Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

gloudiesaurus

Hij was het af en toe kwijt ja...
Mistte ook soms dingen.

Maar wat Mol doet kan ook niet, rondetijden en ondertussen actie op de baan bijhouden.
Als je zo'n race als vandaag hebt kom je dan tijd tekort.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Tsja, dat ik was ik al zei na de race in Japan. En toen was het 'ach, dat geeft niks'. Mol miste ook deze race weer veel te veel actie op de baan, omdat hij naar de tijdmonitoren zit te staren.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 25 oktober 2015 - 22:48:10
Hij was het af en toe kwijt ja...
Mistte ook soms dingen.

Maar wat Mol doet kan ook niet, rondetijden en ondertussen actie op de baan bijhouden.
Als je zo'n race als vandaag hebt kom je dan tijd tekort.
Mooi dat je platenspeler op repeat staat, maar als dit dit dus op regelmatige basis gebeurt, dan doet Mol dus gewoon iets fout. Kan je het elke keer voor hem opnemen, maar dat maakt de fouten niet minder. Vandaag maakte hij ook gewoon fouten terwijl die iets oplas van de televisie, dat heeft niks met 2 schermen tegelijk in de gaten houden te maken.

gloudiesaurus

Ik zeg ook niet dat ik het voor hem opneem he.
Zijn enthousiasme maakt veel goed.

Een duo-commentator zou helpen, maar dat wil Mol niet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Er komt een moment dat enthousiasme de zaak niet meer compenseert. Dat punt zijn we allang voorbij en dat bleek ook vanavond weer. Dingen missen in een race als deze kán gebeuren maar met deze hoeveelheid gaat er in de basis iets verkeerd met hoe Mol een race benadert. Een paar keer in de microfoon schreeuwen maakt dat niet minder hinderlijk.

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 25 oktober 2015 - 22:58:07
Ik zeg ook niet dat ik het voor hem opneem he.
Zijn enthousiasme maakt veel goed.
Nee hoor. Maar da's iets persoonlijks natuurlijk.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 25 oktober 2015 - 22:48:10
Hij was het af en toe kwijt ja...
Mistte ook soms dingen.

Maar wat Mol doet kan ook niet, rondetijden en ondertussen actie op de baan bijhouden.
Als je zo'n race als vandaag hebt kom je dan tijd tekort.

Het is zijn vak. Als jij of ik meer werkdruk hebben moeten we ook presteren n. Ik zie ook wie waar rijdt, dus het is te doen.

gloudiesaurus

Klopt, maar wij zitten ondertussen ook niet op Twitter te kijken en op de monitor met tijden, en ook nog op een scherm met live-beelden.
Tenminste ik niet (al check ik af en toe rondetijden). Mol doet dat wel...

Ik bedoel als je 3 schermen hebt is het onmogelijk bij te houden. Zeker een race als Austin niet.
Enkele jaren terug was dat Twitter scherm er in ieder geval nog niet...

Een duo-commentator zou helpen.
Zet Rene Hoogterp (van pitspraat) er maar langs  ;)

Al die andere commentatoren die we gehad hebben, Van Dam, Winkelman etc. was/ is nou ook niet echt een succes...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Dan moet hij stoppen met kijken op Twitter en naar een monitor met tijden.

Hamilton#44

Ik vond Mol eigenlijk voor het eerst niet storend.  :)

Dat is ook niet zo raar want het gebeurde veel in de race waardoor hij niet toekwam aan zijn rare pitstrop strategie verhalen ect. Verder zag ie Sainz wel weer continu aan voor Verstappen.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 26 oktober 2015 - 11:18:30
Dan moet hij stoppen met kijken op Twitter en naar een monitor met tijden.

Ook een oplossing...
Al is de info via twitter/ rondetijden soms ook wel interessant.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ja en daarom heb je doorgaans ook een extra mannetje om die info bij te houden, dat hoort de main commentator niet te doen. Als je niet de capaciteit hebt om randzaken erbij te betrekken, moet je ze weglaten. Je core product moet goed zijn, de rest is bonus.

NielsD

Mol liet onlangs weten dat hij niet op Twitter kijkt tijdens een race. Niet slim, want teams tweeten soms nuttige informatie en dat mist hij dan. Verder wil ik Frank Weeink weleens horen achter de Formule 1-microfoon.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 26 oktober 2015 - 12:34:30
Mol liet onlangs weten dat hij niet op Twitter kijkt tijdens een race. Niet slim, want teams tweeten soms nuttige informatie en dat mist hij dan. Verder wil ik Frank Weeink weleens horen achter de Formule 1-microfoon.

Gisteren maakte hij toch een opmerking van "Manor meldt op Twitter dat".
En tijdens de kwalificatie maakte hij zelfs een foto van de bolide van Sainz die hij op Twitter zette, dat is dan wel weer cool van hem  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 26 oktober 2015 - 12:38:45
Citaat van: NielsD op 26 oktober 2015 - 12:34:30
Mol liet onlangs weten dat hij niet op Twitter kijkt tijdens een race. Niet slim, want teams tweeten soms nuttige informatie en dat mist hij dan. Verder wil ik Frank Weeink weleens horen achter de Formule 1-microfoon.

Gisteren maakte hij toch een opmerking van "Manor meldt op Twitter dat".
En tijdens de kwalificatie maakte hij zelfs een foto van de bolide van Sainz die hij op Twitter zette, dat is dan wel weer cool van hem  :)

Dat zou kunnen, maar hij zei zelf laatst niet op Twitter te kijken.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna