Hoe goed wordt Daniel Ricciardo?

Gestart door 0634, 25 december 2013 - 09:59:23

« vorige - volgende »

Wat denk je?

Ricciardo wordt de nieuwe Vettel
2 (8%)
Ricciardo wordt de nieuwe Webber
8 (32%)
Ricciardo zweeft daar egens tussen in
8 (32%)
Geen flauw idee
7 (28%)

Totaal aantal stemmen: 20

Kootje

Geen idee hoeveel ze volgens de FIA teveel verbruikten en hoeveel voordeel dat precies opleverde.  :-\

Tuesday

Citaat van: Kootje op 21 maart 2014 - 16:06:56
Geen idee hoeveel ze volgens de FIA teveel verbruikten en hoeveel voordeel dat precies opleverde.  :-\
92% zat toch binnen de 0,25 procent. Dan zal deze toch niet 2% hebben afgeweken?? maar sowieso, ik geloof uberhaupt niet dat Ricciardo teveel heeft verbruikt, of zouden ze bij RBR nou echt gek zijn en zelf een veel onbetrouwbaardere meetmethode hebben?

0634

Ik blijf dit topic kicken ;D.

Gisteren, zaterdag ook, toch wel behoorlijk onder de indruk van deze man geraakt. Tuurlijk zal Seb wat probleempjes hebben gekend hier en daar, maar Ricciardo laat toch zien wat de RBR in zijn mars heeft (ik heb het even niet over Renault). Rijdt stoicijns, snel, foutloos, haalt in en verdedigd prima. Dit is toch wel een mannetje begin ik te geloven hoor.

Kijken of dit zich doorzet, ik hoop het, want het is m.i. een van de aardigste rijders in het veld. Iig de vrolijkste!

3phasE

Het feit dat de Redbull, ondanks de Renault-motor, toch steeds in de top vijf weet te finishen bewijst ook maar weer eens de genialiteit van Adrian Newey.
Hij heeft gewoon weer een geweldig chassis ontworpen.
Want stel je voor dat er een Mercedes-krachtbron in had gelegen ; )
The future is electric!

Figge

Dit topic is zeker kicken. De eerste 2 races waren qua rijden uitstekend. Maar in Bahrein, was ie gewoon beter als Seb. En als er iemand als maatstaf genomen kan worden is het Vettel wel. Gewoon op de boordradio. En hoppa, Seb, leuk die 4 titels, maar even aan de kant voor de teammaat. Hulde. Het zou toch wat zijn als Daniel eerder een race weet de winnen als Seb. Netjes ook van Seb dat ie daar gewoon niet moeilijk over lijkt te doen. Fair and square verslagen. Punt.

Jehoentelaar

Inderdaad heel netjes. Vettel leek wel wat problemen te hebben (al die vonken onder z'n auto, wat was dat ineens?), maar alsnog fair gereden van hem.

En Daniel zelf, wat een baasje is dat. Hoop dat daar nog de nodige ontwikkeling in zit.

Hamilton#44

Ik dacht eerst een tweede Webber omdat Vettel de nr 1 is van het team maar vind hem tot nu toe beter dan vettel. Hij is ook positieve jonge dat mag ik wel, niet zeuren maar rijden

rafael25

Citaat van: Hamilton#44 op 07 april 2014 - 11:19:46
Ik dacht eerst een tweede Webber omdat Vettel de nr 1 is van het team maar vind hem tot nu toe beter dan vettel. Hij is ook positieve jonge dat mag ik wel, niet zeuren maar rijden
Welkom, Hamilton#44

Kootje

Vind het nog steeds iets te vroeg om m'n ongelijk (Ricciardo wordt niets meer dan 'n 2e Webber) toe te geven, maar als hij nog 'n paar van dit soort races rijd heb ik echt geen andere keus meer dan te buigen. Hulde voor wat hij tot nog toe laat zien.

Figge

Ik zou niet meer weten wat ik toen heb ingevuld. Maar dat ie gewoon sneller is als Seb had ik nooit verwacht. Op pure snelheid.

Kootje

Hetgeen jij ingevuld hebt staat dikgedrukt in de poll. ;)

Figge

Oh, dan was het: Geen flauw idee. hahaha

Kootje

 ;D

Vandaar dat je geen flauw idee had. :P

Figge

Maar ik moet er bij zeggen dat had verwacht dat ie dichter op Vettel het seizoen zou eindigen dan Webber kon. Maar dat ie Vettel tot zover gewoon outqualified en voorbij rijdt tijdens de race had ik nooit zien aankomen. Dit wordt een prachtig jaar. Daniel vs Seb, Lewis vs Nico, Kimi vs Fenando, Valteri vs Felipe, Hulk vs Checo. Dat ziet er allemaal niet verkeerd. Als Daniel boven Seb eindigt dit jaar zou het mij overigens wel verrassen. Aangenaam, dat dan weer wel.

Gerard

Tot op heden ben ik blij verrast door de prestaties van Daniel!!