''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Perton

Ik zou ook verbaasd zijn als die jongen met al zijn spiermassa na 3 maanden coma nog steeds in de 70 kilo zou wegen. 55 kilo vind ik eigenlijk wel een prima getal. Veel lager moet het ook niet worden, maar voor iemand van 1.74 meter vind ik 55 kilo niet zo heel gek na 3 maanden coma.

Tuesday

Citaat van: Perton op 12 maart 2014 - 14:30:48
Ik hoef niet meer te weten, ik zeg alleen dat als men weer zo weinig informatie geeft (en nogmaals, dat is hun goed recht) ze niet verontwaardigd moeten gaan doen als er weer speculatieberichten in de media verschijnen. Da's alles wat ik erover heb te zeggen. Ik hoef zijn medisch dossier niet te weten en het interesseert me ook verder niet zo wat die goede signalen zijn, maar ik heb er niet zoveel zin in dat mijn RSS-reader de komende week weer met allerlei zinloze reacties van Kehm wordt vervuild, omdat zij nog altijd niet snapt hoe het internet werkt.

Verschil is natuurlijk dat de speculaties nu in tegenstelling tot de afgelopen weken wellicht van positieve aard zullen zijn, maar het gevaar schuilt hem er nu natuurlijk in dat die positieve speculaties zó positief zijn dat een eventuele tegenslag in de komende weken nog harder aankomt en mensen dan reageren met: "JA MAAR HET GING ZO GOED."
oh, het gaat erom dat jou RSS reader met zinloze reactie's van Kehm worden vervuild?? Kehm zal net zo goed als jou (en waarschijnlijk beter) weten hoe media en internet werken. Ze zal vast niet enkel vanwege haar mooie blauwe ogen zijn aangesteld.
en of ze nu wel of niet meer details geeft, dat maakt niet veel uit lijkt mij. Die speculatie's blijven er toch wel. Als Kehm nu bv zou zeggen dat Schumacher zelfstandig ademt, dan kan de media daar net zo goed weer allerlei dingen bij verzinnen. Enige wat je daar tegen kunt doen is om juist heel voorzichtig te zijn met positief nieuws.

Perton

Dat maakt blijkbaar wel uit, anders was er de afgelopen weken niet zoveel commentaar op haar functioneren gehad.

Franky R.

Ik neem alle nieuws rond Schumacher aan ter kennisgeving. Speculeren heeft geen zin, noch speculeren over het speculeren...
Ik ben pas geïnteresseerd als Schumi zelf voor de camera's verschijnt en zijn verhaal doet. Niet eerder.


Zo deed ik dat ook bij het ongeval van Maria de Villota.

Tuesday

Citaat van: Perton op 12 maart 2014 - 14:59:02
Dat maakt blijkbaar wel uit, anders was er de afgelopen weken niet zoveel commentaar op haar functioneren gehad.
omdat sommige mensen menen recht te hebben op meer info. En ja, als je die niet krijgt, één keer raden wie dan de gebeten hond is. Ik neem aan dat de familie wel tevreden is over haar functioneren.

Perton

Wanneer stop je eens met mij woorden in de mond te leggen? Ik hoef niet meer info, het interesseert me ook niet en ik meen er ook geen recht op te hebben. Ik vind alleen dat men niet zo moet zeuren over de speculatieve berichtgeving op het moment dat er juist door kehm haar gedrag ruimte wordt gecreëerd voor die speculatie. Als ze niet telkens commentaar zou hebben op de speculatieve berichten, zou ik ook geen commentaar op haar hebben.

Maar nogmaals, ga je ophouden mij woorden in de mond te leggen? Je bent nogal respectloos met keer op keer je vooroordelen en ik ben niet de enige die daar een beetje moe van word

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 12 maart 2014 - 14:38:18
Aan de andere kant zijn er ook geruchten dat Schumacher nog maar 55 kilogram zou wegen op het moment...

Viel in de Gazetto Della Sport te lezen.

