Helmen en nummers topic 2014

Gestart door Perton, 09 december 2013 - 22:41:45

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Jeroen op 23 januari 2014 - 20:11:53
True. En bovendien is zn helm er niet op vooruit gegaan.

Voordeel is wel dat we nu niet meer twee gele helmen in een Merc hebben.
Das het enige voordeel. Voor de rest vind ik die helm van Rosberg spuuglelijk. Dat zwart en dan dat spiegelende VI. Niet echt geslaagd

T.Nuvolari

Ik vind hem net mooi. Die zilveren VI kan ik helemaal begrijpen... Mercedes.  ::)

Fabian

Vind je hem net mooi of niet mooi?

Snap het zilveren ook wel, maar het lijkt nu net een spiegel.

T.Nuvolari


Kootje

Ik vind hem iig NIET mooi. Dat zwart heb ik geen probleem mee, maar dat chroom vd VI schreeuwt me iets teveel naar mijn smaak. Ook het lettertype en kleur vd naam Nico kan niet op mijn waardering rekenen. Maar ... zoals Jeroen ook al aangaf zijn we iig verlost van 2 gele helmen. Nu maar hopen dat Lewis niet ook voor zwart gaat.

robbert

inderdaad, dat zwart straalt negativiteit uit. Heb eigenlijk ook nog nooit zo'n lelijke helm gezien. En wat een gedacht zeg, een startnummer in romeinse cijfers plaatsen. Hopelijk wordt dat snel verboden door de fia, als er nog kritiek komt. Straks doet iedereen dat, en hebben we het hele veld met lelijke helmen.

0634

Ik vind het ook een onduidelijke Romeinse 6, of ligt het aan mij? Die V dat lijkt niet echt op een Romeinse 5.

Maikel0230

Ik begrijp wat je bedoelt, de rechtse streep staat mooi verticaal en de linkse streep staat dan weer scheef

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

T.Nuvolari

#158
Smaken verschillen duidelijk, althans die van mij.  8)
Vind er niks negatiefs aan en saai is voor mij goeie eenvoud. Ben sowieso niet voor schreeuwlelijk zoals al die helmen van tegenwoordig. Die Romeinse 6 is dan ook een gespiegelde N.

Gerard

Ik vind het wel mooi... En de CO van Nico is een Infinity teken, als in , oneindig.. ;)

T.Nuvolari

Een helm vol symboliek dus...  :)

Gerard

#161
Eigenlijk hoort het teken gesloten te zijn, Dan is het echt oneindig, maar goed... Dit heeft hij al jaren volgens mij...

Maikel0230

Citaat van: Gerard op 23 januari 2014 - 20:55:07
Eigenlijk hoort het teken gesloten te zijn, Dan is het echt oneindig, maar goed... Dit heeft hij al jaren volgens mij...

Heeft ie inderdaad al langer zelfs in 2006 al toen hij bij Williams zijn debuut maakte


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Zul je zien dat 'ie van Hamilton straks ook zwart is.

:P

Kootje

Citaat van: Gerard op 23 januari 2014 - 20:50:58
de CO van Nico is een Infinity teken, als in , oneindig.. ;)

Prachtig .... maar ik blijf het lelijk vinden. ;D


Citaat van: Maikel0230 op 23 januari 2014 - 21:01:24
Citaat van: Gerard op 23 januari 2014 - 20:55:07
Eigenlijk hoort het teken gesloten te zijn, Dan is het echt oneindig, maar goed... Dit heeft hij al jaren volgens mij...

Heeft ie inderdaad al langer zelfs in 2006 al toen hij bij Williams zijn debuut maakte



Op die helm vind ik het iig 'n stuk mooier als op die zwarte. Betere plek en betere kleur denk ik. :-\