''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

0634

#1095
Ik zei ook 'stel...'  ;)

Verder is Schumacher geen coureur meer. Dus dat boeit niet echt. Belangrijker is dat hij weer kan vader en echtgenoot kan zijn.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 24 juli 2014 - 08:49:09
Ik zei ook 'stel...'  ;)

Verder is Schumacher geen coureur meer. Dus dat boeit niet echt. Belangrijker is dat hij weer kan vader en echtgenoot kan zijn.

100% mee eensch!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

#1097
Citaat van: Kootje op 22 juli 2014 - 18:57:36Mocht het echt zo zijn, dan is het spijtig, maar dan is het een kasplantje geworden. Wat bedoel je precies met: still a long way to go Fabian? Want meer zal er weer niet inzitten, ben ik bang..

als hij knippert is het juist geen kasplantje. Dat hij alles opnieuw zal moeten leren (voor zover mogelijk) was vooraf al duidelijk, wel bij de les blijven.

Hamilton#44

Huh? onderstaande in de quote is dus mijn reactie haha  ;D

0634

Iemand nog interesse? ;)

CitaatDe Duitse krant Bild laat weten dat de Schumachers hun privéjet willen verkopen. De reden daarvan is de gezondheidssituatie van de zevenvoudige wereldkampioen Formule 1, die momenteel herstelt van een schedeltrauma na een skiongeval 207 dagen geleden in de Franse Alpen.

Volgens Bild moet de verkoop van de 'Falcon 2000EX', die de initialen van Michael Schumacher draagt, zo'n 20 miljoen euro opbrengen. Het toestel, dat plaatsbiedt aan acht passagiers en een snelheid haalt van 920 km/u, staat nu al geruime tijd in een loods. De voorbije jaren bracht Schumacher jaarlijks zo'n 300 à 400 uur door in zijn vliegtuig.
http://www.ad.nl/ad/nl/1020/Formule-1/article/detail/3699707/2014/07/25/Te-koop-de-privejet-van-Michael-Schumacher.dhtml

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Nou ja, zo gek is het niet. Als Corinne er niks mee heeft en dat ding alleen door Michael gebruikt werd is een verkoop vrij logisch, toch?

Btw: Bild heeft een erbarmelijke repuatie, en terecht, maar het is op het gebied van Duitse autosport vaak goed ingelicht.

Arthur

Pfff... Als dit nieuws moet zijn omtrent het ongeluk van Michael dan vind ik het wel triest hoor. Dat ze het kreng willen verkopen kan ik inkomen. Maar om het dan vervolgens als nieuws te brengen.... Sad :(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Jeroen op 25 juli 2014 - 16:46:56
Iemand nog interesse? ;)

CitaatDe Duitse krant Bild laat weten dat de Schumachers hun privéjet willen verkopen. De reden daarvan is de gezondheidssituatie van de zevenvoudige wereldkampioen Formule 1, die momenteel herstelt van een schedeltrauma na een skiongeval 207 dagen geleden in de Franse Alpen.

Volgens Bild moet de verkoop van de 'Falcon 2000EX', die de initialen van Michael Schumacher draagt, zo'n 20 miljoen euro opbrengen. Het toestel, dat plaatsbiedt aan acht passagiers en een snelheid haalt van 920 km/u, staat nu al geruime tijd in een loods. De voorbije jaren bracht Schumacher jaarlijks zo'n 300 à 400 uur door in zijn vliegtuig.
http://www.ad.nl/ad/nl/1020/Formule-1/article/detail/3699707/2014/07/25/Te-koop-de-privejet-van-Michael-Schumacher.dhtml

De vraagprijs vind ik aan de hoge kant. Indien deze 2.5 lager zou zijn geweest had ik in gesprek willen gaan. Maar voor 20? Nee. Dat is mij een toefje te extreem.

Hamilton#44

300a 400 uren per jaar?? Dat was toen hij nog F1 coureur was denk ik?


Franky R.


Maikel0230

Die kerel zou dus zogezegd in dienst zijn van een privé bedrijf dat in Zwitserland en Frankrijk slachtoffers in de bergen naar het ziekenhuis vliegt. Hij is op dinsdag gearresteerd, hield volgens zijn advocaat vol dat hij er niks mee te maken heeft en de volgende dag verhangt hij zichzelf....

Luguber als je het mij vraagt ???

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Raar, maar als je jezelf ophangt dan is er wel weer aan de hand geweest (depressiviteit bijvoorbeeld).
Maar inderdaad luguber.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

Misschien zat hij al in de schulden ofzo (tevens reden voor de diefstal) en zag hij nu helemaal geen uitweg meer.