Tuesday

#652
Citaat van: Perton op 12 maart 2014 - 15:31:53
Wanneer stop je eens met mij woorden in de mond te leggen? Ik hoef niet meer info, het interesseert me ook niet en ik meen er ook geen recht op te hebben. Ik vind alleen dat men niet zo moet zeuren over de speculatieve berichtgeving op het moment dat er juist door kehm haar gedrag ruimte wordt gecreëerd voor die speculatie. Als ze niet telkens commentaar zou hebben op de speculatieve berichten, zou ik ook geen commentaar op haar hebben.

Maar nogmaals, ga je ophouden mij woorden in de mond te leggen? Je bent nogal respectloos met keer op keer je vooroordelen en ik ben niet de enige die daar een beetje moe van word
ik leg je geen woorden in de mond. Jij hebt het over dat er veel kritiek was op haar functioneren en ik geef aan wat daar in mijn ogen de reden van is. Jij trekt het naar het algemene, en ik reageer daar op. Doel dus niet specifiek op jou, jij had al aangegeven dat jij daar een andere reden voor hebt. Respectloos is meer dat je kritiek gaat hebben op de informatie die familie van een ernstig ziek persoon aan de buitenwereld geeft.

Perton

Ik heb helemaal geen kritiek op de informatie die wordt verschaft, ik heb kritiek op de verontwaardiging die er is op speculatieve berichten, terwijl een deel van die berichten voorkomen worden door een net wat betere, net wat meer verfijnde berichtgeving van Kehm. Voor de 48384e keer dan maar: als zij ervoor kiezen om de informatie op deze wijze te delen, is dat hun goed recht en heb ik daar persoonlijk geen enkele moeite mee en gewoon respect voor. Maar dan moet er ook niet door Kehm keer op keer een verontwaardigd persbericht de wereld in worden gestuurd dat er zoveel wordt gespeculeerd. Dus wederom zit je toch weer een beetje mijn punt te verdraaien, want ik heb helemaal geen kritiek op de informatie.

En waarom zou ik geen kritiek mogen hebben op de persmedewerker van een doodziek iemand? Als mijn vader vanavond een hartaanval krijgt en in het ziekenhuis beland, en mijn moeder begint morgenochtend de erfenis al te verdelen (fictieve situatie natuurlijk, mijn moeder is een lieve vrouw die zoiets niet zou doen) mogen onze kennissen en vrienden haar gewoon bekritiseren hoor. Dat mijn vader dan in het ziekenhuis ligt, betekent niet dat er plotseling geen kritiek meer op haar mag zijn.

Tuesday

Citaat van: Perton op 12 maart 2014 - 16:48:41
Ik heb helemaal geen kritiek op de informatie die wordt verschaft, ik heb kritiek op de verontwaardiging die er is op speculatieve berichten, terwijl een deel van die berichten voorkomen worden door een net wat betere, net wat meer verfijnde berichtgeving van Kehm. Voor de 48384e keer dan maar: als zij ervoor kiezen om de informatie op deze wijze te delen, is dat hun goed recht en heb ik daar persoonlijk geen enkele moeite mee en gewoon respect voor. Maar dan moet er ook niet door Kehm keer op keer een verontwaardigd persbericht de wereld in worden gestuurd dat er zoveel wordt gespeculeerd. Dus wederom zit je toch weer een beetje mijn punt te verdraaien, want ik heb helemaal geen kritiek op de informatie.

En waarom zou ik geen kritiek mogen hebben op de persmedewerker van een doodziek iemand? Als mijn vader vanavond een hartaanval krijgt en in het ziekenhuis beland, en mijn moeder begint morgenochtend de erfenis al te verdelen (fictieve situatie natuurlijk, mijn moeder is een lieve vrouw die zoiets niet zou doen) mogen onze kennissen en vrienden haar gewoon bekritiseren hoor. Dat mijn vader dan in het ziekenhuis ligt, betekent niet dat er plotseling geen kritiek meer op haar mag zijn.
dat kun je nou wel zeggen, maar als ik het één en ander terug lees dan heb je er toch kritiek op. Je geeft idd wel aan dat het hun goed recht is, maar je hebt er wel kritiek op. Daar ben je precies een maand geleden al mee begonnen. En Kehm geeft alleen maar door wat de familie wat de familie kwijt wil.
En aangezien je zelf al aangeeft dat het het goed recht van de familie is je voorbeeld niet echt passend.

