Lotus in 2015

Gestart door Sabai, 08 december 2013 - 12:12:53

« vorige - volgende »

0634

Dus eigenlijk vind je Grosjean maar een prutser en Chilton een topper ;D

Perton


Maikel0230

Uiteraard, geen enkel argument kan daar tegenin gaan

MAX CHILTON WK 2015!!


;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


SDG

Mocht de Formule 1 dezelfde strikte hiërarchie hebben als de MotoGP in de promotieklassen (GP3-GP2-F1), plus de mogelijkheid om terug van klasse te zakken zoals in de MotoGP wel eens gebeurt, dan had Pastor wellicht nog een schitterende carrière in de GP2 in het vooruitzicht.  ;)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: SDG op 19 april 2014 - 15:38:06
Mocht de Formule 1 dezelfde strikte hiërarchie hebben als de MotoGP in de promotieklassen (GP3-GP2-F1), plus de mogelijkheid om terug van klasse te zakken zoals in de MotoGP wel eens gebeurt, dan had Pastor wellicht nog een schitterende carrière in de GP2 in het vooruitzicht.  ;)
als je eenmaal gp2 kampioen bent geworden mag je niet meer terug.

Maikel0230

Nou deze Lotus monteur weet het wel



;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

 ;D Maldonado zal lekker in het team liggen daar.

Franky R.


0634

Die is wel leuk inderdaad :).

janke

Citaat van: Wings op 19 april 2014 - 11:48:44
Citaat van: Sabai op 19 april 2014 - 11:42:00
Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 11:37:04
Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 11:09:47
Dat is hem zeker. Nuja en mij ken je natuurlijk ook, want je noemde me laatst al Cris :P

En ontopic: bam bitches, Grosjean in Q3. Ik wist dat mijn vertrouwen niet voor niets was, er is zeker progressie.

Grosjean is ook gewoon een hele goede. Ik blijf het herhalen ;).

Grosjean werd sowieso veel te hard aangepakt. Natuurlijk was hij in het begin wel eens ruw en de start in België was buitengewoon lomp maar los daarvan werd wel erg gauw gewezen naar Grosjean. Ik denk zelfs dat het zijn ontwikkeling heeft beïnvloed. Je zag dat Romain krampachtig probeerde om vooral niet te botsen. Zowel tijdens de start als in gevechten. Had het idee dat hij daardoor snelheid inboette. Nu heeft hij het vertrouwen teruggevonden en rijdt hij zeker niet onverdienstelijk. Had hem graag bij Ferrari gezien i.p.v. Kimi.

Dat is een Feit in tegenstelling tot Mallenado heeft Grosjean zich wel door ontwikkeld.  Misschien iets voor McLaren volgend jaar ipv Button.

Of ipv Magnusse :)n.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Citaat van: janke op 21 april 2014 - 10:37:50
Citaat van: Wings op 19 april 2014 - 11:48:44
Citaat van: Sabai op 19 april 2014 - 11:42:00
Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 11:37:04
Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 11:09:47
Dat is hem zeker. Nuja en mij ken je natuurlijk ook, want je noemde me laatst al Cris :P

En ontopic: bam bitches, Grosjean in Q3. Ik wist dat mijn vertrouwen niet voor niets was, er is zeker progressie.

Grosjean is ook gewoon een hele goede. Ik blijf het herhalen ;).

Grosjean werd sowieso veel te hard aangepakt. Natuurlijk was hij in het begin wel eens ruw en de start in België was buitengewoon lomp maar los daarvan werd wel erg gauw gewezen naar Grosjean. Ik denk zelfs dat het zijn ontwikkeling heeft beïnvloed. Je zag dat Romain krampachtig probeerde om vooral niet te botsen. Zowel tijdens de start als in gevechten. Had het idee dat hij daardoor snelheid inboette. Nu heeft hij het vertrouwen teruggevonden en rijdt hij zeker niet onverdienstelijk. Had hem graag bij Ferrari gezien i.p.v. Kimi.

Dat is een Feit in tegenstelling tot Mallenado heeft Grosjean zich wel door ontwikkeld.  Misschien iets voor McLaren volgend jaar ipv Button.

Of ipv Magnusse :)n.

Dat zou ook kunnen vind het alleen nog te snel om hem echt te kunnen beoordelen maar tot op heden valt hij niet echt op.

Fabian


Mister-T-Head

Lotus is en blijft mijn favoriete team. Jammer dat 2014 wat minder gaat. Zat ik vorig jaar nog in spanning op de bank om te kijken of ze op het podium kwamen (of winnen). Nu zit ik tijdens de race onderaan in beeld te kijken waar mijn coureurs zijn.  :-[

Jammer dat de verkeerde Lotus de eindstreep haalde in China. We zitten dicht bij het halen van punten. Komt wel goed.  ;)