Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Arthur

In het verleden [jaren 90] zag je ook lang niet alle stops en S&G's. Het mag wel maar hoeft niet. Maar wat te denken van steeds die partners van die in beeld komen. Leuk, maar voegt niets toe....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2015 - 22:33:22
Mol had overigens een goed punt in Hongarije: de pitstops waren nauwelijks te volgen. We zagen de Mercs een een Ferrari hier of daar, maar alles daarachter zag je nauwelijks. Zelfs de DT van Max is nooit in beeld geweest. Mol zei dat hij vind dat iedere top 10-stop in beeld moet worden gebracht tenzij er ontzettend veel actie op de baan is. En dat ben ik wel met hem eens eigenlijk. In Hongarije was de regie matig.

Helemaal mee eens.

Prima commentaar van Mol in Hongarije! Enthousiasme spat er bij hem vanaf bij zo'n superrace. Hij is een echte fan net zoals wij...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Mwah, verder was hij vooral heel warrig vond ik, maar daar had hij wel een goed punt.

0634

Citaat van: Arthur op 28 juli 2015 - 22:49:34
In het verleden [jaren 90] zag je ook lang niet alle stops en S&G's. Het mag wel maar hoeft niet. Maar wat te denken van steeds die partners van die in beeld komen. Leuk, maar voegt niets toe....

Alle stops kan ook niet. Maar als Bottas naar binnen duikt en wij zien HAM rondjes rijden met niemand om hem heen moet jaar Bottas schakelen. Als iemand die op P4 of 5 rijdt een DT doet die kiele kiele wordt, moet je dat m.i. brengen. Dat zijn essentiele dingen voor een race.

En welke partners? Jessica Button zie ik nooit meer. Hamilton heeft geen pussycat meer. Mevr Rosberg zie je hooguit 2 keer per jaar. Van Alonso zou ik niet eens weten wie hij heeft. De laatste tijd zie ik nog zelden WAGs tijdens races.

Arthur

Dat soort momenten wil ik idd ook graag zien. Wie die dames in de garages allemaal zijn? No idea. Het valt me op en dan irriteert het me want ik wil racende auto's zien ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2015 - 22:33:22
Mol had overigens een goed punt in Hongarije: de pitstops waren nauwelijks te volgen. We zagen de Mercs een een Ferrari hier of daar, maar alles daarachter zag je nauwelijks. Zelfs de DT van Max is nooit in beeld geweest. Mol zei dat hij vind dat iedere top 10-stop in beeld moet worden gebracht tenzij er ontzettend veel actie op de baan is. En dat ben ik wel met hem eens eigenlijk. In Hongarije was de regie matig.

Dit is sowieso een goed punt. De pitstops van de top 10 in beeld is een heel goed idee. Sterker nog al is er veel actie in beeld, waarom zouden ze het dan niet doen met een splitscreen? Dat je in ieder geval de pitstop ziet en als er iets misgaat dat je de herhaling later krijgt.

En ach ja, Mol. Hij heeft af en toe nog zijn hoogtepuntjes, maar het einde van zijn tijdperk zit er toch wel aan te komen. Of ze moeten echt een duo-commentator naast hem wegzetten. Dat kan echt wel een pluspunt zijn. Gewoon een oud-F1-rijder of een actieve coureur (Belg of Nederlander) die de inside over het rijden oplevert, misschien wat leuke anekdotes op kan vissen op het moment dat het saaier is etc. Dat zou echt wel iets toevoegen denk ik.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Bij Sport1 hadden ze af en toe die duo-commentator met Van Dam. Albers, Doornbos, Verstappen, Coronel zijn wel eens duo-commentator geweest. Ik vond het niets...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Luister eens naar de Duitse RTL, dan mis je het enthousiasme van Mol wel  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634


Arthur

Om nog maar niet te spreken over die vreselijk irritante werbung. Dan ben je draad echt wel kwijt >:(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Citaat van: gloudiesaurus op 28 juli 2015 - 22:51:44

Prima commentaar van Mol in Hongarije! Enthousiasme spat er bij hem vanaf bij zo'n superrace. Hij is een echte fan net zoals wij...

Probleem is dat hij door zijn fan zijn nog wel eens zijn objectieve kant verliest maar kwa enthousiasme is hij prima inderdaad.  :)

Kan me herinneren dat het vroeger zo was dat degene die in Pitspost zat, nooit iets verkeerd kon doen in de daaropvolgende race.  ;D

0634

Zijn enthousiasme is uitstekend, je hoort dat hij een echte liefhebber is. Hij kan zich ook uitstekend verwoorden, geen enkel punt. Het probleem bij hem is alleen dat hij te vaak dingen verkeerd zegt. Dat irriteert me de laatste tijd steeds vaker, waar ik hem lang verdedigd heb vanwege zijn enthousiasme.

janke

Mol irriteert me al jaren, sorry. Ik vind het in de studio wel aardig die drie en de dame. Lammers heeft tenminste wat zinnigs te zeggen. Wat dat betreft mag hij elke race wel aanschuiven. Alleen jammer dat popie jopie Doornbos hem regelmatig zondag niet liet uitpraten. Verder is Doornbos ook wel aardig. Coronel is leuk voor de fun, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Doornbos is aardig. Maar al die verhalen uit zijn Jordan/ Red Bull tijd heb ik nu zo langzaam wel gehoord  ;)

Hoe vaak heeft hij al verteld over Red Bull in Braziliƫ en Maleisiƫ... en de feestjes met Liuzzi.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is