Helmen en nummers topic 2014

Gestart door Perton, 09 december 2013 - 22:41:45

« vorige - volgende »

0634

Dat is hem inderdaad. Of hij is als Real Madrid fan, stiekem ook fan van Johan Cruijff. Dat kan ook.

Wings

Citaat van: Kootje op 16 december 2013 - 18:56:00
27 moet verboden worden >:(, die is van Gilles :'(


en ja ..... ik weet dat hij niet de enige is die startnummer 27 gebruikte en dat hijzelf ook andere startnummers heeft gehad, maar toch .... NOT 8)

Senna was succesvoller met startnummer 27 en werd er zelfs kampioen mee.

Maikel0230

De discussie omtrent Hill hoort niet thuis in dit topic, degene die over dit onderwerp nog verder wensen te keuvelen kunnen zich begeven naar het geschiedenis onderdeel van ons forum.

Bij voorbaat dank

Maikel

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

#48
Nummer 26 voor Kvyat. Hij wilde 7, maar die was al bezet. Dan lijkt het gerucht dat Kimi voor 7 zou gaan inderdaad waar.

-edit- O nee dat hoeft niet per se. Bianchi wilde immers ook 7.

Edwin90

Hamilton bedankt net zijn fans via Twitter met een soort tekening. Daarin staat ook nummer 52 afgebeeld. Hinthint?

Perton

Hmm in dat filmpje? Heb ik gemist, wanneer komt het voorbij?

Sutil heeft gezegd dat hij 3 getallen heeft gekozen die verder geen betekenis hebben, maar die hij wel mooi vindt. En het zijn sowieso 2 nummers (dus 2 t/m 9 vallen af)

Jozef

Nee in die tekening van Hamilton, ergens in het midden staat iemand met een bordje met 52 erop.


Perton

Zou ik wel vet vinden, om op zo'n subtiele manier een hint te geven.

0634

T is alleen wel beroerd getekend, maar dit terzijde ;).

Sabai

52 is dat niet de leeftijd van zijn grote liefde  ;D  ;)

Sabai

Citaat van: Jeroen op 24 december 2013 - 06:51:03
T is alleen wel beroerd getekend, maar dit terzijde ;).

Ik heb net op zijb Twitter gekeken en volgens mij heeft hij het zelf getekend. Ik word wel altíjd misselijk van die reacties bij hem .Het is net alsof je het Twitter van Rihanna bekijkt.

T.Nuvolari

#57
Al dat gedoe om die nummers... Maar één nummer waarom het zou moeten gaan en dat is al voor het 4de jaar op rij van Vettel.
De rest heeft enkel te maken met de extra's aan merchandising dat ze weer gaan kunnen verkopen.

Maikel0230

#58
Dat vooral maar ik vind het de coureurs toch weer wat meer identiteit geven, het is altijd zo geweest in de Moto GP (althans zover ik mij kan herinneren, verbeter me als ik daar fout zit) en eigenlijk verbaast het me dat het zo lang geduurd heeft voordat de F1 de trend volgde.

Als je zegt Colin Edwards dan zie ik hem voorbij stuiven op zijn met zijn nummer 5.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

T.Nuvolari

Vroeger had je simpelweg het helmdesign en een groot nummer op enkele plaatsen op de wagens. Meer was er voor mij niet nodig.
Ik had eerder de teams vaste nummers gegeven en de coureurs een vast helmdesign laten kiezen zodat we van dat zootje niets betekende designs af zijn.