Lotus in 2015

Gestart door Sabai, 08 december 2013 - 12:12:53

« vorige - volgende »

Arthur

Mansoor is gek op aandacht [mediageil] maar laat duidelijk zijn dat verder dan onderhandelingen het nooit gaat komen. Het zou mij in ieder geval enorm verbazen mocht het anders zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de fysieke transactie...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Die Hulkenberg zal G op zijn blote knieen bedanken dat hij daar nu niet rijdt.. ;)

Maikel0230

Een zekere Finse kampioen ook ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

#288
Mwoah, iets meer geluk en Grosjean had gewoon een punt gescoord. En Grosjean wist met die belabberde auto wel gewoon die ene Finse kampioen achter zich te houden, al had die ook wel schade natuurlijk. Ik ben oprecht benieuwd hoe de verhouding tussen Lotus en Force India aan het einde van het seizoen is.

Sowieso mag Hülkenberg iedereen op zijn blote knieën bedanken dat ie überhaupt nog Formule 1 rijdt natuurlijk, want hij heeft zijn eigen glazen bij Sauber een beetje ingegooid vorig jaar door kritisch te zijn op zijn gebrek aan salaris (compleet terecht natuurlijk, maar daar maak je alsnog geen vrienden mee) en Force India had even makkelijk kunnen zeggen: "Jij liet ons in 2012 in de steek, waarom zouden we je nu terug willen?" Blijkbaar is hij nog goed genoeg dat Force India het verleden heeft kunnen laten rusten. Maar nu begin ik wel heel cynisch te doen, moeten we ook niet hebben ;)

Wings

Citaat van: Gerard op 31 maart 2014 - 11:43:40
Die Hulkenberg zal G op zijn blote knieen bedanken dat hij daar nu niet rijdt.. ;)

Ligt er een beetje aan hoe Lotus zich ontwikkeld. Maar tot nu toe verricht hij goede zaken.

0634

En hoe Force India zich ontwikkeld. ZOu best kunnen dat dat bij Lotus sneller zal gaan.

Overigens vond ik Grosjeans race gisteren bemoedigend. Reed zeker niet stijf achteraan en viel ook niet uit.

Perton

Precies. Ik blijf het herhalen, maar Lotus heeft gewoon een achterstand. Klaar. Die zijn ze nu in die overzeese races aan het wegwerken en vanaf het Europese seizoen moeten ze min of meer een beetje op een redelijk niveau staan dat ze in ieder geval mee kunnen doen. Als ze nu al, uiteraard geholpen door wat uitvallers en pechvogels onderweg, tegen een punt aanzitten, is dat gewoon prima progressie voor een auto waarvan twee weken geleden nog twijfels waren of die de 107% überhaupt zou halen en vervolgens of hij tien ronden zou volmaken.

Misschien kijken we na Brazilië met zijn allen terug op dit jaar en zeggen we: "haha wat was Cris toch naïef die eerste races", maar so be it. Ik geef ze de kans te ontwikkelen voor ik ze afschrijf.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Haha, lachwekkend. ;D

Laat ze eerst maar eens Force India en Williams pakken en dan naar McLaren kijken. In de laatste stint waren de beide McLarens consistent 1,5 seconde sneller dan Grosjean.

Jehoentelaar

Je moet altijd hoog inzetten in het leven hè. ;)

Gevoelsmatig plaats ik Williams trouwens op minstens hetzelfde niveau als McLaren, maar daar heb ik én geen goede onderbouwing voor én het is in dit topic niet relevant.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 01 april 2014 - 18:11:48
Je moet altijd hoog inzetten in het leven hè. ;)

Gevoelsmatig plaats ik Williams trouwens op minstens hetzelfde niveau als McLaren, maar daar heb ik én geen goede onderbouwing voor én het is in dit topic niet relevant.
en Hulkenberg zat daar nog weer voor. Ik zie eigenlijk niet in wat hier lachwekkend aan zou moeten zijn (Jozef)? Grosjean verklaarde overigens ook nog problemen te hebben op het eind van de race wat idd ook terug te zien was in de rondetijden.
Ik zie het eerlijk gezegd nog wel gebeuren, Lotus heeft een behoorlijke stijgende lijn te pakken en McLaren viel niet mee afgelopen weekend. Lijkt me een mooi richtpunt voor Lotus.

Perton

Gebaseerd op de vorm die McLaren in Maleisië liet zien, is het inderdaad niet zo gek van Lotus om zich op McLaren te richten. Grosjean werd met een gehavende auto elfde, dus met het oplossen van de motorproblemen en wat updates is dat inderdaad (gebaseerd op Maleisië) gewoon niveautje McLaren/Williams. Ik zeg niet dat ik het ook daadwerkelijk zie gebeuren, maar het is eigenlijk helemaal geen gekke uitspraak van het team. Wellicht een tikkeltje optimistisch, maar hé Stewart Grand Prix ging ook races winnen in 1999 en prompt deed Barrichello een paar keer goed voorin mee en pakte hij zelfs een paar podiumplekken. Lachwekkende doelen voor de eerste race, maar met iets meer geluk, waren die doelen ook gewoon gehaald. Europese GP van dat jaar reken ik even niet mee, want dat was gewoon een rare race.

Sabai

http://www.gppits.net/nieuws/nieuwe_neus_van_ontwikkelingen_voor_lotus_e22/


Ik ben benieuwd wat  het ze gaat brengen.Ik verwachtw ze nog steeds niet in de punten , zeker niet in China.

0634

Ik hoop in ieder geval niet dat het een in drieen gehakte neus wordt dit keer... :-\

Fabian

Citaat van: Jeroen op 17 april 2014 - 21:00:46
Ik hoop in ieder geval niet dat het een in drieen gehakte neus wordt dit keer... :-\
Eerder in vieren zoals Pastor rijdt...