Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Edwin90

Citaat van: Jehoentelaar op 01 mei 2015 - 05:18:04
Wat zenden ze eigenlijk van NASCAR uit, en in welke vorm? Daytona en Talladega zullen wel voor de hand liggen als live uitzendingen.

Sprint Cup, alle wedstrijden live. Xfinity en Truck series in samenvatting.

-Nino-

#781
De Nascar Sprint Cup wordt netjes uitgezonden (alleen nog niet in HD). Meestal start de uitzending een kwartier tot half uur voor de start van de race en stopt de uitzending na het podium en interviews.
De IndyCar-uitzendingen zouden wat mij betreft ook zo uitgebreid mogen zijn. Hier start men echter pas vijf minuten voor de start van de race en laat Sport1 het podium meestal niet zien. Dankzij de interviews wordt de uitzending enigszins gerekt, maar dan al merk je dat het de uitzending al wilde beëindigen.

Nascar Xfinity en Nascar Truck worden inderdaad in samenvatting uitgezonden. In dit bericht van afgelopen januari werd nog meer beloofd http://www.sport1.nl/nieuws/87298-ook-nascar-indycar-formule-3-en-dtm-naar-sport1.html, maar helaas voldoet Sport1 daar (voorlopig) nog niet aan.
Ik ben benieuwd of er na vanmiddag (Sport1 Racing Day) meer duidelijk komt.

Dus voor degene die gaat, hou ons op de hoogte aub! Hier een Livestream:

Uiteindelijk uit een slecht interview van Olav Mol met Wil Moerer niet veel wijzer geworden dan we al waren:

Interview Olav Mol met Wil Moerer op Sport1 Racing Day:
Na het voetbal is Formule 1 de belangrijkste sport voor Sport1. Formule 1 heeft in de  eerste twee jaar veel nieuwe abonnees opgeleverd. Naar aanleiding van de reacties van mensen zagen wij dat zij meer wilden zien. Daarom hebben we bij Sport1 nieuwe content toegevoegd:
Formule 1, GP2, GP3, Porsche SuperCup, Nascar, IndyCar, DTM, Audi TT, Formule 3, WRX (WRX 'was de moeilijkste').
We hebben niet alles, maar een mooi content en genoeg om een racekanaal mee te starten. Als er genoeg interessante races en evenementen bij kunnen komen zullen we dat niet nalaten om deze aan ons aanbod proberen toe te voegen.

Sport1 Racing zal nog niet meteen in HD worden getoond. Dat is erg jammer. De distributeurs leveren maar twee kanalen in HD: Sport1 Select HD en Sport1 Voetbal HD. Sport1 Racing wordt binnen enkele weken gereed gemaakt in HD en wordt dan ook in HD aangeboden aan distributeurs. Er wordt gepraat met de distributeurs of zij het in HD willen doorgeven, echter die keuze is aan hen. Daar hebben wij als Sport1 weinig invloed op.

De Formule 1 race met daarbij het studioprogramma wordt uitgezonden op Sport1 Select HD.
Extra kanalen worden in de meeste gevallen gebruikt voor de overige feeds (on board, highlights, pitlane), tenzij er een grote hoeveelheid aan programmering is op die tijdstippen waarvan Sport1 contractueel dergelijke sporten moet uitzenden.

Canaal Digitaal drie van de zes kanalen. Met Canaal Digitaal bezig voor uitbreiding van vierde kanaal. Zolang dat niet mogelijk is, via Sport1GO kijken.

Weekend van 08 tot en met 10 mei: Ziggo-abonnees gratis Sport1 Select en Sport1 Racing.




Wat zouden jullie nog verbeterd willen zien aan Sport1? En welk content is volgens jullie interessant om toe te voegen?
Momenteel zijn dit de uitzendrechten: https://www.2pdf.nl/download/55437849c3645/Auto-%20en%20motorsport%20tv%202015.pdf

Doe je zegje, want Sport1 leest mee...


shelby

Ik kan F1 vaak niet live zien en neem het dan op mijn humax harddisk recorder op. Alleen wil dat niet met sport 1 omdat ik dan allemaal blokjes in beeld krijg.

Zijn hier ook andere oplossingen voor?

Kootje


0634

Top dat kanaal. Zojuist docu ovrr Mansell gezien . Echt lekker.

gloudiesaurus

Ik ben er ook blij mee! Al trekt Nascar me totaal niet  ;)
Maar wat series en meer achtergronden, dat is zeker leuk. Ik heb al wat dingetjes geprogrammeerd staan.

En hopelijk pakt Ziggo het kanaal in HD op, dat een pre zijn.

En GP2 volg ik ook, dus mooi dat Sport1 dat uitzend.

Nu nog de F. Renault 3.5 erbij  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: Jeroen op 01 mei 2015 - 20:20:50
Top dat kanaal. Zojuist docu ovrr Mansell gezien . Echt lekker.

Idd.
En vanavond om 22.00uur weer eentje met Irvine.
Daarnaast is het aanbod uitgebreid met diverse jaaroverzichten.
Helemaal goed dit, niets te klagen.

janke

Citaat van: Jeroen op 01 mei 2015 - 20:20:50
Top dat kanaal. Zojuist docu ovrr Mansell gezien . Echt lekker.

En die was zekers het aanschiuwen waard. Ben er blij mee met deze uitbreiding.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Kootje op 02 mei 2015 - 09:46:07
Citaat van: Jeroen op 01 mei 2015 - 20:20:50
Top dat kanaal. Zojuist docu ovrr Mansell gezien . Echt lekker.

Idd.
En vanavond om 22.00uur weer eentje met Irvine.
Daarnaast is het aanbod uitgebreid met diverse jaaroverzichten.
Helemaal goed dit, niets te klagen.

Oké,  goede tv tip. Ik ga kijken!

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 01 mei 2015 - 20:20:50
Top dat kanaal. Zojuist docu ovrr Mansell gezien . Echt lekker.
die legends die zenden ze al anderhalf jaar uit hoor, heeft weinig met het nieuwe kanaal te maken.

Kootje

#791
Oh ja ??

Dan heb ik die blijkbaar al anderhalf jaar gemist. Kan hoor, want voorheen keek ik alleen Sport1 als er F1 werd uitgezonden, voor de rest negeerde ik die kanalen volledig. Nu ... nu er 'n Sport1 Racing is, kijk ik wel iedere dag in de gids of er iets interessants is. Dus hoewel het misschien niet zozeer 'n nieuw programma en dus geen verbetering van het aanbod is, is dit dus wel 'n verbetering van het grote geheel imo en 'n schoolvoorbeeld van waarom ik enthousiast werd van het nieuws dat dit kanaal er kwam.

Perton

Zijn die docu's een echte serie met elke aflevering hetzelfde format of is het meer een bij elkaaar geraapte zooi van verschillende docu's die dan onder de naam F1 Legends bij elkaar worden gezet?

Kootje

Geen idee, heb slechts het deel met Mansell gezien. Na dit weekend, als ik ook de delen met Irvine en Fittipaldi gezien heb, kan ik je daar meer over vertellen. Of kijk ze gewoon zelf en zie het met eigen ogen. ;)

Perton

Nee moet werken vanavond. Vandaar dat ik het vroeg :P