''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Perton op 19 juni 2014 - 20:50:52
Citaat van: Jeroen op 19 juni 2014 - 20:37:08
Non-discussie ook. Mag iedereen niet gewoon reageren zoals het hem/haar belieft?
Da's exact mijn punt juist een beetje, dat iedereen dat moet kunnen zonder dat er meteen wordt gedaan alsof men anti is of wat dan ook ;)
op zich is dat ook zo en zoals Hamilton #44 het uitdrukt zou ik het niet doen, maar we kunnen toch wel vaststellen dat de meeste Schumacher fans nog wel enige hoop koesteren en de niet fans zijn doorgaans een stuk minder positief. Is verder niks mis mee. Ik snap alleen niet dat als je al een paar maanden ergens geen vertrouwen meer in hebt dat dat keer op keer bevestigd moet worden. Laat het gewoon gaan dan

Perton

En ik snap niet waarom posts over Hartstein (of wie dan ook, maar nu even specifiek Hartstein) keer op keer weggewuifd moeten worden. Laat het gewoon gaan dan. Of werkt het niet beide kanten op?

0634

Citaat van: Perton op 19 juni 2014 - 20:50:52
Citaat van: Jeroen op 19 juni 2014 - 20:37:08
Non-discussie ook. Mag iedereen niet gewoon reageren zoals het hem/haar belieft?
Da's exact mijn punt juist een beetje, dat iedereen dat moet kunnen zonder dat er meteen wordt gedaan alsof men anti is of wat dan ook ;)

Snap ik.

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 19 juni 2014 - 11:16:36
Helemaal mee eens. Kan me niet voorstellen dat die mensen niet stiekum iets tegen schumi hebben.  :(
Ik heb iets tegen Schumacher. Dat weet iedereen. Maar wat wil je ermee zeggen dan? Toch zeker niet dat ik hoop dat het nooit meer goed komt met hem, he? Want ik had alleen een hekel aan de rijder, niet aan de vader, de echtgenoot, de zoon, de broer, de whatever. Ik hoop echt dat je dat niet suggereerde.

Perton

Los daarvan denk ik niet dat het heel erg stiekem is wie wel of niet een liefhebber van Schumacher is.

Tuesday

Citaat van: Perton op 19 juni 2014 - 21:49:55
En ik snap niet waarom posts over Hartstein (of wie dan ook, maar nu even specifiek Hartstein) keer op keer weggewuifd moeten worden. Laat het gewoon gaan dan. Of werkt het niet beide kanten op?
dat heb ik niet weggewuifd, ook geen andere theoriën, maar uiteindelijk zijn het theoriën en geen feiten. Hartstein kan best gelijk hebben/krijgen, maar dat zal vanzelf blijken. Maar goed, da's ook een beetje wat mij tegenstaat, het lijkt soms meer om 'het gelijk' te gaan dan waar het om zou moeten gaan. Het zal vanzelf duidelijker worden al kan dat nog wel even duren.

Perton

Uiteraard zijn het theorieën. Maar dat is het ook als we discussiëren over de problemen van Mercedes in Canada en het aandeel van Hamilton daarin. Dus ik zie het probleem nog steeds niet zo als ik heel eerlijk ben. Tuurlijk als iemand hier in komt en zegt: "Hé stelletje naïeve gekken, Schumacher gaat gewoon dood hoor, stel je niet aan", kijk, dat zijn posts die ik ook redelijk overbodig vind. Maar voor de rest mag er van mij van alles over Schumacher gepost worden. Optimistisch en pessimistisch.

Tuesday

Citaat van: Perton op 19 juni 2014 - 22:13:24
Uiteraard zijn het theorieën. Maar dat is het ook als we discussiëren over de problemen van Mercedes in Canada en het aandeel van Hamilton daarin. Dus ik zie het probleem nog steeds niet zo als ik heel eerlijk ben. Tuurlijk als iemand hier in komt en zegt: "Hé stelletje naïeve gekken, Schumacher gaat gewoon dood hoor, stel je niet aan", kijk, dat zijn posts die ik ook redelijk overbodig vind. Maar voor de rest mag er van mij van alles over Schumacher gepost worden. Optimistisch en pessimistisch.
idd, maar dr was iig niemand die de schuld (volledig) bij Hamilton legde, juist omdat we informatie missen. Net als we nu nogal  wat informatie missen, dus kun je beter voorzichtig zijn. Dat had Hartstein ook moeten doen vind ik, zeker gezien het aanzien dat hij geniet onder F1 fans.
Verder mag iedereen roepen wat hij of zij wil, maar t is nu allemaal zo voorspelbaar. t is in feite een continue herhaling van zetten, niet exact, maar in principe wel. Volgens mij missen we niks als we dit topic een tijdje op slot zetten oid.

