Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

-Nino-

http://www.totaaltv.nl/nieuws/21954/formule-1-blijft-gratis-op-ziggo-sport.html#.VqX4FHf8Kz4.twitter

De Formule 1-races zijn het komend raceseizoen op het voor Ziggo-klanten gratis in het digitale basispakket beschikbare sportkanaal Ziggo Sport te bekijken. Abonnees van andere aanbieders dienen een abonnement op Ziggo Sport Totaal af te nemen.

Ziggo CEO Baptiest Coopmans vertelde daarnaast in het NPO Radio 1-programma De perstribune van Omroep MAX dat hij Ziggo Sport gratis aan Ziggo-klanten wil blijven aanbieden. In Nederland zijn er volgens Coopmans een paar honderdduizend mensen die voor sportcontent willen betalen. De Ziggo-topman vindt echter dat sport grotendeels gratis moet zijn.

Betaalzender Ziggo Sport Totaal
Ziggo begon in november met het gratis kanaal Ziggo Sport voor eigen abonnees. Hierop zijn onder meer de Formule 1 en wedstrijden uit de hoogste Spaanse voetbalcompetitie te zien. Ook besteedt Ziggo Sport aandacht aan Nederlandse sportcompetities en heeft het hiervoor uitzendrechten aangekocht. Vanaf komend voetbalseizoen is ook de Engelse Premier League op Ziggo Sport te bekijken. Een meer uitgebreider sportaanbod kan de Ziggo-abonnee – en abonnees van andere aanbieders – verkrijgen door een abonnement op Ziggo Sport Totaal – het voormalige Sport1 – te nemen. Naast zes lineaire kanalen biedt Ziggo Sport Totaal ook een online GO-app.

BMW.WilliamsF1

Ok, maar is dat incl. alle vrije trainingen en kwalificaties of alleen op zondag de race? Kan me niet voorstellen dat ze echt alle VT's en kwali's uit gaan zenden. Anders gaat er niemand meer betalen voor Ziggo Sport Totaal.

-Nino-

Het enige wat Ziggo Sport op vrijdagochtend/middag en de zaterdagochtend (in geval van de Europese GP's) uit zou kunnen zenden op kanaal 14 is Golf of Tennis.
Op zaterdagmiddag tijdens de kwalificatie zou daar vanaf augustus Premier League voetbal bij kunnen komen (wedstrijd 13.45 en 16.00 uur). Maar aangezien men op kanaal 14 zo veel mogelijk sporten aan bod wil laten komen, zie ik het nog wel gebeuren dat men de kwalificatie uitzendt op 14 en de Engelse voetbalwedstrijd van 13.45 uur op één van de andere kanalen. Ik zie het nog niet zo somber in voor de F1 op kanaal 14, zeker niet met Max Verstappen als 'publiekstrekker'.

BMW.WilliamsF1

Ja dat is waar. Ik kijk het gewoon ff aan wat ze gaan uitzenden de eerste paar races. Kan altijd nog een Sport 1 Go abo pakken eventueel mocht t echt nodig zijn :)

-Nino-

Een eventuele terugkeer van Jack Plooij in de Formule 1:
Olav Mol: puur speculatief, over anderhalve week pas productie besluitende vergaderingen. veel voorstellen.

Over anderhalve week dus pas nieuws over de plannen van Ziggo Sport wat betreft uitzendingen.

Terminator

Neeeee.
Mol snapt niks meer van het spelletje, maar Plooij heeft al helemaal geen verstand van de F1. Dat was toen echt dramatisch. Help.

gloudiesaurus

Ik ben ook geen fan van Plooij....  >:(
Is er dan echt niemand anders beschikbaar?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Terminator

Jawel, maar de arrogantie en dominantie van Mol bepaalt het waarschijnlijk.

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 06 februari 2016 - 15:17:30
Ik ben ook geen fan van Plooij....  >:(
Is er dan echt niemand anders beschikbaar?

Plooij:

BieEMWie
Tyres an issue here?

Arrgggggg!!!!!!!!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Mol ontkent het overigens op Twitter.
Volgens hem wordt er pas over 2 weken met Ziggo gesproken over de plannen voor komend jaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

(..)"We kunnen echter niet garanderen dat alle races, kwalificaties en trainingen op het open kanaal te zien zullen zijn. Dit in verband met andere grote sportwedstrijden die mogelijk op hetzelfde tijdstip worden afgewerkt. Dit zal per race worden bekeken."

http://www.f1today.net/nl/nieuws/208694/uitzendschema-f1-op-gratis-ziggo-niet-duidelijk

Dat is leuk zeg...pfff.  :o 

Groet,

C.G. de Beaufort


Jozef

"Andere grote sportwedstrijden" kunnen er best wat zijn ook. Ik weet niet waar ze uitzendrechten voor hebben maar deze evenementen zouden waarschijnlijk wel voorrang krijgen:

- finale Wimbledon (tijdens GP van Engeland)
- Ronde van Frankrijk (tijdens GP's van Engeland, Duitsland en Hongarije)
- toppers in de Premier League en Primera Division

De Olympische Spelen vallen gelukkig volledig in de zomerpauze van de F1, en het EK voetbal heeft geen clashes met GP's (op de dag van de GP's van Oostenrijk en Engeland is er respectievelijk een kwartfinale en de finale, maar dat zal dan 's avonds zijn).

10 juli is trouwens wel een hoogdag zeg. Finale Wimbledon, finale EK voetbal en de tweede Alpenrit in de Tour. :o

NielsD

Heeft Ziggo Sport ook de rechten van de Tour? Ik dacht dat die bij NOS en Eurosport lagen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 10 februari 2016 - 22:56:42
Heeft Ziggo Sport ook de rechten van de Tour? Ik dacht dat die bij NOS en Eurosport lagen.

Klopt  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: C.G. de Beaufort op 09 februari 2016 - 14:24:32
(..)"We kunnen echter niet garanderen dat alle races, kwalificaties en trainingen op het open kanaal te zien zullen zijn. Dit in verband met andere grote sportwedstrijden die mogelijk op hetzelfde tijdstip worden afgewerkt. Dit zal per race worden bekeken."

http://www.f1today.net/nl/nieuws/208694/uitzendschema-f1-op-gratis-ziggo-niet-duidelijk

Dat is leuk zeg...pfff.  :o 

Groet,

C.G. de Beaufort

Als je zeker wilt zijn dat je alle Grand-Prix ziet moet je dus gewoon nog een abonnementje nemen op Ziggo sport  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is