''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Had er nog niets over gehoord, dus dat was schrikken deze ochtend. Hopelijk komt het allemaal goed. Naar wat ik begrepen heb zou het over een kunstmatige coma gaan.

Ik zou eigenlijk niet weten waarom er niet gesproken zou mogen worden over het waarom hij naast de piste moest gaan en wat de gevaren daarvan zijn. Ze is misschien niet belangrijk nu, maar dat komt nog wel. Moest zijn zoon op zijn plaats liggen zou Schumacher diezelfde vraag mogen uitleggen aan zijn mevrouw.

gloudiesaurus

Bild meldt dat Schumacher gisterenavond opnieuw is geopereerd om druk van hersenen weg te nemen. Hij zou nog steeds in coma liggen.

De persco begint om 11:00.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ik kijk de persconferentie nu, klinkt vrij zorgelijik allemaal.
Schumacher vecht nog steeds om zijn lezen  :(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: M@rc op 30 december 2013 - 09:21:05
Had er nog niets over gehoord, dus dat was schrikken deze ochtend. Hopelijk komt het allemaal goed. Naar wat ik begrepen heb zou het over een kunstmatige coma gaan.

Ik zou eigenlijk niet weten waarom er niet gesproken zou mogen worden over het waarom hij naast de piste moest gaan en wat de gevaren daarvan zijn. Ze is misschien niet belangrijk nu, maar dat komt nog wel. Moest zijn zoon op zijn plaats liggen zou Schumacher diezelfde vraag mogen uitleggen aan zijn mevrouw.
Eens.

0634


Maikel0230

Ja de hij is zo hard gevallen dat hij nog een wonde had aan zijn hoofd, zonder helm was hij er nu al niet meer geweest vertelde de dokters.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

T.Nuvolari

Dat ziet er voorlopig niet zo goed uit. Fingers crossed, dit is niet de manier hé kerel!

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 30 december 2013 - 11:08:27
Ik kijk de persconferentie nu, klinkt vrij zorgelijik allemaal.
Schumacher vecht nog steeds om zijn lezen  :(

Nu is mijn Frans niet meer wat het geweest is maar krijg de indruk dat het er niet goed uitziet. Ik zal het kort samenvatten en voel je geroepen in te grijpen want had best moeite om het goed te volgen.

- Primair doel nu is de intracraniële druk te beperken.
- Schumacher wordt, as we speak, nog steeds in een kunstmatige coma gehouden.
- Hij is nog steeds niet buiten levensgevaar.
- Over zijn herstel is nog onduidelijkheid.

Ik denk ook [maar dat is de mening van mij als leek] dat er pas een diagnose kan worden gesteld zodra de zwelling is afgenomen. Pas dan wordt het letsel duidelijk. Maar nogmaals, ik heb er geen goed gevoel bij gekregen. Maar dat kan aan mij liggen.

Sept

De woorden "We bekijken het uur per uur en proberen tijd te winnen" zijn inderdaad niet echt positief  :'(
1991 - 2004 = 7

Maikel0230

Linda van der Heide moet haar poepert nu intrekken, gisteren stond ze nog te schreeuwen op dat iedereen niet zo hysterisch moest doen "hij heeft alleen maar zijn hoofd gestoten" verklaarde deze zogenaamde "professionele journaliste". Ik heb haar in een privé bericht op twitter laten weten dat ze beter in het vervolg wacht op feiten in plaats van al direct zulke praat te verkopen. Nu doet ze alsof haar neus bloedt en ze haar oorspronkelijk bericht baseerde op informatie van Sabine Kehm, wat niet klopt want zij heeft pas gisteren avond voor het eerst een papieren reactie de wereld in gestuurd omstreeks 11 uur en toen stond het bericht al lang op twitter Linda!

Ik haat zulke onverantwoordelijke journalisten. Maar goed, sommige mensen menen nu eenmaal dat ze het beter weten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 30 december 2013 - 11:58:42
Linda van der Heide moet haar poepert nu intrekken, gisteren stond ze nog te schreeuwen op dat iedereen niet zo hysterisch moest doen "hij heeft alleen maar zijn hoofd gestoten" verklaarde deze zogenaamde "professionele journaliste". Ik heb haar in een privé bericht op twitter laten weten dat ze beter in het vervolg wacht op feiten in plaats van al direct zulke praat te verkopen. Nu doet ze alsof haar neus bloedt en ze haar oorspronkelijk bericht baseerde op informatie van Sabine Kehm, wat niet klopt want zij heeft pas gisteren avond voor het eerst een papieren reactie de wereld in gestuurd omstreeks 11 uur en toen stond het bericht al lang op twitter Linda!

Ik haat zulke onverantwoordelijke journalisten.

Heb die tweet gisteren ook toevallig zien passeren. Niet echt professioneel, om het zacht uit te drukken.

Enzo

Het schijnt dat hij nog soort van bij kennis was bij binnenkomst ziekenhuis. Hij sprak niet, reageerde niet op vragen en maakte nerveuze bewegingen. Kort daarna in een coma...

Perton

Citaat van: Sept op 30 december 2013 - 11:51:37
De woorden "We bekijken het uur per uur en proberen tijd te winnen" zijn inderdaad niet echt positief  :'(
Volgens Joe Saward zijn de eerste 36 uur kritisch (weet niet of hij dat uit ervaring meldt of n.a.v. persconferentie). Het lijkt mij dan dus ook logisch dat ze in die periode van 36 uur de zaken per uur bekijken. Ik zou me op dát punt geen extra zorgen maken.

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 30 december 2013 - 11:58:42

Ik haat zulke onverantwoordelijke journalisten. Maar goed, sommige mensen menen nu eenmaal dat ze het beter weten.
Is een vereiste om bij Formule 1 te werken.

Maikel0230

#134
Citaat van: Perton op 30 december 2013 - 12:31:16
Citaat van: Maikel0230 op 30 december 2013 - 11:58:42

Ik haat zulke onverantwoordelijke journalisten. Maar goed, sommige mensen menen nu eenmaal dat ze het beter weten.
Is een vereiste om bij Formule 1 te werken.

Dat geeft haar nog steeds niet het recht om zomaar breinloze vaststellingen te maken en te verkondigen als feit. Een beetje discretie kan nooit kwaad!

Ondertussen heb ik ook een reactie van Rob Smedley

CitaatFerrari engineer Rob Smedley tells BBC Radio 5 live:

"This is not a very comfortable time. My thoughts and prayers are with Michael, from me and all his friends in the industry.

"His family must be going through an awful time. But if you wanted someone to fight for their life then Michael Schumacher would be that person, because he is extremely fit but also a very mentally tough character. The best guy is on the bed there, fighting for his life. "

Ferrari engineer Smedley added: "What he represented was the fight, the spirit and the absolute determination to win. Second was never good enough. He pushed everyone else along, and that's what's giving me a lot of hope right now. He's lying in a hospital bed in Grenoble and he needs that fighting spirit to pull through."

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25