''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: FolkertE op 09 augustus 2015 - 19:13:23
1?  Veel is dat niet hoor. Dat is 1 euro per 100 euro. Dan is 1% voor mij wel wisselgeld.

1% van al je inkomen dat je verdient hebt. Als dat 40.000 euro per jaar is en werkt 20 jaren, heb je dus 800.000 euro verdient.
1% daarvan is 8.000 euro.

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 09 augustus 2015 - 22:31:40
Heb zo'n vermoeden dat dat voor de komende tijd wel redelijk snor zit.

Of baard.

Jehoentelaar


Hamilton#44

Citaat van: Jehoentelaar op 09 augustus 2015 - 22:31:40
Heb zo'n vermoeden dat dat voor de komende tijd wel redelijk snor zit.

Er is hier ook niemand die beweert dat de Schumachers het niet kunnen betalen.  :)

Ik zeg alleen dat ze waarschijnlijk bezittingen ten gelde maken, die momenteel toch alleen maar geld kosten, om het te betalen.
Door een aantal personen wordt dat weer finaal uit het verband getrokken door de suggestie te wekken dat ik zeg dat hij het niet zou kunnen betalen.  ???

Daarnaast kan Schumacher dan wel astronomisch veel geld verdienen/verdiend hebben, hij gaf natuurlijk ook veel meer uit dan de gemiddelde Nederlander. Ik heb geen jet van 34 miljoen (2e hands prijs) op de oprit staan.

Jehoentelaar

Volgens mij zie ik in mijn recente posts hier mezelf niet zeggen dat jij stelt dat hij dat niet zou kunnen betalen. Anders even de juiste betreffende quote erbij pakken s.v.p.

Hamilton#44

Goed, laat ik het anders zeggen, de suggestie wordt door meerdere gewekt door grappige opmerkingen te maken. Daar bedoel ik jou overigens niet alleen mee.  :)

Miguel

Schumacher heeft gewoon een heftige verzekering, maak je daar maar geen zorgen over.
Peace out yo.

Wings

Heb je dat nodig als je -volgens bronnen- 800 miljoen bezit? ;)


Perton

Hij kreeg in 1999 ook gewoon betaald Door de verzekering. 7 gulden per seconde volgens een krant destijds. Zal de telegraaf wel zijn geweest.

Miguel

Citaat van: Wings op 18 augustus 2015 - 19:16:40
Heb je dat nodig als je -volgens bronnen- 800 miljoen bezit? ;)
Als je zo decadent leeft als de Schumachers (en wil blijven leven), dan zeker.
Peace out yo.

janke

#1511
Als je niet snapt wat een euro of dollar is, heb je er geen reet aan. Ja zijn vrouw en kinderen. Daar heeft hij tenminste  goed voor gezorgd. Respect. Voor de rest boeit me MS weinig. Nooit gehad, net als met Lauda en Prost. Sorry.

edit,

Het blijft natuurlijk erg en triest wat met hem is gebeurd. Ik hoop dan ook dat het beetje bij beetje beter met hem gaat.
Some things are too important to be left in the past.

C.G. de Beaufort

Ik las laatst dat Schumacher nu nog maar 54kg weegt. Ik denk dat'm voor hem is afgelopen. Normaal woog jij zo'n 70 kg. Tragisch.

Groet,

C.G. de Beaufort


gloudiesaurus

CitaatHet is lang stil geweest rond de situatie van Michael Schumacher, maar het gaat niet goed met de Duitser volgens Daily Express.

Een bron die dicht bij de familie van Schumacher staat zegt dat het gewicht van de zevenvoudig wereldkampioen tot een alarmerende 45 kilogram is gezakt.

Sinds zijn ski-ongeval eind 2013 loopt het herstel van de Duitser enorm moeizaam. Hij is nog steeds niet in staat om te praten en om zichzelf voort te bewegen. In feite reageert hij heel slecht op vele externe stimuli. Het lijkt dus dat er een mirakel nodig zal zijn om Schumacher ooit weer in een degelijke toestand te zien verkeren, maar zijn familie geeft niet op.

Maar liefst vijftien dokters zijn nog steeds druk in de weer om de gezondheidstoestand van Schumacher te verbeteren in zijn tweede thuis in Gland.

Klopt ik heb het ook gelezen. 45 kilogram zelfs.
Het zijn alleen berichten die niet via de officiƫle kanalen naar buiten zijn gebracht. Dus of het waar is?

Ik denk zelf dat de situatie van Schumacher niet best is, anders hadden we allang wat gehoord. Van mensen in comateuze toestand is ook bekend dat ze op een gegeven moment spierkracht en dus gewicht verliezen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Citaat van: gloudiesaurus op 26 september 2015 - 16:11:44
CitaatHet is lang stil geweest rond de situatie van Michael Schumacher, maar het gaat niet goed met de Duitser volgens Daily Express.

Een bron die dicht bij de familie van Schumacher staat zegt dat het gewicht van de zevenvoudig wereldkampioen tot een alarmerende 45 kilogram is gezakt.

Sinds zijn ski-ongeval eind 2013 loopt het herstel van de Duitser enorm moeizaam. Hij is nog steeds niet in staat om te praten en om zichzelf voort te bewegen. In feite reageert hij heel slecht op vele externe stimuli. Het lijkt dus dat er een mirakel nodig zal zijn om Schumacher ooit weer in een degelijke toestand te zien verkeren, maar zijn familie geeft niet op.

Maar liefst vijftien dokters zijn nog steeds druk in de weer om de gezondheidstoestand van Schumacher te verbeteren in zijn tweede thuis in Gland.

Klopt ik heb het ook gelezen. 45 kilogram zelfs.
Het zijn alleen berichten die niet via de officiƫle kanalen naar buiten zijn gebracht. Dus of het waar is?

Ik denk zelf dat de situatie van Schumacher niet best is, anders hadden we allang wat gehoord. Van mensen in comateuze toestand is ook bekend dat ze op een gegeven moment spierkracht en dus gewicht verliezen.

Ik had 54kg omgekeerd. Maar idd. de wereldkampioen zal naar mijn inzicht overlijden binnenkort. Tis triest.

Groet,

C.G. de Beaufort