''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Het ligt eraan of er echt niks verbeterd is of dat ze gewoon radiostilte hebben, in de laatste geval weet je dus eigenlijk niks.  :(

Sabai

Ik zie het somber in. Het duurt gewoon te lang. Een kennis van mijn broer heeft ook pas een hersentrauma opgelopen en heeft een paar dagen in coma gelegen.  De dokters zeiden dat als binnen drie weken de meeste functies niet werken deze waarschijnlijk ook nooit meer gaan werken

Arthur

Ik wacht rustig af op verder nieuws en trek geen voorbarige conclusies!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Ik lag gister een verhaal op internet waar door ouders van een jongen die een verkeerongeluk had gehad al orgaandonatie werd besproken, tegenwoordig basketbalt ie weer. Zal een uitzondering zijn maar ja, dat blijft het altijd.

Maikel0230

In het geval van Schumacher is misschien geen nieuws wel misschien het beste...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 22 mei 2014 - 13:42:25
Ik lag gister een verhaal op internet waar door ouders van een jongen die een verkeerongeluk had gehad al orgaandonatie werd besproken, tegenwoordig basketbalt ie weer. Zal een uitzondering zijn maar ja, dat blijft het altijd.
Ja, al die voorbeelden die worden gegeven van "Deze heeft het ook gered" vind ik altijd ... raar. Het is niet voor niets dat dat soort verhalen bekend worden, juist omdat het een uitzondering is. Dat sluit niet uit dat het Schumacher ook niet kan overkomen, maar de kans erop is verder niet echt groot ofzo.

Arthur

Je kunt weet ik niet hoeveel voorbeelden noemen, elk staat op zich en geeft geen garantie of afloop voor een ander. Daarom heeft het weinig zin die aan te halen. Wat Michael betreft dus afwachten hoe het met hem afloopt....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Maikel0230 op 22 mei 2014 - 14:28:15
In het geval van Schumacher is misschien geen nieuws wel misschien het beste...
Nou, dat denk ik niet. Want hoe langer goed nieuw uitblijft, hoe slechter dat is.

Maar goed, eigenlijk heb ik sowieso al geen enkele hoop meer op een goede afloop.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2014 - 20:36:49
Citaat van: Maikel0230 op 22 mei 2014 - 14:28:15
In het geval van Schumacher is misschien geen nieuws wel misschien het beste...
Nou, dat denk ik niet. Want hoe langer goed nieuw uitblijft, hoe slechter dat is.

Maar goed, eigenlijk heb ik sowieso al geen enkele hoop meer op een goede afloop.
volgens mij bedoeld Maikel juist dat het enige nieuws dat ze nu naar buiten zouden brengen overlijden zou zijn. Overige ontwikkelingen zullen ons waarschijnlijk niet meer meegedeeld worden. In die zin is dit misschien idd maar het beste. Aan de andere kant zou overlijden misschien juist wel het beste zijn, maar dat kan ik niet inschatten, dus ik blijf wel hopen. Uiteindelijk hebben wij (mogelijk) ook niet alle informatie.

Enzo

Nu Monaco dichterbij komt, de beste man heeft nogal wat meegemaakt op dit circuit.

Monaco 1994, de race na het ongeval van Senna en Ratzenberger. 



18 jaar later staat de beste man nog steeds op pole.


0634

2006 is ook historisch. Bedoel ik niet negatief overigens, maar die breed uitgemeten incidenten zijn toch ook gewoon historisch en geven de sport een smoelwerk.

Tuesday

Citaat van: Enzo op 22 mei 2014 - 22:36:11
Nu Monaco dichterbij komt, de beste man heeft nogal wat meegemaakt op dit circuit.

Monaco 1994, de race na het ongeval van Senna en Ratzenberger. 



18 jaar later staat de beste man nog steeds op pole.

vooral dat laatste is mooi, na een tegenvallende rentree kwam toch hier en daar nog de oude meester te voorschijn. Dit was wat dat betreft wel het hoogtepunt en dat had ie zelf ook wel in de gaten gezien zn vreugdegebaren. Waarschijnlijk de laatste pole ooit voor een 40 plusser.

Enzo

Citaat van: Tuesday op 22 mei 2014 - 22:57:20
Citaat van: Enzo op 22 mei 2014 - 22:36:11
Nu Monaco dichterbij komt, de beste man heeft nogal wat meegemaakt op dit circuit.

Monaco 1994, de race na het ongeval van Senna en Ratzenberger. 



18 jaar later staat de beste man nog steeds op pole.

vooral dat laatste is mooi, na een tegenvallende rentree kwam toch hier en daar nog de oude meester te voorschijn. Dit was wat dat betreft wel het hoogtepunt en dat had ie zelf ook wel in de gaten gezien zn vreugdegebaren. Waarschijnlijk de laatste pole ooit voor een 40 plusser.

Dat laatste zou zomaar kunnen. Het was een enorm mooi moment, jammer dat de lap nooit echt goed in beeld is gebracht

Enzo

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2014 - 22:40:43
2006 is ook historisch. Bedoel ik niet negatief overigens, maar die breed uitgemeten incidenten zijn toch ook gewoon historisch en geven de sport een smoelwerk.

Ah, het moment waarop zijn competitiviteit het won van zijn verstand.
Zo had hij nog wel twee momenten in zijn carrière, zoals alle grote coureurs trouwens... ::)

0634

Niet alle natuurlijk, maar wel een aantal inderdaad. Ik vind het ook niet erg overigens. Was niet de reden waarom ik hem niet moest (want dan had ik Senna ook niet kunnen verdragen).