Perton

#968
Dat klopt. Maar nog steeds heb je niet weten uit te leggen waarom de critici 'het dan maar moeten laten gaan'. Want de positieve berichten kan ik nu ook wel redelijk voorspelbaar opdreunen. "Schumacher is een sportman met een goede conditie", "Er was ooit in 1983 een man in Zuid-Texas die 7 maanden in coma heeft gelegen en vervolgens na het ontwaken een symfonie schreef." Ook die kant van het verhaal is voorspelbaar. Dus behalve dat jij de geluiden van de critici blijkbaar niet wilt horen, heb ik nog steeds geen zinnig argument gehoord waarom de critici niks zouden mogen zeggen over de toestand van Schumacher.

Het is van beide kanten voorspelbaar hoe mensen reageren. En je kan niet eisen (en ik zeg nergens dat jij dat doet, ik bedoel in het algemeen) dat critici dan maar uit het topic moeten blijven, en de positieve mensen niet. Dan herhaal ik wat ik eerder zei: richt dan een Facebookgroep op waarin je met zijn alleen al je positieve hoop uitspreekt.

-edit- op het moment dat critici hun geluiden niet meer zouden horen, is in mijn ogen het hele bestaansrecht van dit topic weg. Dan is het gewoon een verzameling nieuwtjes over de toestand van Schumacher - maar daar heeft deze site al een nieuwspagina voor, daar lijkt het forum me niet voor bedoeld (al is dat natuurlijk niet aan mij om te bepalen ;)). Juist de geluiden van critici geven dit topic in mijn ogen bestaansrecht.

Tuesday

Citaat van: Tuesday op 19 juni 2014 - 21:12:35
als je al een paar maanden ergens geen vertrouwen meer in hebt dat dat keer op keer bevestigd moet worden. Laat het gewoon gaan dan
en ja, het is van beide kanten voorspelbaar, dat zei ik ook. En nee, ik zeg niet dat critici hun geluid niet mogen laten horen.

Perton

In dat geval snap ik je gewoon niet.

Tuesday

Citaat van: Perton op 19 juni 2014 - 23:09:43
In dat geval snap ik je gewoon niet.
dat idee had ik al een beetje ja. Maar goed, maakt ook niet uit, ik snap ook niet meer waar het over gaat. Dit topic heeft natuurlijk heel veel transformatie's ondergaan, ik vind dat we nu wel op een punt zijn dat we t maar gewoon moeten laten gaan . Ik zag dit topic in eerste instantie vooral als een plek om medeleven te tonen en daarnaast ook een plek voor nieuwtjes, maar onderhand gaat het eigenlijk nergens meer over. Als redactie zou ik er gewoon een slotje op gooien en nieuwswaardig nieuws gewoon op de frontpage posten. Het zal mij verder een zorg zijn of iemand het wel of niet ziet zitten, laat staan dat we daar over moeten gaan discussiëren. Zoals Jeroen al zei (en jij en ik het mee eens waren) een non-discussie. Maar die duren vaak het langst ;)

Perton


Enzo

Persoonlijk denk ik eerder dat sommige dan dit topic gewoon ff moeten laten voor wat het is. Een slotje lijkt me dan weer een minder goed idee, het is immers een actueel onderwerp waar mensen over moeten kunnen praten en nieuwtjes moeten kunnen posten. De sleutel zit in het woord 'respect', respect voor het onderwerp en respect voor elkaar.

Wel goed om te zien dat jullie ook zonder vervelende toon met elkaar kunnen praten Perton en Tuesday!! Dat mag dan ook wel weer gezegd worden, top!

0634

Maar als Lewis en Nico ruzie maken, smult iedereen ervan ;D!