Perton

Je kan teruglezen wat je wilt en misschien dat sommige posts suggereerden dat ik kritiek op de informatie zelf heb gehad, dan excuses daarvoor, maar ik denk dat ik toch wel beter dan jij weet waar ik nou precies heen wil met mijn kritiek. En die kritiek is niet op de informatie zelf gericht, maar op de 'verontwaardiging' van Kehm die voortvloeit uit het niet of halfslachtig geven van de informatie.

En ik snap deze zin niet zo: "Je geeft idd wel aan dat het hun goed recht is, maar je hebt er wel kritiek op." Het is ook het goed recht van mensen in Nederland om te staken, omdat dat bij wet is geregeld, maar dan mag ik daar toch ook kritiek op hebben, als ik vind dat er onterecht wordt gestaakt? Omdat iets iemands goed recht is, betekent het niet dat het de juiste beslissing is en er plotseling geen kritiek mag zijn. We leven tenslotte niet in Noord-Korea.

Dus nogmaals: ik heb geen kritiek op de informatie zelf, maar op de reacties die Kehm geeft op speculatie. En nu niet weer iets anders gaan beweren dat ik zus en zo doe, want het lijkt me toch wel dat ik geen mentaal gehandicapte ben die niet voor zichzelf na kan denken, dus het is een beetje jammer dat ik wel zo behandeld word.

Tuesday

Citaat van: Perton op 12 maart 2014 - 17:17:01
Je kan teruglezen wat je wilt en misschien dat sommige posts suggereerden dat ik kritiek op de informatie zelf heb gehad, dan excuses daarvoor, maar ik denk dat ik toch wel beter dan jij weet waar ik nou precies heen wil met mijn kritiek. En die kritiek is niet op de informatie zelf gericht, maar op de 'verontwaardiging' van Kehm die voortvloeit uit het niet of halfslachtig geven van de informatie.

En ik snap deze zin niet zo: "Je geeft idd wel aan dat het hun goed recht is, maar je hebt er wel kritiek op." Het is ook het goed recht van mensen in Nederland om te staken, omdat dat bij wet is geregeld, maar dan mag ik daar toch ook kritiek op hebben, als ik vind dat er onterecht wordt gestaakt? Omdat iets iemands goed recht is, betekent het niet dat het de juiste beslissing is en er plotseling geen kritiek mag zijn. We leven tenslotte niet in Noord-Korea.

Dus nogmaals: ik heb geen kritiek op de informatie zelf, maar op de reacties die Kehm geeft op speculatie. En nu niet weer iets anders gaan beweren dat ik zus en zo doe, want het lijkt me toch wel dat ik geen mentaal gehandicapte ben die niet voor zichzelf na kan denken, dus het is een beetje jammer dat ik wel zo behandeld word.
Ok, uiteraard weet je zelf het beste wat je bedoeld, maar ik moet het doen met wat jij hier neerzet. Je geeft zelf al aan dat je daar niet helemaal duidelijk in bent geweest, dus dan snap ik je verwijt naar mij niet zo goed.
Met de zin "Je geeft idd wel aan dat het hun goed recht is, maar je hebt er wel kritiek op" wil ik zeker niet suggeren dat het niet mogelijk is om kritiek te hebben. t Zijn gewoon 2 constateringen in één zin. Verder laat ik het hier bij voor het weer helemaal uit de hand gaat lopen.

Enzo

Het is sowieso niet netjes om zaken te laten escaleren in dit topic jongens...

Fabian


Perton

Ik las iets dat dit zo'n 17 miljoen euro kost. Flinke investering, maar als ik dat geld zou hebben, zou ik dat ook uitgeven uiteraard.