''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: janke op 02 januari 2014 - 23:19:45
Citaat van: robbert op 02 januari 2014 - 23:16:51
Citaat van: Arthur op 02 januari 2014 - 22:56:45
Citaat van: Wings op 02 januari 2014 - 22:03:27
Foto wat ik heb gezien staan twee druppels bloed op. Geen horror foto's of zo dus begrijp de commotie niet helemaal.

Prima, maar ik zit gewoon niet op dat soort foto's te wachten. Wel op berichten over actuele situatie of beter nog voorspoedig herstel....

ja inderdaad, dat vind ik ook het belangrijkste. De rest is overbodig

Totaal onbelangrijk.

Hahaha.

Wings

Citaat van: Arthur op 02 januari 2014 - 22:56:45
Citaat van: Wings op 02 januari 2014 - 22:03:27
Foto wat ik heb gezien staan twee druppels bloed op. Geen horror foto's of zo dus begrijp de commotie niet helemaal.

Prima, maar ik zit gewoon niet op dat soort foto's te wachten. Wel op berichten over actuele situatie of beter nog voorspoedig herstel....

Daar hebben we het over gehad en de meerderheid heeft besloten dat het wel gepast, gewenst en toegestaan is om het over de randzaken te hebben. Ik pas mij alleen aan. Bovendien zijn er geen foto's die onethisch zijn. De plaats van het incident staat op de foto, de skiroute en uitvergroot ter onderbouwing zie je iets dat op bloed moet lijken. That's all.

robbert

Citaat van: Wings op 03 januari 2014 - 07:27:19
Citaat van: janke op 02 januari 2014 - 23:19:45
Citaat van: robbert op 02 januari 2014 - 23:16:51
Citaat van: Arthur op 02 januari 2014 - 22:56:45
Citaat van: Wings op 02 januari 2014 - 22:03:27
Foto wat ik heb gezien staan twee druppels bloed op. Geen horror foto's of zo dus begrijp de commotie niet helemaal.

Prima, maar ik zit gewoon niet op dat soort foto's te wachten. Wel op berichten over actuele situatie of beter nog voorspoedig herstel....

ja inderdaad, dat vind ik ook het belangrijkste. De rest is overbodig

Totaal onbelangrijk.

Hahaha.
;D

Arthur

Citaat van: Wings op 03 januari 2014 - 08:00:57
Citaat van: Arthur op 02 januari 2014 - 22:56:45
Citaat van: Wings op 02 januari 2014 - 22:03:27
Foto wat ik heb gezien staan twee druppels bloed op. Geen horror foto's of zo dus begrijp de commotie niet helemaal.

Prima, maar ik zit gewoon niet op dat soort foto's te wachten. Wel op berichten over actuele situatie of beter nog voorspoedig herstel....

Daar hebben we het over gehad en de meerderheid heeft besloten dat het wel gepast, gewenst en toegestaan is om het over de randzaken te hebben. Ik pas mij alleen aan. Bovendien zijn er geen foto's die onethisch zijn. De plaats van het incident staat op de foto, de skiroute en uitvergroot ter onderbouwing zie je iets dat op bloed moet lijken. That's all.

Ik geef enkel aan wat ik vind en val jou er verder niet op aan hoor ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings



Perton

#336
Ik snap de familie wel, die wil natuurlijk niet dat de beelden door een verkeerde agent op straat belanden.

Overigens, wat is dit in hemelsnaam:



Ik snap dat je je idool wilt steunen, maar ik vind dit licht wel een beetje oneerbiedig naar de rest van de patiƫnten, die een spotlight vol hun kamer in krijgen... Tot nu toe heb ik me een beetje stil gehouden over de verzameling fans bij het ziekenhuis, omdat ik niemand voor het hoofd wilde stoten (no sick pun intented), maar een spotlight vind ik toch wel treurige vormen aannemen, hoe goed de bedoeling ook zal zijn.

Wings

Daarom zei ik gisteren al dat ik benieuwd was naar de vormen die de massale toestroom van fans zou aannemen. Schumacher verblijft niet in de plaatselijke nachtclub o.i.d. en of ze er daar op zitten te wachten is natuurlijk de vraag. Verder kan je je ook afvragen in hoeverre de fans echt tot last zijn geweest. Als je dat licht 10 minuten op een gebouw schijnt is dat ook weer niet het einde van de wereld.

Verder weinig nieuws te melden. Media storten zich massaal op de toedracht nu er weinig nieuws is. Ik denk dat het nu wachten is op de diagnose.

Maikel0230

Na de foto's en beelden die ik gezien had was ik opgelucht dat men er geen poppenkast van had gemaakt en nu zie ik dat plaatje van dat licht...

Het is zeker niet het einde van de wereld maar komaan hou je een beetje in ja ???

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

ja het is overdreven!!! Laat toch de mensen in een ziekenhuis rusten. Daarvoor dient een ziekenhuis toch???


gloudiesaurus

Wat heeft dat nu voor nut, die lijfarts die nu gaat praten........

Verder nog weinig nieuws. Het begint wel allemaal lang te duren zo  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Maandag word er weer een update gegeven aan de media.

janke

Citaat van: Wings op 03 januari 2014 - 07:27:19
Citaat van: janke op 02 januari 2014 - 23:19:45
Citaat van: robbert op 02 januari 2014 - 23:16:51
Citaat van: Arthur op 02 januari 2014 - 22:56:45
Citaat van: Wings op 02 januari 2014 - 22:03:27
Foto wat ik heb gezien staan twee druppels bloed op. Geen horror foto's of zo dus begrijp de commotie niet helemaal.

Prima, maar ik zit gewoon niet op dat soort foto's te wachten. Wel op berichten over actuele situatie of beter nog voorspoedig herstel....

ja inderdaad, dat vind ik ook het belangrijkste. De rest is overbodig

Totaal onbelangrijk.

Hahaha.

Want??
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 04 januari 2014 - 20:50:05
Wat heeft dat nu voor nut, die lijfarts die nu gaat praten........

Verder nog weinig nieuws. Het begint wel allemaal lang te duren zo  >:(

ze zeggen wel, geen nieuws, goed nieuws. Laten we gewoon hopen