Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

BMW.WilliamsF1

Een collega van me had opeens Ziggo Sport Select in zijn Horizon Go app, dus kon gratis de vrije training kijken. Ben benieuwd of iedereen dit kan? Ik zag dat naast Select ook Voetbal beschikbaar was. Dus misschien voor het voetbal dat ie open staat?

gloudiesaurus

Leuk programma dat F1 fans only. Maar waar komt die Van Gameren toch ineens vandaan?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wallie

Citaat van: gloudiesaurus op 18 april 2016 - 00:09:27
Leuk programma dat F1 fans only. Maar waar komt die Van Gameren toch ineens vandaan?
Dat vraag ik mij ook af haha
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Maikel0230

#1414
Triest nieuws voor de Vlamingen onder ons. Peter Baert is niet meer, toch wel de bekendste autosport commentator in Vlaanderen. Een man met een passie voor alles met een motor.

http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/2691802/2016/04/30/Sportcommentator-Peter-Baert-52-overleden.dhtml

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Bizar. Een hele tijd geleden, toen de F1 nog werd uitgezonden op Kanaal 2, deed hij het commentaar samen met Philip Verellen. Bijna dag op dag 14 jaar geleden overleed Verellen aan botkanker, op 39-jarige leeftijd. En nu dus Baert aan huidkanker.

-Nino-

Jammer dat Ziggo Sport geen verslag meer doet van de Porsche Super Cup, gelukkig is daar Eurosport nog..

Pancake Shield

Nog een ding over de uitzending van afgelopen zondag. Een hoop mensen zijn Olav Mol nu aan het belachelijk maken, omdat ie het niet droog hield aan het einde van de race. Maar ik vind zijn commentaar toch echt wel goed deze race. Bovendien die man zit daar natuurlijk al sinds 1992 voor hem is ook zoiets emotioneel kan ik mijzelf voorstellen. Wat mij betreft past dat laatste commentaar in het rijtje met de Bergkamp van Jack van Gelder en de Zonderland van Hans van Zetten.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Robbert65

Zeker. Ik vind Olav Mol niet de allerbeste, maar zondag was er eigenlijk geen moment dat ik me aan hem stoorde. Wel vond ik zijn commentaar bij de laatste meters wat timide. Daar had hij van mij de longen uit zijn lijf mogen schreeuwen, snotteren erbij van mijn part. Dat was een moment dat we immers de rest van ons leven nog vaak horen. Met dat commentaar: Je lult niet meer. Bizar; fakking bizar... Johee, Johoo.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Van Wijk

Citaat van: Pancake Shield op 17 mei 2016 - 12:36:04
Nog een ding over de uitzending van afgelopen zondag. Een hoop mensen zijn Olav Mol nu aan het belachelijk maken, omdat ie het niet droog hield aan het einde van de race. Maar ik vind zijn commentaar toch echt wel goed deze race. Bovendien die man zit daar natuurlijk al sinds 1992 voor hem is ook zoiets emotioneel kan ik mijzelf voorstellen. Wat mij betreft past dat laatste commentaar in het rijtje met de Bergkamp van Jack van Gelder en de Zonderland van Hans van Zetten.
Precies, dit zijn voor mij ook momenten dat ik het niet droog hield.
( wellicht omdat ik als papa van topsporters weet wat je er voor moet doen , dit even terzijde )
De emoties lopen gewoon hoog op en man,man daarom is ( top ) sport zo mooi !

Arthur

Citaat van: Pancake Shield op 17 mei 2016 - 12:36:04
Nog een ding over de uitzending van afgelopen zondag. Een hoop mensen zijn Olav Mol nu aan het belachelijk maken, omdat ie het niet droog hield aan het einde van de race. Maar ik vind zijn commentaar toch echt wel goed deze race. Bovendien die man zit daar natuurlijk al sinds 1992 voor hem is ook zoiets emotioneel kan ik mijzelf voorstellen. Wat mij betreft past dat laatste commentaar in het rijtje met de Bergkamp van Jack van Gelder en de Zonderland van Hans van Zetten.

Ik vond het ook wel mooi en gun hem die emotie [vanuit het hart] van harte. Alleen dat Jahee, Jahoo met fucking bizar vond ik dan wel weer overdreven. Na al die jaren van Olav vind ik het wel mooi dat ook hij dit mag beleven!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tinus2017

Hallo mensen, ik heb een vraagje
Zijn er hier mensen die Formule 1 wedstrijden digitaal in hun bezit hebben?
Het gaat mij dan wel om wedstrijden, uitgezonden in NL, met commentaar van Olav Mol.
Ik heb zelf genoeg te ruil, van 1970 tot de laatst gereden race in 2016, heb ik alles op een harde schijf staan.
Alleen is alles in het Engels (Sky Sports), en de hele oude zijn in het Duits.
Geef maar een brul als we wat kunnen regelen, PB is ook goed :)

Jehoentelaar

Merk op dat het vragen en/of aanbieden van illegaal verkregen content niet toegestaan is op elk forum dat niet in de problemen wilt komen qua copyrightregels.

Overigens bezit ik zelf 1993 tot en met 1998 in het Engels dus ik kan niet iets voor je betekenen op twee races uit 1996 ja, maar waar die zijn gebleven...

Tessa

Citaat van: Jehoentelaar op 02 juni 2016 - 12:49:56
Overigens bezit ik zelf 1993 tot en met 1998 in het Engels dus ik kan niet iets voor je betekenen op twee races uit 1996 ja, maar waar die zijn gebleven...

Link achter in de kast Jehoentelaar, op die 2 grote zwarte langwerpige plastic blokken...
VHS noemden we dat indertijd.  8)

Tessa

Citaat van: Tinus2017 op 02 juni 2016 - 12:42:53
Hallo mensen, ik heb een vraagje
Zijn er hier mensen die Formule 1 wedstrijden digitaal in hun bezit hebben?
Het gaat mij dan wel om wedstrijden, uitgezonden in NL, met commentaar van Olav Mol.
Ik heb zelf genoeg te ruil, van 1970 tot de laatst gereden race in 2016, heb ik alles op een harde schijf staan.
Alleen is alles in het Engels (Sky Sports), en de hele oude zijn in het Duits.
Geef maar een brul als we wat kunnen regelen, PB is ook goed :)

En welkom Tinus, ik kan je helaas ook niet helpen, wel leuk dat je dat allemaal in huis hebt.
Kijk je dat ook wel eens terug, of is het "voor de heb"?
En hou je ook lijsten met data en weetjes bij? (dat is op internet tegenwoordig mooi terug te vinden,
maar als je al sinds 1970 bezig bent...)

Anyway, leuk  :)