''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Perton

Sport Auto Live ‏@SportAutoLive 10m
#Urgent | JM Grenier (directeur d'astreinte) : Point presse lundi à 11h00 ! "Je ne peux rien vous dire de plus sur son état".

Voor morgen 11 uur dus geen nieuws.

NielsD

Citaat van: Wings op 29 december 2013 - 23:42:00
Citaat van: janke op 29 december 2013 - 23:30:34
Citaat van: Wings op 29 december 2013 - 23:20:35
Ongelofelijk dat wordt gediscussieerd of het zijn eigen schuld is of niet. Alsof dat nu relevant is.

Is het zijn schuld, nou en? Heb jij info hierover. Jij bent toch een risico analitiecus?? Als je geadviseerd wordt om ergens niet te komen moet je er weg blijven. Lijkt me duidelijk.

Of het relevant is?? Nee. Maar wel een gegeven. Nogmaals sterkte MS.

Het is ook een gegeven dat je met roken meer kans hebt op longkanker wat geen vrijbrief verstrekt om een kankerafdeling op te wandelen en de rokers toedichten dat ze het zelf schuld -kunnen- zijn. Dat geldt ook voor dit. Iedereen weet dat Schumacher daar risico nam maar dat is nu niet relevant. Ik denk dat ik niet alleen voor mijzelf praat als ik zeg de toestand van Schumacher te willen bespreken hier.

Wat mij betreft is zijn keuze om buiten de piste te gaan skieën absoluut niet belangrijk in deze kwestie. Het gaat hier om een leven van een Formule 1-legende en voor velen een held, laten we ons daar op focussen en niet op de dingen die niet echt belangrijk zijn nu.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Bart VD

Citaat van: NielsD op 29 december 2013 - 23:48:29Wat mij betreft is zijn keuze om buiten de piste te gaan skieën absoluut niet belangrijk in deze kwestie. Het gaat hier om een leven van een Formule 1-legende en voor velen een held, laten we ons daar op focussen en niet op de dingen die niet echt belangrijk zijn nu.

Ook dat is irrelevant. Schumacher is een mens met een familie.  De rest is bijzaak.
This space for rent

Wings

@Niels Dat bedoel ik. Maar gezien het bericht van Perton ga ik nu afsluiten en lees morgen wel hoe het is met Schumacher.

Bye!

Wings

Nog even snel, wat een steun op Twitter zeg! Goed om te lezen hoeveel mensen zich bekommeren!

The F1 Times ‏@F1Times 11m

Ross Brawn, a close friend of Schumacher and his former boss at Ferrari and Mercedes, has travelled to Grenoble hospital. #F1

robbert

Citaat van: Enzo op 29 december 2013 - 23:32:00
Citaat van: janke op 29 december 2013 - 23:30:34
Citaat van: Wings op 29 december 2013 - 23:20:35
Ongelofelijk dat wordt gediscussieerd of het zijn eigen schuld is of niet. Alsof dat nu relevant is.

Is het zijn schuld, nou en? Heb jij info hierover. Jij bent toch een risico analitiecus?? Als je geadviseerd wordt om ergens niet te komen moet je er weg blijven. Lijkt me duidelijk.

Of het relevant is?? Nee. Maar wel een gegeven. Nogmaals sterkte MS.

Wat wil je nou eigenlijk zeggen Janke?

is het nu belangrijk of het zijn schuld is? NEE!!!!! Het belangrijkste is dat hij het zal overleven of niet. Waarom moet men nog altijd op iemand kritiek hebben terwijl hij vecht voor zijn leven. Zag net op een ander forum een foto passeren van iemand, waar schumacher in een benetton zat die tegen een rots reed. SCHANDALIG!!!! Gelukkig is die foto snel verwijderd

SDG

Citaat van: robbert op 30 december 2013 - 00:02:20
is het nu belangrijk of het zijn schuld is? NEE!!!!! Het belangrijkste is dat hij het zal overleven of niet. Waarom moet men nog altijd op iemand kritiek hebben terwijl hij vecht voor zijn leven. Zag net op een ander forum een foto passeren van iemand, waar schumacher in een benetton zat die tegen een rots reed. SCHANDALIG!!!! Gelukkig is die foto snel verwijderd

Ziekelijk.

Maikel0230

Die jongen had dat gemaakt op het moment dat de berichten  nog stelde dat het nog allemaal meeviel, hij heeft het zelf verwijderd en heeft zich ondertussen al verontschuldigd. De moderatie daar heeft deze geaccepteerd.

Ik ga nu slapen want mijn zenuwen zijn eraan voor de moeite. Ik weet dat ik weinig zal slapen maar toch...

Ik houd hoop voor mijn jeugdheld en ik weet zeker dat de 92ste overwinning de beste zal worden voor Schumi!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Citaat van: Maikel0230 op 30 december 2013 - 00:07:51..

Ik houd hoop voor mijn jeugdheld en ik weet zeker dat de 92ste overwinning de beste zal worden voor Schumi!

Dat hopen we allemaal. Held of niet. Sterkte kerel.
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Beste mensen, schuld is hier totaal irrelevant, we praten over een mens [los van zijn prestaties] en waar het om gaat is dat hij in leven blijft en volledig herstelt. Het kan niet zo zijn dat een persoon als Michael Schumacher aan een ski-ongeval gaat overlijden. I hope and pray. Niet mijn F1 held en...... Let him live!!!!!!!!!!!!

Laten we allemaal bidden!!!!!!!!!!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Bart VD op 29 december 2013 - 23:55:25
Citaat van: NielsD op 29 december 2013 - 23:48:29Wat mij betreft is zijn keuze om buiten de piste te gaan skieën absoluut niet belangrijk in deze kwestie. Het gaat hier om een leven van een Formule 1-legende en voor velen een held, laten we ons daar op focussen en niet op de dingen die niet echt belangrijk zijn nu.

Ook dat is irrelevant. Schumacher is een mens met een familie.  De rest is bijzaak.

Je snapt ik wat ik bedoel.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

rafael25


Flying Fin

Wat ernstig mensen! Een hersebloeding en in coma. God save Michael Schumacher!

0634


Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."