Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

-Nino-

Hopelijk breidt Ziggo Sport Totaal het live aanbod dit jaar nog verder uit met bijvoorbeeld meer trainingen (bij bijvoorbeeld IndyCar of GP2/3) of meer raceklassen (bijv. Endurance).

Jehoentelaar

Gaat niet gebeuren.

Zelf voor optie 1 gekozen.

gloudiesaurus

Citaat van: -Nino- op 10 januari 2016 - 18:43:36
Hopelijk breidt Ziggo Sport Totaal het live aanbod dit jaar nog verder uit met bijvoorbeeld meer trainingen (bij bijvoorbeeld IndyCar of GP2/3) of meer raceklassen (bijv. Endurance).

Sowieso is daar de ruimte op het kanaal niet voor.
Zeker als er volgend seizoen nog meer voetbal bij komt bij Ziggo.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Voor integrale uitzendingen is er ruimte zat als ze wat minder zouden herhalen.

-Nino-

Ze hebben zeven kanalen: Ziggo Sport, Select, Voetbal, Golf, Racing, Extra 1, Extra 2 en via internet nog GO. Ruimte genoeg lijkt mij.

BMW.WilliamsF1

Ik ga voor optie 3 en later mss voor 4 :)

Jehoentelaar

Citaat van: -Nino- op 12 januari 2016 - 10:05:00
Ze hebben zeven kanalen: Ziggo Sport, Select, Voetbal, Golf, Racing, Extra 1, Extra 2 en via internet nog GO. Ruimte genoeg lijkt mij.

Er zijn meer sporten dan autosport die ze uitzenden. Bovendien houdt het qua geld voor rechten ook wel een keer ergens op.

Kootje

Geld is 'n andere kwestie. Heb geen idee of het budgettair allemaal mogelijk is of niet. Maar dat was niet waar Nino en ik op reageerden. Wij reageerden op ruimtegebrek in hun zenderpakket en dat is er gewoonweg niet. Zelfs niet als ze zich met hun uitzendingen beperken tot hun racekanaal.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 12 januari 2016 - 13:14:17
Citaat van: -Nino- op 12 januari 2016 - 10:05:00
Ze hebben zeven kanalen: Ziggo Sport, Select, Voetbal, Golf, Racing, Extra 1, Extra 2 en via internet nog GO. Ruimte genoeg lijkt mij.

Er zijn meer sporten dan autosport die ze uitzenden. Bovendien houdt het qua geld voor rechten ook wel een keer ergens op.

Ik bedoel dan kanaal 14. Daarop kunnen ze simpel weg niet alles uitzenden... zeker niet het hele GP-weekend. Daarvoor is er te weinig ruimte  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Formula 1's new terrestrial broadcaster Channel 4 has confirmed that the British Grand Prix will be one of the 10 races it will show live in 2016. Dat zijn er dus maar 10.

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Kootje

10 die ze live uitzenden en de rest integraal, of zenden ze er sowieso maar 10 uit en houd Sky de rest zoals het ook al met de BBC was?

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Kootje

Oke, das dan ook weer helder. Niet dat 't voor mij iets uitmaakt, heb beide zenders niet, maar was ff benieuwd. ;)

Tessa

Optie 3 en anders optie 2....maar de BBC zal hoe dan ook gemist worden.

heb zo langzamerhand wel zin in de start van het seizoen, een mens kan dr tong immers slechts een beperkt aantal keren aan een lantaarnpaal laten vastvriezen zonder dat dat gaat vervelen  :P

SDG

Citaat van: Tessa op 19 januari 2016 - 21:30:16
Optie 3 en anders optie 2....maar de BBC zal hoe dan ook gemist worden.

heb zo langzamerhand wel zin in de start van het seizoen, een mens kan dr tong immers slechts een beperkt aantal keren aan een lantaarnpaal laten vastvriezen zonder dat dat gaat vervelen  :P

Met F1, MotoGP, WRC, DTM en WEC zit mijn agenda voor 2016 opnieuw ramvol, dus ik geniet voorlopig nog even van de stilte voor de storm...  ;)