Lotus in 2015

Gestart door Sabai, 08 december 2013 - 12:12:53

« vorige - volgende »

0634

En dat terwijl ik tussendoor nog moest pissen ook.

Perton

Lijkt me niet dat ze Grosjean per se kwijtraken. Het is een stabiele overgang in de overgang naar Mercedes, iemand die de nieuwe krachtbron goed met de oude kan vergelijken. Goed misschien kan Maldonado dat ook, maar die schrijft eerst drie auto's af voor het echte testen kan beginnen. Ik zou persoonlijk ook niet weten wie Grosjean zou moeten vervangen, of Mercedes moet echt per se een eigen coureur daar willen stallen.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2014 - 21:23:00
En dat terwijl ik tussendoor nog moest pissen ook.
ohw, ik dacht dat je juist dit forum gebruikte om te zeiken  ;)

Wat betreft Grosjean, ik zou zo ff niet weten wie hem dan moet gaan vervangen. Als het wel gebeurd, lijkt het mij einde F1 carriere voor Grosjean.

0634

Dat eerste ook wel ;D.

Dat tweede: sja, ligt eraan wat er verder allemaal gaat gebeuren op de transfermarkt net onder de topseats.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2014 - 22:49:42
Dat eerste ook wel ;D.

Dat tweede: sja, ligt eraan wat er verder allemaal gaat gebeuren op de transfermarkt net onder de topseats.
Williams heeft de coureurs al bevestigd, McLaren moet al iemand wegsturen, FI lijkt ook wel bekeken, Mercedes, STR en RBR ook. Dan blijft er dus weinig meer over. Het is Lotus of niks voor Grosjean ben ik bang.

Perton

Misschien dat ie met Total naar Caterham kan, maar of ie dat moet willen is een tweede.

Tuesday

Citaat van: Perton op 09 oktober 2014 - 23:20:58
Misschien dat ie met Total naar Caterham kan, maar of ie dat moet willen is een tweede.
om zn F1 carriere te rekken zou dat natuurlijk kunnen, maar van daaruit weer hogerop komen is haast onmogelijk. Maar eerlijk gezegd zie ik m nog niet direct vertrekken, de grootste bedreiging lijkt me Button. Vergne is een beetje is een beetje zelfde laken een pak, verder zou ik het echt niet weten.

Franky R.

Citaat van: Perton op 09 oktober 2014 - 23:20:58
Misschien dat ie met Total naar Caterham kan, maar of ie dat moet willen is een tweede.
Als Caterham dan nog bestaat.... :P

BMW.WilliamsF1

Zou het jammer vinden voor Grosjean als ie er volgend jaar niet bij is. Heeft vorig jaar toen die auto wel goed was toch een paar mooie dingen laten zien en nu is de Lotus het een frikandel op wielen, maar das niet zijn schuld. Helaas is Maldonado al bevestigd anders had ik graag Grosjean en een andere fatsoenlijke coureur bij Lotus gezien. Voor mijn part Vergne, maar die brengt geen centen mee. Maar goed, kan best dat ze Grosjean nog een jaartje geven.

Jozef

Zeggen dat Grosjean er dan niet meer bij is, is wel hard van stapel lopen zeg. Denken jullie dat ze hem bij Lotus alleen maar willen omdat hij Total-sponsoring in het laatje legt? ???

0634

Hij heeft talent én sponsoring. Dus hij is aantrekkelijk. Maar goed, dan moet er wel een plek voorhanden zijn, dat is natuurlijk wel zo. Vooralsnog beweegt de rijdersmarkt net onder de top niet echt.

Wings

Zit alles al dichtgetimmerd dan? Force India?

Jehoentelaar

Grosjean zal vast ergens aan de bak komen mocht het bij Lotus einde verhaal zijn.

Maar wat zit er allemaal aan Petronas vast? Die Jaafar heeft geloof ik al sinds hij in de luiers zat sponsoring daarvan, maar dat lijkt me wel een beetje ver gaan.

Leroy

Citaat van: Perton op 09 oktober 2014 - 21:28:16
Lijkt me niet dat ze Grosjean per se kwijtraken. Het is een stabiele overgang in de overgang naar Mercedes, iemand die de nieuwe krachtbron goed met de oude kan vergelijken. Goed misschien kan Maldonado dat ook, maar die schrijft eerst drie auto's af voor het echte testen kan beginnen. Ik zou persoonlijk ook niet weten wie Grosjean zou moeten vervangen, of Mercedes moet echt per se een eigen coureur daar willen stallen.

uhhh

Alonso met een optie voor 2016 ??

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 10 oktober 2014 - 10:42:36
Grosjean zal vast ergens aan de bak komen mocht het bij Lotus einde verhaal zijn.

Waar dan? En wilt Grosjean dat?