Helmen en nummers topic 2014

Gestart door Perton, 09 december 2013 - 22:41:45

« vorige - volgende »

Jehoentelaar


SDG

Citaat van: Fabian op 02 januari 2014 - 16:31:48
http://www.gppits.net/nieuws/wie_wil_welk_nummer/

Dit zouden de voorkeuren van de heren rijders zijn. Vettel zou ook 14 hebben opgegeven als eerste keus, maar ook 11 gaat rond als eerste keus van Vettel.

11... Zo kan hij natuurlijk de rest van zijn carrière met '1' op zijn auto blijven rijden...  ;D

0634

Volgens mij heeft Vettel er zelf nog niet echt veel over gezegd, zijn het meer anderen die door laten schemeren wat hij zou willen.

Perton

Die 14 en 11 (33 werd daarbij ook genoemd) van vettel is al van bekend dat het om de spaanse variant van een 1 april-grap ging

Sabai

Wel opvallend veel coureurs die nummer 11 op hun lijstje hebben.

Maikel0230

#80
Inderdaad ja, nu zelfs zou ik dat nummer ook gekozen hebben omdat het men vast nummer is maar het is inderdaad een vreemde vaststelling.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Van hulkenberg kwam 11 ook voorbij maar dat was ook op 28 december dus waarschijnlijk net als vettel zijn nummers een grap.

0634

Ik zie de humor er niet van in, maar dat zal aan mij liggen... :P

Perton

Pérez heeft voor 11 gekozen, dus als je als Mexicaan de grap gaat maken dat Hülkenberg voor 11 gaat kiezen, zijn alle Pérez-fans in paniek, omdat die zijn nummer dan niet kan krijgen.
Zelfde als met Vettel/Alonso en de 14.

Het is niet de beste grap, maar bij een select groepje fans wel een effectieve.

Jehoentelaar


0634

Citaat van: Perton op 02 januari 2014 - 20:48:37
Pérez heeft voor 11 gekozen, dus als je als Mexicaan de grap gaat maken dat Hülkenberg voor 11 gaat kiezen, zijn alle Pérez-fans in paniek, omdat die zijn nummer dan niet kan krijgen.
Zelfde als met Vettel/Alonso en de 14.

Het is niet de beste grap, maar bij een select groepje fans wel een effectieve.

En dat zou echt vreselijk zijn als je idool zijn favo nummer niet krijgt, die hij uberhaupt nog nooit gehad heeft ???

Ik snap je uitleg hoor, ik zie echt alleen met de beste wil de lol niet. Zal me worst zijn welk nummer mijn favoriet volgend jaar heeft (mocht ik een favoriet hebben, wat niet zo is).


Perton

Tsja, da's het hele idee van een 1 april-grap natuurlijk: mensen iets laten geloven wat niet waar is. Dat hoeft niet per se grappig te zijn. Ik zie de lol er ook niet in, maar het werkt wel.


Fabian


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25