Lotus in 2015

Gestart door Sabai, 08 december 2013 - 12:12:53

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Franky R. op 17 januari 2014 - 13:51:54
Citaat van: Arthur op 16 januari 2014 - 19:04:53
En over Quantum Motorsports.... I rest my case!!!


Een verrassende uitkomst, niet? :P
;D ;D ;D




En toch....Weer in gesprek met die scamzooi?!
Ze sporen niet daar bij Genii...
http://www.gppits.net/nieuws/lotus_praat_weer_met_quantum/
::) ::) ::)

Perton

Zoals ik de laatste twee alinea's lees, is het meer dat Lotus een houding heeft van: als er geld komt van Quantum, dikke prima, als het weer een wassen neus blijkt te zijn, ook prima. Ik vind het niet heel raar en ik vermoed dan ook dat Genii/Lotus niet bijzonder veel moeite in de gesprekken gaan voeren tot Quantum wat garanties kan geven.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 18 januari 2014 - 16:52:37
Citaat van: Franky R. op 17 januari 2014 - 13:51:54
Citaat van: Arthur op 16 januari 2014 - 19:04:53
En over Quantum Motorsports.... I rest my case!!!


Een verrassende uitkomst, niet? :P
;D ;D ;D




En toch....Weer in gesprek met die scamzooi?!
Ze sporen niet daar bij Genii...
http://www.gppits.net/nieuws/lotus_praat_weer_met_quantum/
::) ::) ::)

Zoals ik het lees heeft Mansoor Ijaz weer wat extra media-time gerealiseerd. Een nieuw plan om over te onderhandelen. Let op; ook dit is weer een nieuwe luchtballon die voor aanvang van het nieuwe seizoen geklapt is. Lotus beschouwt het zelf als een bonus... [mocht het ooit iets van waarheid worden]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: Perton op 18 januari 2014 - 17:45:30
Zoals ik de laatste twee alinea's lees, is het meer dat Lotus een houding heeft van: als er geld komt van Quantum, dikke prima, als het weer een wassen neus blijkt te zijn, ook prima. Ik vind het niet heel raar en ik vermoed dan ook dat Genii/Lotus niet bijzonder veel moeite in de gesprekken gaan voeren tot Quantum wat garanties kan geven.


Accoord,
Maar waarom er energie aan verspillen? Lotus heeft idd. geld nodig, maar laat ze die energie in een echte, serieuze investeerder steken ipv een fantast... ::)

Perton

Tsja ze zullen vast hun redenen hebben. Ik weet niet of dat logische redenen zijn of niet. Dat zal de tijd leren.

janke

Het Rijswijkse bedrijf Idenixx Motorsport heeft zich verbonden aan het Formule 1-team van Lotus. De Nederlandse onderneming gaat gepatenteerde kleding leveren die medewerkers van overhitting moet weerhouden. Idenixx benadrukt dat het geen sponsor wordt, maar partner.

Er is een contract getekend voor drie seizoenen. In deze drie jaar wil Idenixx zich op de kaart zetten, zo legt Rob Laurs uit. "We mikken in eerste instantie op topsporters, maar uiteindelijk ook op mensen die zich niet comfortabel voelen tijdens hun werk in warme omstandigheden. Denk aan bakkers en militairen. Het is gepatenteerde hi-tech en wordt voor ons gemaakt in Duitsland."

Lotus heeft er in Idenixx een nieuwe 'official technical partner' bij. Laurs: "Wij schuiven niet met geld, maar we willen kennis opdoen, expertise delen en op die manier een markt creëren. Iedereen die bij Lotus werkt tijdens de weekenden krijgt de kleding. Het zou prachtig zijn als Lotus komend seizoen sneller de banden wisselt omdat de pitcrew koeler en fitter is", zegt Laurs tegen de NOS.

Bron: GPUpdate.
Some things are too important to be left in the past.

0634


Wings


janke

Iig een bedrijf die kleding levert. Dus die hebben vertrouwen in Lotus. Trouwens Asterix en Obelix vond ik wel eens irritant worden om te lezen. Meestal de
zelfde shit. Dat k.. hondje en die fles met toverdrank. Zal wel een goede Ierse Malt Whisky zijn geweest. :P
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

Goed nieuws voor Lotus, het ziet er naar uit dat de crisis stilletjes aan verleden tijd is

http://www.gppits.net/nieuws/lotus_maakt_sponsordeal_met_saxo_bank/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Buxoq

Citaat van: Maikel0230 op 20 januari 2014 - 13:40:23
Goed nieuws voor Lotus, het ziet er naar uit dat de crisis stilletjes aan verleden tijd is

http://www.gppits.net/nieuws/lotus_maakt_sponsordeal_met_saxo_bank/

De tijd zal het leren, maar ik hoop van wel. Zou namelijk zonde zijn als er weer een team zou verdwijnen. Het is al jammer dat ze straks waarschijnlijk niet met de top mee kunnen.

Franky R.

Citaat van: janke op 19 januari 2014 - 20:55:17
Iig een bedrijf die kleding levert. Dus die hebben vertrouwen in Lotus. Trouwens Asterix en Obelix vond ik wel eens irritant worden om te lezen. Meestal de
zelfde shit. Dat k.. hondje en die fles met toverdrank. Zal wel een goede Ierse Malt Whisky zijn geweest. :P
;D ;D ;D

Perton

Ah nu snap ik waarom Saxo Bank plotseling sponsor is geworden van Lotus. Ik was helemaal vergeten dat Marco Sörensen daar testcoureur gaat worden.