Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Tuesday


Jehoentelaar

Citaat van: Tuesday op 02 mei 2015 - 22:51:55
Citaat van: Jehoentelaar op 02 mei 2015 - 22:37:58
Maar als Jeroen nou heel tevreden ermee is, moet hij zich dan per se ontevreden opstellen om de ontevreden medemens en ontevreden Tuesdays het nog steeds karig vinden wat Sport1 aanbiedt?
nee, helemaal niet. Hij hoeft het er ook niet in te wrijven (doet ie ook niet(bewust)) of mensen die wel kritiek hebben in verband te brengen met azijn oid. Er wordt geregeld gezegd dat Sport 1 hier ook meeleest, nou, dan zou ik iedereen vooraal aanraden om kritisch te blijven. En daar wil dan nog aan toevoegen dat je ze niet op verkeerde ideeen moet brengen zoals het binnenhalen van (auto)sport die nu nog (min of meer) gratis te zien is op bv Eurosport.

Zolang de bewering dat Sport1 meeleest slechts een gerucht is dat een eigen leven is gaan leiden zou ik niet weten waarom ik me mening zou moeten bijstellen dan dat 'ie werkelijk is. Waarmee ik niet beweer dat Sport1 nu hallelujah is (dan had ik het wel gehad).


Kootje

#813
Citaat van: Jehoentelaar op 04 mei 2015 - 01:42:02
Citaat van: Tuesday op 02 mei 2015 - 22:51:55
Citaat van: Jehoentelaar op 02 mei 2015 - 22:37:58
Maar als Jeroen nou heel tevreden ermee is, moet hij zich dan per se ontevreden opstellen om de ontevreden medemens en ontevreden Tuesdays het nog steeds karig vinden wat Sport1 aanbiedt?
nee, helemaal niet. Hij hoeft het er ook niet in te wrijven (doet ie ook niet(bewust)) of mensen die wel kritiek hebben in verband te brengen met azijn oid. Er wordt geregeld gezegd dat Sport 1 hier ook meeleest, nou, dan zou ik iedereen vooraal aanraden om kritisch te blijven. En daar wil dan nog aan toevoegen dat je ze niet op verkeerde ideeen moet brengen zoals het binnenhalen van (auto)sport die nu nog (min of meer) gratis te zien is op bv Eurosport.

Zolang de bewering dat Sport1 meeleest slechts een gerucht is dat een eigen leven is gaan leiden zou ik niet weten waarom ik me mening zou moeten bijstellen dan dat 'ie werkelijk is. Waarmee ik niet beweer dat Sport1 nu hallelujah is (dan had ik het wel gehad)


Of Sport1 nu meeleest of niet, is voor mij sowieso geen reden om m'n mening aan te passen.

FolkertE

Zo te lezen is het aanbod van Sport 1 best goed. Of het die 15 euro waard is of niet, baal ik extra hard dat online me keihard genaaid heeft met wederom een valse aanbieding.
Ze beloofde me sport 1 en BBC, maar die mogelijkheid is er absoluut niet.  >:( >:(.

En de streams vind ik niet echt meer de moeite. Ga aankomede races ook niet meer live kijken ben ik bang.

Miguel

Sport 1 mét Olav Mol, en er dan ook nog voor betalen? Je zou er voor betaald moeten worden om naar dat gebrul te luisteren!
Peace out yo.

Zeeuw

Maar wie zou je daar dan willen neerzetten? Een serieus alternatief zie ik niet direct.

Edwin90

De enige die ik een dergelijke rol direct zou toevertrouwen is Frank Weeink. Het is een 'motorman' maar zijn commentaar bij Indycar, DTM en Formule 3 is zeer goed te pruimen! Vind ik dan..

Kootje

Doet het idd erg goed, maar toch .... hoor nog steeds liever Mol. Mocht Mol er echter de brui aan geven, al dan niet geforceerd, dan is die Weeink 'n waardig opvolger.

Miguel

Citaat van: Zeeuw op 05 mei 2015 - 16:03:46
Maar wie zou je daar dan willen neerzetten? Een serieus alternatief zie ik niet direct.
Jack Nicholls.
Peace out yo.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Als je niet luistert naar de inhoud is Mol prima te pruimen.

gloudiesaurus

Overigens de Eddie Irvine documentaire op Sport1 gezien. Gaaf hoor die serie, ga de andere delen ook zeker bekijken.
Een aanwinst dat Racing-kanaal  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Dit weekend Sport 1 in open air. Zal eens luisteren wat Olav allemaal te melden heeft..... Misschien dat :-)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Vind Olav Mol af en toe wel doorslaan in zijn liefde voor Max hoor. Een beetje chauvinisme is top maar als commentator moet je ook een beetje objectief blijven.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is