Helmen en nummers topic 2014

Gestart door Perton, 09 december 2013 - 22:41:45

« vorige - volgende »

Wings

@Franky: Volgens mij ook geïnspireerd door. Misschien dat ik mij vergis maar Irvine was toch big-fan? Reed in zijn jeugdjaren zelfs met dezelfde kleurstelling. Ik kan me voorstellen dat dát beeld enigszins is verandert in de jaren dat hij Formule 1 reed. :D

Franky R.

Citaat van: Wings op 25 januari 2014 - 20:10:56
@Franky: Volgens mij ook geïnspireerd door. Misschien dat ik mij vergis maar Irvine was toch big-fan? Reed in zijn jeugdjaren zelfs met dezelfde kleurstelling. Ik kan me voorstellen dat dát beeld enigszins is verandert in de jaren dat hij Formule 1 reed. :D


In één klap... ;D ;D ;D

Wings


T.Nuvolari

Less is more... Ook bij helmen.

Franky R.


T.Nuvolari

Love you too Cherie. ;)

By the way, less is more gaat niet op voor de vrouwen waar ik op val. Geld dus niet voor alles. :)

Perton







Sutil en Gutiérrez hun helmen. Ik zie niks van nummers, dus zij zullen dat dan gok ik wel bovenop hebben zoals Ricciardo.

Edwin90

Als je goed kijkt zie je bij Guttierez een 2 bovenop staan. 21 heeft hij toch?

Perton

Dat witte bedoel je? Ja nu je het zegt zie ik daar wel een 2 in. En hij heeft inderdaad 21.

Jehoentelaar

Het enige nummer wat ik zie is 404. :'(

Tuesday

op de helm van Sutil kun je ook wel een stuk van het nr zien (99).. bovenop ook

Perton

Ah je hebt gelijk, boven de Uruguayaanse vlag.

# Dit gaat vast wel op de helm van Maldonado terecht komen.

Fabian


Perton

Dat getal is dus vanuit de onboard-camera op de kop....

Man o man, die coureurs denken ook echt niet na over wat precies het doel is van de regel van de FIA dat het nummer zichtbaar op de helm moet staan. Dit gebeurt er dus wanneer coureurs voor zichzelf gaan nadenken ;D Nu ben ik helemaal voorstander van het afschaffen van de boardradio. Worden komische races.

Tuesday

Citaat van: Perton op 28 januari 2014 - 16:43:58
Dat getal is dus vanuit de onboard-camera op de kop....

Man o man, die coureurs denken ook echt niet na over wat precies het doel is van de regel van de FIA dat het nummer zichtbaar op de helm moet staan. Dit gebeurt er dus wanneer coureurs voor zichzelf gaan nadenken ;D Nu ben ik helemaal voorstander van het afschaffen van de boardradio. Worden komische races.
en dat doel is?