Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Hamilton#44


Robbert65

#1231
het hele weekend... live. Met Coulthard, Jordan en de hele santenkraam.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Heb ik gemist dan, ik dacht dat ze alleen de laatste race nog live hadden. Nou ja, er gebeurde niet veel dus Mol ging gelukkig niet vaak de mist in.  ;) ;D

Hamilton#44

Lees net dat de BBC 35 miljoen pond moet bezuinigen op sport en het mes (nog verder) in F1 coverage wil zetten komend seizoen. Denk dat ze straks alleen bij de historische Europese GP's nog een live uitzending hebben zoals we die nu kennen.
Ze willen ook het contract openbreken met Bernie dus het aantal live races zal sowieso ook minder worden. Ik denk misschien nog vijf live GP's met voorbeschouwingen ect.?

Hopen dat dat Ziggo Sport doet wat ze beloven, ander word het de duitser vrees ik.  :(

Edwin90

Topictitel even aangepast. Dekt de lading een beetje beter!

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SDG

Ah, ik vroeg me al af hoe het kwam dat ik zo'n lang topic twee jaar lang over het hoofd had kunnen zien...  :D

gloudiesaurus

Zo Olav maakte er een potje van vandaag.

Eerst Sainz voor Verstappen aanzien bij de start.
Het blauwe vlaggen incident tussen Verstappen en Hamilton volledig missen...
Ricciardo aanzien voor Sainz en roepen dat hij vlak achter Massa aanzat.

En zo waren er nog een paar fouten.
Ik hou van Olav zijn enthousiasme en liefde voor de sport maar vandaag zag hij teveel dingen verkeerd.  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Ook op BBC werd het blauwe vlaggenincident over het hoofd gezien. De melding van Hamilton over de boardradio is ook niet uitgezonden volgens mij. het is wel dom, Max staat de eerste maanden van 2016 echt op scherp.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

-Nino-

Contract van Olav Mol liep tot en met 2015. Maar wellicht zien we hem volgend jaar weer terug op Ziggo Sport.

BMW.WilliamsF1

Ja hij was wel erg slecht zeg met namen en auto's uit elkaar halen. Hij is toe aan vakantie denk ik :D
Wel hoop ik dat ie volgend jaar weer terug komt bij Ziggo Sport. Wie zou het anders moeten worden? Ik zou niemand kunnen verzinnen eerlijk gezegd.

Robbert65

Alard Kalff met Rick Winkelman en Tom Coronel en Doornbos op de grid. Dan gaat het wel goed komen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Ja ok, als t een hoop extra mag kosten wel :)
En dan een puike voor- en nabeschouwing vanaf t circuit er bij.

-Nino-

Rick Winkelman samen met Nelson Valkenburg?

gloudiesaurus

Rick Winkelman? Alsjeblieft niet zeg...

En Allard Kalff heb ik ook wel gehad. Alleen als pitreporter was hij goed. Maar daar zal wel geen geld voor zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is