Helmen en nummers topic 2014

Gestart door Perton, 09 december 2013 - 22:41:45

« vorige - volgende »

Maikel0230

Kijk zoals elke race met een andere helm rijden vind ik er ver over, daar zitten we op dezelfde lijn maar ik kan er mee leven dat sommige coureur met een speciale helm rijden voor Monaco of de nachtraces, dat heeft wel wat.

Trouwens vanaf volgend jaar zijn de coureurs verplicht hun nummer op te nemen in hun helmdesign, de FIA eist dit. De nummers moeten ook beter zichtbaar zijn op de wagens, ook dit verplicht de FIA, zo omzeil je het feit dat sommige coureurs bijna elke week niet uit elkaar te houden zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Je kan ook overdrijven hoor. Ik heb nog nooit problemen gehad om een coureur te herkennen. Je hoeft alleen maar naar de camera bovenop de rollbar te kijken.  De ene auto heeft een rode en de andere een gele.Is dat nou zo moeilijk te onderscheiden ?

Maikel0230

Ikzelf kan ze goed uit elkaar houden, het zijn anderen die erover geklaagd hebben. De Fia heeft daar gehoor aan gegeven, het hoefde niet voor mij maar uiteindelijk word het voor ons allemaal  gemakellijker.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Zou dat wellicht Ronald van dam geweest zijn dan die heeft geklaagd hahahaha

Perton

Die rode is sinds dit jaar of vorig jaar een erg naar donker kleurtje geworden vanaf de achterkant. Dan is het best lastig te zien.

SDG

Citaat van: Sabai op 24 december 2013 - 13:28:46
Zou dat wellicht Ronald van dam geweest zijn dan die heeft geklaagd hahahaha

;D



Perton

Ik lees nu dat Vettel ook voor 14 gaat ;D

https://twitter.com/Sky_SandraB

Ze is van de Oostenrijkse Sky, dus geen idee hoeveel verstand ze ervan heeft.


-edit- Aaaan de andere kant, het gerucht is schijnbaar in Spanje ontstaan en daar was het natuurlijk Día de los Inocentes (zeg maar wat voor ons 1 april was), dus misschien is het ook wel pure onzin.

0634

Vettel moet gewoon met nr 1 rijden, anders vind ik het een lul.

En dat wil ie natuurlijk niet.

Perton

Vettel moet alsnog een nummer kiezen voor de jaren dat ie geen kampioen is... heeft verder niet zoveel te maken met of hij met nummer 1 gaat rijden of niet.

SDG

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 20:54:29
Vettel moet alsnog een nummer kiezen voor de jaren dat ie geen kampioen is... heeft verder niet zoveel te maken met of hij met nummer 1 gaat rijden of niet.

Marketinggewijs zou nummer 5 de beste optie voor Vettel zijn. Het Romeinse cijfer voor 5 => V => Vettel. Kun je die 5 en die V perfect met elkaar laten matchen bij merchandising.

0634

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 20:54:29
Vettel moet alsnog een nummer kiezen voor de jaren dat ie geen kampioen is... heeft verder niet zoveel te maken met of hij met nummer 1 gaat rijden of niet.

O, maar hij blijft de komende jaren toch gewoon kampioen? Zoiets begreep ik van Dr. Helmut. ;)

Jehoentelaar


Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/wie_wil_welk_nummer/

Dit zouden de voorkeuren van de heren rijders zijn. Vettel zou ook 14 hebben opgegeven als eerste keus, maar ook 11 gaat rond als eerste keus van Vettel.