Het Grote Motorentopic 2014

Gestart door 3phasE, 04 december 2013 - 19:44:01

« vorige - volgende »

Stelling: Het is geen goed idee om formule 1 auto's volledig elektrisch door de pitlane te laten rijden omdat dit de veiligheid niet ten goede komt.

Eens.
8 (40%)
Oneens.
12 (60%)

Totaal aantal stemmen: 17

Jehoentelaar

Hoe vaker ik het hoor, hoe mooier ik het vind klinken.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Dank je!

Ik vind het zo, zo veel beter dan hoe het was. Oprecht genieten.

robbert

inderdaad, men moet niet zo rap met vooroordelen gooien, als er iets nieuws naar buiten gebracht word. Het geluid, daar wordt wel aan gewend

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

klinkt niet zoerg als ik gedacht had!! mooi!

Maikel0230

Citaat van: NielsD op 28 januari 2014 - 11:17:04
Citaat van: Jehoentelaar op 28 januari 2014 - 11:16:16
Hoe vaker ik het hoor, hoe mooier ik het vind klinken.

Deze twee al gezien/gehoord?

http://www.gppits.net/nieuws/video_raikkonen_verlaat_pitlane_in_jerez/

Voor degene die het nog niet gezien hadden, er is een derde filmpje toegevoegd en dat klinkt nog heerlijker.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Die Mercedes is klinkt net als een stofzuiger zo met die turbo. De Ferrari gaat nog wel maar blijf het niks vinden dat nieuwe geluid veel te weinig toeren.

Sphinx

Het nieuwe geluid is voor mij juist het oude geluid. Volg F1 al sinds de jaren 80 en om eerlijk te zeggen, ik vond het jammer dat de motoren zo hoog gingen janken. De V10 en V12 ging nog wel, maar die V8's, ik vond het wel typisch, maar niet echt mooi (Euronics had een grappige reclame waarin een Duitse pitreporter de auto's nadeed om heel hard Neinnnn, neinnn, neinnn te roepen). Now it's back where it used to be, tenminste volgens mijn bescheiden mening. Laat maar komen dat seizoen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

Om mijn punt te verduidelijken, de rollout van Jean Pierre Jabouille... ehm ik bedoel Marcus Ericsson. Heerlijk die turbo. En hou voortaan je kop over geluid Bernie E!

http://www.youtube.com/watch?v=6tm4PInEhXA&feature=youtu.be
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Yoch grappig dat het gros vd fans bij voorbaat tegen de Turbo waren vanwege het geluid, terwijl de meesten het nu best oke vinden. :D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 17:25:59
Yoch grappig dat het gros vd fans bij voorbaat tegen de Turbo waren vanwege het geluid, terwijl de meesten het nu best oke vinden. :D


Geef opa Bernie gewoon de schuld... ;D ...die begon te janken en zeiken!

Sphinx

#447
Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 17:25:59
Yoch grappig dat het gros vd fans bij voorbaat tegen de Turbo waren vanwege het geluid, terwijl de meesten het nu best oke vinden. :D

Daarom heb ik ook mn kop gehouden en rustig afgewacht. "en de forummer zag dat het goed was " :D

CitaatGeef opa Bernie gewoon de schuld... ;D ...die begon te janken en zeiken!

Oh ja reken maar, janken als een Ferrari V8 deed ie  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Grote problemen voor Renault?

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=55898


Je zou toch verwachten dat ze genoeg getest hebben en de grote kinderziektes verholpen hebben.

Jozef

Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 17:25:59Yoch grappig dat het gros vd fans bij voorbaat tegen de Turbo waren vanwege het geluid, terwijl de meesten het nu best oke vinden. :D

Ik heb het nooit bekritiseerd. En ik vind het nu ronduit geniaal. :) :)