Helmen en nummers topic 2014

Gestart door Perton, 09 december 2013 - 22:41:45

« vorige - volgende »

0634

Dat laatste ligt niet aan jou.

Perton

Ja in eerste instantie had ik er een voorspellingsspelletje gemaakt en daarom hier geplaatst, maar later is het tot een algemeen nummers-topic geworden ;D

Maar antwoord op je vraag: Dat weet niemand. Zijn nog geen regels voor. Ik zou persoonlijk willen dat het nummer nog één jaar wordt vastgehouden, maar als je langer dan een jaar uit de sport bent, je je nummer kwijt bent.

Maikel0230

U vraagt, wij draaien! We hebben er een algemeen topic van gemaakt voor de helmen en nummers.

Bedankt voor de feedback heren!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


rafael25


Maikel0230

Rosberg showt zijn nieuwe helm op twitter



Nu ben ik benieuwd of de FIA hier mee akkoord zal gaan, hij is slim genoeg om nummer 6 in Romeinse cijfers te zetten maar er zijn direct verscheidene fans die geen flauw idee hebben hoe dat werkt. Meest opmerkelijke is natuurlijk dat de helm niet meer geel is.

V= 5 dus VI=(5+1)=6

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Het lijkt erop dat hij in Voetbal International 'n nieuwe sponsor heeft. ;)

0634

Ik dacht gewoon dat het een N was met een gespiegeld foto... Waardeloze 6 wat mij betreft. En sowieso niet bepaald een fraaie helm, maar soit. Saai.

Fabian

Vind het ook niet echt een mooie helm...

robbert

ja, gaan de piloten nu ook al saaie helms tonen? Waarom lieten ze die niet zoals ze waren?

Kootje

Als ik trouwens zie hoe z'n naam geschreen staat, dan had hij beter voor nr 8 kunnen gaan. ::)

Fabian

Citaat van: Kootje op 23 januari 2014 - 19:00:16
Als ik trouwens zie hoe z'n naam geschreen staat, dan had hij beter voor nr 8 kunnen gaan. ::)
Inderdaad ja

0634

Maar de manier van schrijven was ook niet de reden om voor 6 te gaan.

Kootje

Weet ik, maar die CO lijkt meer op 'n 8, dan die VI op 'n 6 lijkt. Das idd meer 'n N in spiegelbeeld.

0634

True. En bovendien is zn helm er niet op vooruit gegaan.

Voordeel is wel dat we nu niet meer twee gele helmen in een Merc hebben.