Helmen en nummers topic 2014

Gestart door Perton, 09 december 2013 - 22:41:45

« vorige - volgende »

0634

En de helmen van de heren zullen ook allemaal wel worden aangepast. Zie hier die van Grosjean die al uitlekte:


Perton

#122
Hoe gaat dit in de auto zichtbaar zijn? ;D

R8main, M4x Chilton en Bo77as. Volgens mij zijn dat de enigen die iets (bevestigd) met hun naam hebben gedaan toch? Vettel wellicht ook, maar die heeft het volgens mij nog niet bevestigd.

Marcus Eric55on en Kamui Ko84y45hi hebben nog wel wat keuzes in dat opzicht.

0634

Neuh, maar ik kan me zo voorstellen dat als je een vast nummer hebt, je dat ergens verwerkt in je helmdesign, niet specifiek verwerkt in de naam. Ik denk persoonlijk dat Hamilton volgend seizoen ergens op zijn helm wel 44 heeft staan.

Maikel0230

Tja het moet zichtbaar op de helm staan dus gok ik dat het nummer bij de meeste op deze plaats zal staan, iets lager en groter waarschijnlijk.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

O, is dat verplicht? Wist ik niet eens.

Maikel0230

Er wordt alleen vereist dat de nummer zichtbaar op de helm staan, ik vermoed dus dat het niet aan de achterkant mag staan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Niet alléén aan de achterkant, bedoel je ;). Je ziet niet de hele helm, Grosjean heeft wellicht ook nog elders een 8 staat.

0634

Vettel heeft dus gewoon 5 gekozen omdat hij daar in karting en in 2010 succesvol mee was, en bovendien heeft het nummer meerdere succesvolle jaren gekend (MS, Mansell), aldus Vettel. Vooralsnog begon hij niet over de V van Vettel.

Kootje

Dat is blijkbaar niet meer dan 'n leuke bijkomstigheid waar hijzelf nog niet bij stil heeft gestaan. Maar .... laat dat straks maar aan de marketingmensen over. :)

Perton

Wat ik me afvraag, gaat ie nu bij een overwinning een vingertje doen of het peace-teken?

Ik hoop natuurlijk dat we nooit achter het antwoord zullen komen, maar dat zal ijdele hoop zijn.

0634

Zolang hij een 1 op zijn wagen heeft staan, is het vingertje gepaster ;).


Perton

Citaat van: Jeroen op 15 januari 2014 - 20:02:37
Zolang hij een 1 op zijn wagen heeft staan, is het vingertje gepaster ;).

Ahja, is natuurlijk ook zo.

Kootje

#134
Ik zit net dit te lezen ...

http://www.gppits.net/nieuws/nummers_van_het_caterham_duo/

... en ineens rees bij mij de vraag: Wat nou als 'n coureur 'n, al dan niet noodgedwongen, sabbatical neemt? Is hij dan z'n nummer kwijt, of blijft dit aan hem verbonden en voor hoelang geld dat dan?

Iemand? :-\



Note aan redactie:

Ik snap nog steeds niet wat dit topic in ANDERE ONDERWERPEN doet. Ligt dat echt aan mij?