Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634

O, mijn reactie was niet richting jou in ieder geval. Helemaal niet zelfs.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 25 mei 2015 - 17:46:59
O, mijn reactie was niet richting jou in ieder geval. Helemaal niet zelfs.
die van mij ook niet aan jou ;) nou, een heel klein beetje misschien dan

Kootje

Citaat van: Tuesday op 25 mei 2015 - 17:51:06
Citaat van: Jeroen op 25 mei 2015 - 17:46:59
O, mijn reactie was niet richting jou in ieder geval. Helemaal niet zelfs.
die van mij ook niet aan jou ;) nou, een heel klein beetje misschien dan

Was die aan mij dan, want de mijne was ook meer in z'n algemeen bedoeld. ;)

Tuesday

Citaat van: Kootje op 25 mei 2015 - 18:03:28
Citaat van: Tuesday op 25 mei 2015 - 17:51:06
Citaat van: Jeroen op 25 mei 2015 - 17:46:59
O, mijn reactie was niet richting jou in ieder geval. Helemaal niet zelfs.
die van mij ook niet aan jou ;) nou, een heel klein beetje misschien dan

Was die aan mij dan, want de mijne was ook meer in z'n algemeen bedoeld. ;)
voornamelijk aan Perton, maar jullie 2 gingen ook nog ff door op de loterij dus ook een beetje aan jullie 2.

Kootje


Perton

Oké je hebt het inderdaad niet letterlijk een loterij genoemd, maar wel dat het overkwam als een loterij, toch? En dat laatste vind ik persoonlijk ook niet. Juist om wat ik in mijn vorige post schreef. Ja, sommige races zullen wel zo beslist worden, dat klopt, maar van de 17 races in een jaar zijn dat ze lang niet allemaal en zoals Jeroen ook zegt: het zijn doorgaans wel dezelfde namen die winnen, met af en toe een uitzondering.

Tuesday

Citaat van: Perton op 25 mei 2015 - 19:09:47
Oké je hebt het inderdaad niet letterlijk een loterij genoemd, maar wel dat het overkwam als een loterij, toch? En dat laatste vind ik persoonlijk ook niet. Juist om wat ik in mijn vorige post schreef. Ja, sommige races zullen wel zo beslist worden, dat klopt, maar van de 17 races in een jaar zijn dat ze lang niet allemaal en zoals Jeroen ook zegt: het zijn doorgaans wel dezelfde namen die winnen, met af en toe een uitzondering.
ik heb het inmiddels al wat genuanceerd. Het is volgens mij gewoon een feit dat er veel positiewisselingen zijn op het einde en het is ook een feit dat de wedstrijd elk moment kan afgelopen zijn door een yellow. Dus iedereen die op het eind op kop heeft gereden had in principe de wedstrijd kunnen winnen. Afgelopen zondag won gewoon de beste, maar als door een yellow Power of Dixon had gewonnen dan hadden we misschien ook wel gezegd dat de beste had gewonnen. Hoe dan ook, het is wel enorm spannend, juist omdat het zo onvoorspelbaar is.

-Nino-

Pagenaud was ook heel erg goed.

Als je IndyCar wat vaker kijkt, kun je toch wel een beetje een indeling maken van coureurs hoor (ook al tekent dat zich nog niet helemaal af in de stand):

Top 6: Power, Dixon, Montoya, Castroneves, Kanaan, Pagenaud;
Net daarachter: Rahal, Bourdais, Hunter-Reay, Newgarden, Kimball, Andretti;
Dan: Sato, Hinchcliffe, Munoz, Chaves;
En als laatste: de rest.

Toch jammer dat namen als: Briscoe, Tagliani, Servia, Wilson, Hildebrand, Carpenter niet (meer) het hele seizoen actief zijn in de IndyCars. 


Een loterij kan ik het niet noemen. Spannender dan Formule 1? 100%.

Perton

Citaat van: Tuesday op 26 mei 2015 - 05:34:12
Citaat van: Perton op 25 mei 2015 - 19:09:47
Oké je hebt het inderdaad niet letterlijk een loterij genoemd, maar wel dat het overkwam als een loterij, toch? En dat laatste vind ik persoonlijk ook niet. Juist om wat ik in mijn vorige post schreef. Ja, sommige races zullen wel zo beslist worden, dat klopt, maar van de 17 races in een jaar zijn dat ze lang niet allemaal en zoals Jeroen ook zegt: het zijn doorgaans wel dezelfde namen die winnen, met af en toe een uitzondering.
ik heb het inmiddels al wat genuanceerd. Het is volgens mij gewoon een feit dat er veel positiewisselingen zijn op het einde en het is ook een feit dat de wedstrijd elk moment kan afgelopen zijn door een yellow. Dus iedereen die op het eind op kop heeft gereden had in principe de wedstrijd kunnen winnen. Afgelopen zondag won gewoon de beste, maar als door een yellow Power of Dixon had gewonnen dan hadden we misschien ook wel gezegd dat de beste had gewonnen. Hoe dan ook, het is wel enorm spannend, juist omdat het zo onvoorspelbaar is.
Dat laatste sowieso. Het is zeker bij de ovalraces inderdaad ook wel een beetje zo dat je de afweging moet maken tussen "wachten tot de laatste ronde met inhalen, zodat ik niet meer teruggepakt kan worden" of "nu inhalen, voor als er een yellow komt". Daar heb je uiteraard wel gelijk in.

0634

Mede daarom heb ik niet veel met ovals. Kleunt er weer eentje in de muur, zit je weer tien ronden naar een neutralisatie te turen. Daar wordt je soms knettergek van. Ik tenminste.

Perton

Het kan soms vervelend zijn, dat klopt. Zeker toen ze per se herstarts wilden met twee auto's naast elkaar, dat ging aan de lopende band mis.

Jehoentelaar

Toen ging het op de stratencircuits helemaal vaak mis. Toronto was geen feestje meer.

Pancake Shield

Doet mij denken aan die drama-race dit jaar in New Orleans. Dat was pas echt een drama. Je kon toen ook goed merken aan Weeink dat hij zoiets had op een gegeven ogenblik van: "Ja, er waar moet ik het nu over hebben?"
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

-Nino-

Bij Sport1 mogen ze heel blij zijn met de fout die Eurosport afgelopen winter heeft gemaakt: Frank Weeink van de MotoGP naar de Superbikes en Diederick de Vries van de Superbikes naar de MotoGP. Ook al is Weeink meer van de tweewielers, het commentaar bij de autosportevenementen (IndyCar, DTM, Formule 3) valt absoluut niet tegen.

Anders hadden we het waarschijnlijk ook nog bij die races (naast de GP2, GP3 en de Porsche Supercup) met Ronald van Dam moeten doen. Die zit daar nog omdat hij ook nog wel eens een basketbalwedstrijd van verslag kan voorzien.

Trouwens, wat vinden jullie van de eerste maand Sport1 Racing, buiten dat het niet in HD is?

Wallie

Weeink had ook veel parate kennis over de Indycars zag bv direct wie er betrokken waren bij die laatste crash (Saveedra, Colleti en Hawksworth). Heel scherp en ook erg enthousiast!

Sport 1 racing vind ik prima, vind het alleen jammer dat ze de jaaroverzichten vaak midden in de nacht uitzenden.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen