''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Perton

Robin Frijns ‏@RFrijns 31m
Vanavond op Hart van Nederland om 19.00h zal ik kort mijn gevoel over de toestand van Michael Schumacher toelichten. #NeverGiveUp


Geen idee of iemand het interesseert, maar dan weten jullie ervan in ieder geval.

Fabian

Heb er geen goed gevoel bij. Doet me toch een beetje aan Friso denken. Hoop snel op goed nieuws.

0634

Citaat van: Perton op 30 december 2013 - 16:50:57
Robin Frijns ‏@RFrijns 31m
Vanavond op Hart van Nederland om 19.00h zal ik kort mijn gevoel over de toestand van Michael Schumacher toelichten. #NeverGiveUp


Geen idee of iemand het interesseert, maar dan weten jullie ervan in ieder geval.

Klinkt lullig, maar eigenlijk niet. Wat zou Frijns kunnen vertellen? Zover ik weet heeft hij hem nooit ontmoet en is het gewoon ook iemand die iets vertelt over iemand die hij niet kent zonder enige inside info (bedoel ik dus niet naar jou toe, maar naar Hart van NL). Haal dan Verstappen naar voren, die kent hem. Of Kees van de Grint.

Perton

Morgen wieder frische Infos von den Ärzten
Heute wird es keine weiteren Informationen von Schumis Ärzten in Grenoble geben. Die nächsten Informationen seien für den späten Dienstagvormittag vorgesehen, sagte eine Mitarbeiterin der Klinik-Pressestelle.


Dit lijkt me overigens vrij logisch, als de eerste 48 uur belangrijk zijn, dan is er nu weinig verschil met vanochtend, dus heeft het ook niet zoveel zin om vanavond nog mededelingen te doen. Morgen aan het eind van de ochtend, begin van de middag een nieuwe mededeling is eigenlijk wat ik als leek in de lijn der verwachting vindt vallen. Ik had me eigenlijk meer zorgen gemaakt als ze morgen of (met beetje uitloop) woensdag helemaal geen mededelingen hadden gedaan. Maar nogmaals, dat zeg ik als leek.


@Jeroen, ja dat heb ik ook. Ik ga wel kijken, want lig toch al paar dagen ziek op de bank, dus veel beters heb ik ook niet te doen, maar de meerwaarde ontgaat mij inderdaad ook een beetje.

Enzo

voor de hele perco met BBC vertaling, mocht je het nog niet gezien hebben. (16 min)



0634

Sja, daar was ik al bang voor. Kan nog dagen gaan duren, dit.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 30 december 2013 - 19:03:17
Sja, daar was ik al bang voor. Kan nog dagen gaan duren, dit.

En steeds meer dagen d'r bij, betekent steeds minder kans op ontwaking.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Enzo

#174
Filmpje van de helikopter die Schumacher naar het ziekenhuis vervoerde: http://www.bfmtv.com/video/bfmtv/sport/meribel-schumacher-transporte-helicoptere-apres-accident-30-12-167628/

Foto van de plek waar hij ongeveer gevallen is:



Foto van Schumacher op 27-12-2013


Perton

Tsja an sich niet echt een bijzonder gevaarlijke plek ofzo, ook al is het off-piste. In mijn ogen duidelijk meer een geval van flinke pech dan moedwillig domme risico's nemen. Maar dat baseer ik puur op de foto.

Enzo

Citaat van: Perton op 30 december 2013 - 19:49:40
Tsja an sich niet echt een bijzonder gevaarlijke plek ofzo, ook al is het off-piste. In mijn ogen duidelijk meer een geval van flinke pech dan moedwillig domme risico's nemen. Maar dat baseer ik puur op de foto.

Het is een verbindingsstuk tussen twee pistes en als er veel sneeuw ligt is het een eenvoudige horde om te nemen. Helaas lag er nu weinig sneeuw en kwamen de stenen naar het oppervlak...

Maikel0230

Dus toch een verbindingsstuk tussen pistes? Ben nog nooit gaan skiën dus weet ook niet of je daar mag komen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Enzo

Citaat van: Maikel0230 op 30 december 2013 - 20:10:58
Dus toch een verbindingsstuk tussen pistes? Ben nog nooit gaan skiën dus weet ook niet of je daar mag komen.

Het is te betreden op eigen risico en het is niet ingericht/onderhouden. Anderzijds ziet dit er wel veilig uit en van wat ik heb begrepen niet breder dan een 20-tal meter voordat de volgende piste begint

Sabai

#179
Idd niet echt een gevaarlijke plek.gewoon flinke pech door net verkeerd te vallen . Echt stijl is het er ook niet.