de afgelopen maanden speciaal uitgerust om thuis verder te kunnen revalideren.

Officieel is er niets naar buiten gebracht over de toestand van Schumacher. De verwachting is dat hij blijvende schade zal ondervinden van zijn val.


Breaktest

We hebben onze eigen "Schumacher" hoor ik zojuist: Robert Doornbos heeft een flinke klapper met zijn brommertje gemaakt en schijnt flink in de kreukels te liggen.

gloudiesaurus

Nou niet te vergelijken met Schumacher...

CitaatScooterongeluk Chantal Bles en man
van onze redactie

Styliste Chantal Bles en haar man Robert Doornbos hebben een scooterongeluk gehad. Robert is er niet bepaald zonder kleerscheuren vanaf gekomen.

Het ging mis toen Chantal en Robert over een losliggende stoeptegel reden. De styliste heeft er een gebroken vinger en een paar schrammen aan over gehouden, maar haar man is er enstiger aan toe.

"Hij heeft een flinke klap gemaakt. Hij heeft een dik oog en zijn kaak is op verschillende plekken gebroken", vertelt Chantal aan RTL. Maar dat is nog niet alles. "Negen kiezen en tanden zitten los of zijn gespleten. Aan beide oren heeft hij een scheur in de oorbuis."

Chantal vertelt aangeslagen: "Al met al is er best wel wat gebeurd. Het doet me pijn om hem zo te zien."
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Valt inderdaad reuze mee als je het vergelijkt met Schumacher, maar het zal alsnog geen fijne klap zijn geweest.

gloudiesaurus

Ik spreek uit ervaring, een kaak breken is geen pretje  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 12 september 2014 - 20:03:06
Nou niet te vergelijken met Schumacher...

CitaatScooterongeluk Chantal Bles en man
van onze redactie

Styliste Chantal Bles en haar man Robert Doornbos hebben een scooterongeluk gehad. Robert is er niet bepaald zonder kleerscheuren vanaf gekomen.

Het ging mis toen Chantal en Robert over een losliggende stoeptegel reden. De styliste heeft er een gebroken vinger en een paar schrammen aan over gehouden, maar haar man is er enstiger aan toe.

"Hij heeft een flinke klap gemaakt. Hij heeft een dik oog en zijn kaak is op verschillende plekken gebroken", vertelt Chantal aan RTL. Maar dat is nog niet alles. "Negen kiezen en tanden zitten los of zijn gespleten. Aan beide oren heeft hij een scheur in de oorbuis."

Chantal vertelt aangeslagen: "Al met al is er best wel wat gebeurd. Het doet me pijn om hem zo te zien."

Onze eigen Schumacher.... Gaat nergens over in vergelijking qua  verwondingen.....!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Wat Breaktest waarschijnlijk bedoelt met 'onze eigen Schumacher' is dat er met een snelheid van niks een ongeluk gebeurt met grote gevolgen. Voor de ene uiteraard veel groter dan voor de andere, maar autocoureurs die verwacht je eerder in het ziekenhuis na crashes met tempo 300, dan na een sukkeldrafje (20 km, begrijp ik) op een scooter of met ski's. En daar heeft Breaktest wel gelijk in.

FolkertE

Een beetje crue gezegt ja, maar het klopt wel.

Ik had jaren geleden eens een keer iets gelezen over sporters of avonturiers die de meest bizarre crashes of valpartije overleefden, maar vervolgens zich ernstig verwonden of zelfs stierven bij een simpel huis, keuken en tuin ongelukje.
Ik ben zelf absoluut niet gelovig, maar als je sommige dingen hoort of leest, lijkt het net als of er iemand boven ons met ons "speelt".