Helmen en nummers topic 2014

Gestart door Perton, 09 december 2013 - 22:41:45

« vorige - volgende »

Tuesday

wat is dat toch met F1 fans en helmen??? het doet mij helemaal niks, wat mij betreft geven ze elk team een witte en een rode helm oid ;)

0634

Citaat van: Maikel0230 op 23 januari 2014 - 20:44:18
Ik begrijp wat je bedoelt, de rechtse streep staat mooi verticaal en de linkse streep staat dan weer scheef
Dat dus. Ik zag er daarom ook niet direct een Vl in, maar echt een N op een gespiegelde foto. Tot ik las dat het een Vl was ;D.

Jozef


Jozef

Over welke zwarte helm hebben jullie het eigenlijk? Ik zie alleen een donkerblauwe helm. Vind hem er prima uitzien.

Maikel0230

Citaat van: Jozef op 23 januari 2014 - 21:33:44
Citaat van: Maikel0230 op 23 januari 2014 - 18:53:00V= 5 dus VI=(5+1)=6
Wauw, bedankt voor de uitleg ;D

Tja, er zijn mensen die niet weten hoe Romeinse cijfers werken, ik heb dat standaard op school gekregen maar er waren op Twitter voldoende mensen die het niet echt begrepen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

En ik zag er een N in, zo gek is het dus allemaal niet.

Snap die uitlachsmiley dan ook niet zo.

Kootje

Citaat van: Jozef op 23 januari 2014 - 21:37:40
Over welke zwarte helm hebben jullie het eigenlijk? Ik zie alleen een donkerblauwe helm. Vind hem er prima uitzien.

Over deze:



En als dat bij jou donkerblauw is, dan moet één van ons twee wat aan de kleurinstellingen van z'n scherm doen, want bij mij is dat toch echt zwart. ;D




robbert

Citaat van: Kootje op 23 januari 2014 - 21:44:40
Citaat van: Jozef op 23 januari 2014 - 21:37:40
Over welke zwarte helm hebben jullie het eigenlijk? Ik zie alleen een donkerblauwe helm. Vind hem er prima uitzien.

Over deze:



En als dat bij jou donkerblauw is, dan moet één van ons twee wat aan de kleurinstellingen van z'n scherm doen, want bij mij is dat toch echt zwart. ;D

mwa, volgens mij zijn er toch donkerblauwe kleuren hoor, kijk maar naar de onderkand van de helm. De foto is mss onduidelijk daarvoor, maar echt zwart is het ook niet.
Ik snap ook niet dat mensen niet direct de romeinse cijfers zagen. Ma ja het, blijft toch een oerlelijke helm, maar mij kan het niks schelen, als de races maar schoon zijn. Die helm zal wel passen bij de wagen, die zal ook wel lelijk zijn zeker. Straks is hij ook aan de zwarte kant

janke

Inderdaad, blauw met wat zwarte streepies- kronkels en de bovenrand zwart. Van sponsor Monster. Ik vind hem zo best mooi. Maar dit is natuurlijk wel een goedkoop fotootje. De belichting is hier wel heer erg slecht gedaan. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

#174
Citaat van: Kootje op 23 januari 2014 - 21:44:40
Citaat van: Jozef op 23 januari 2014 - 21:37:40
Over welke zwarte helm hebben jullie het eigenlijk? Ik zie alleen een donkerblauwe helm. Vind hem er prima uitzien.

Over deze:



En als dat bij jou donkerblauw is, dan moet één van ons twee wat aan de kleurinstellingen van z'n scherm doen, want bij mij is dat toch echt zwart. ;D

De Petronas-letters op z'n overall zijn zwart, of het bandje van z'n horloge. Maar de helm is donkerblauw.

Kootje

Duidelijk.

Dan ben ik dus degene die z'n kleureninstelling aan moet passen. ;D

0634

Het is ook niet echt een heel heldere foto, hoor Kootje.

janke

Citaat van: Jeroen op 23 januari 2014 - 22:18:33
Het is ook niet echt een heel heldere foto, hoor Kootje.

Inderdaad, zoals ik al zei slecht. Wacht even met je instellingen aan te passen Kootje. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Perton

De helm an sich vind ik wel wat hebben. Beetje basic wel, daar hou ik wel van (of heel wild, zoals Wurz). Maar de '6' is natuurlijk totaal niet duidelijk. Aan de andere kant, de FIA heeft in de reglementen ook nergens gespecificeerd dat het Arabische cijfers moesten zijn. Niet het Arabische schrift natuurlijk, maar wel het Arabische systeem.

robbert

Citaat van: Perton op 23 januari 2014 - 23:12:43
De helm an sich vind ik wel wat hebben. Beetje basic wel, daar hou ik wel van (of heel wild, zoals Wurz). Maar de '6' is natuurlijk totaal niet duidelijk. Aan de andere kant, de FIA heeft in de reglementen ook nergens gespecificeerd dat het Arabische cijfers moesten zijn. Niet het Arabische schrift natuurlijk, maar wel het Arabische systeem.

het moet wel herkenbaar en duidelijk leesbaar zijn volgesn de fia. En romeinse cijfers zijn voor sommige fans niet leesbaar. dus ze zouden dat moeten verbieden