Lotus in 2015

Gestart door Sabai, 08 december 2013 - 12:12:53

« vorige - volgende »

Heart of Light

Of gewoon plat, tegen de tijd dat hij ermee klaar is.

Gebaseerd op de trainingen lijken ze in elk geval een klein stapje vooruit gezet te hebben. Ik vind het wel heel grappig dat ze er zelf nog steeds van overtuigd zijn dat ze een briljante innovatie in handen hebben met die neus. Als je quotes van Lotus leest zou je denken dat ze vooraan met Mercedes knokken.

Perton

Het is niet per se een slecht idee, anders hadden andere teams hier niet serieus over nagedacht (al heeft STR in ieder geval toegegeven dat het een te moeilijk concept was om te maken). Dus misschien is het ook wel zo, dat áls het allemaal goed werkt, het een briljante innovatie is. Maar goed, dat is natuurlijk enorm lastig te zeggen met alle problemen die er nog zijn bij Lotus. We zullen zien of het volgend jaar op meer auto's staat als ze wat meer tijd en geld hebben om het toch proberen toe te passen. Als dat niet gebeurt, dan was het inderdaad niet zo briljant als ze bij Lotus denken.

0634

Citaat van: Heart of Light op 18 april 2014 - 12:27:26
Of gewoon plat, tegen de tijd dat hij ermee klaar is.

Gebaseerd op de trainingen lijken ze in elk geval een klein stapje vooruit gezet te hebben. Ik vind het wel heel grappig dat ze er zelf nog steeds van overtuigd zijn dat ze een briljante innovatie in handen hebben met die neus. Als je quotes van Lotus leest zou je denken dat ze vooraan met Mercedes knokken.
Hé, Heart! Leuk je hier te zien. Ik was ooit 0634 op het F1 forum :)

Jehoentelaar

Het aantal Bekende Forummers is inmiddels behoorlijk hoog aan het worden hier.

Heart of Light

Hoi! :D En ik naam aan dat Jehoentelaar de jongeman uit Rijswijk is? Ik had me eerst ingeschreven op F1-Geschiedenis, maar toen ik daar de lijst met gebande gebruikers zag kwam ik snel hierheen.

Perton

Dat is hem zeker. Nuja en mij ken je natuurlijk ook, want je noemde me laatst al Cris :P

En ontopic: bam bitches, Grosjean in Q3. Ik wist dat mijn vertrouwen niet voor niets was, er is zeker progressie.

Heart of Light

Natuurlijk, hoe kan ik jou nou vergeten? Ik was trouwens enorm pleased om MRB nog steeds in actie te zien. En zo'n mooi design!

Er is zeker enige progressie, maar de omstandigheden waren natuurlijk wel enigszins nivellerend.

0634

Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 11:09:47
Dat is hem zeker. Nuja en mij ken je natuurlijk ook, want je noemde me laatst al Cris :P

En ontopic: bam bitches, Grosjean in Q3. Ik wist dat mijn vertrouwen niet voor niets was, er is zeker progressie.

Grosjean is ook gewoon een hele goede. Ik blijf het herhalen ;).

Perton

Maar dat roep ik ook al jaren!

Sabai

Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 11:37:04
Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 11:09:47
Dat is hem zeker. Nuja en mij ken je natuurlijk ook, want je noemde me laatst al Cris :P

En ontopic: bam bitches, Grosjean in Q3. Ik wist dat mijn vertrouwen niet voor niets was, er is zeker progressie.

Grosjean is ook gewoon een hele goede. Ik blijf het herhalen ;).

Dat is een Feit in tegenstelling tot Mallenado heeft Grosjean zich wel door ontwikkeld.  Misschien iets voor McLaren volgend jaar ipv Button.

Heart of Light

Het grappige is dat Grosjean ooit hetzelfde stempel had als Maldonado nu heeft. The way I see it kan het twee kanten op. Ontwikkelen zoals Grosjean of...

Maikel0230

Het werd tijdens de VT's al duidelijk dat Lotus een stapje vooruit had gemaakt, kan ook niet anders, ze hebben nu pas de motorupdate die RBR en STR al in Bahrein hadden ontvangen van Renault. Nu kunnen ze eindelijk het potentieel van de wagen beginnen te ontplooien. Ik hoop dat Romain morgen dat puntje zal kunnen vasthouden maar met een Kimi en Button achter hem zal het moeilijk worden maar ik kijk er zeker naar uit.

Grosjean is een goeie, kan je niet naastkijken, ben toch benieuwd of hij een team kan leiden.

Citaat van: Heart of Light op 19 april 2014 - 11:45:08
Het grappige is dat Grosjean ooit hetzelfde stempel had als Maldonado nu heeft. The way I see it kan het twee kanten op. Ontwikkelen zoals Grosjean of...

Feit Grosjean heeft gedaan wat Pastor niet kan en ook niet zal kunnen, zich bewijzen als snelle en cleane jongen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Sabai op 19 april 2014 - 11:42:00
Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 11:37:04
Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 11:09:47
Dat is hem zeker. Nuja en mij ken je natuurlijk ook, want je noemde me laatst al Cris :P

En ontopic: bam bitches, Grosjean in Q3. Ik wist dat mijn vertrouwen niet voor niets was, er is zeker progressie.

Grosjean is ook gewoon een hele goede. Ik blijf het herhalen ;).

Grosjean werd sowieso veel te hard aangepakt. Natuurlijk was hij in het begin wel eens ruw en de start in België was buitengewoon lomp maar los daarvan werd wel erg gauw gewezen naar Grosjean. Ik denk zelfs dat het zijn ontwikkeling heeft beïnvloed. Je zag dat Romain krampachtig probeerde om vooral niet te botsen. Zowel tijdens de start als in gevechten. Had het idee dat hij daardoor snelheid inboette. Nu heeft hij het vertrouwen teruggevonden en rijdt hij zeker niet onverdienstelijk. Had hem graag bij Ferrari gezien i.p.v. Kimi.

Dat is een Feit in tegenstelling tot Mallenado heeft Grosjean zich wel door ontwikkeld.  Misschien iets voor McLaren volgend jaar ipv Button.

0634

Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 11:40:20
Maar dat roep ik ook al jaren!
Je moet me ook niet steeds napraten! ;)

Perton

Dan zal ik je voortaan alleen nog weerspreken.