Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

BMW.WilliamsF1

15 euro per maand vind ik zelf ook teveel om te betalen. Als ik het ff zou berekenen. Seizoen duurt 9 maanden, dat zou dan al 135 euro zijn. Ik doe het samen met mijn pa, dus delen we de kosten. Gewoon 2 smartcards geactiveerd op hun adres en gaan. De 1e 3 maanden waren ook nog eens 5 euro per maand, dus dat scheelt ook. Dan is het nog wel te doen.

Maikel0230

Dus moto Gp is enkel voor digitale kijkers in belgie beschikbaar bij Eurosport?

Als dat zo is kan ik weer eens een race hier en daar meepikken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 30 september 2014 - 16:46:39
Citaat van: gloudiesaurus op 30 september 2014 - 12:29:07
Rechten MOTOGP™ voor Nederland en België naar Eurosport.

Hopelijk geen Eurosport 2, want die zit niet in m'n pakket. :-\


Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 30 september 2014 - 12:48:38
Van mij mag F1 wel naar het open kanaal van Fox. Graag zelfs ;)

Dat hoop ik ook niet, want ik kan ook geen Eurosport 2 ontvangen  :(

Ik heb nu Sport1 maar vind het toch wel een groot minpunt dat er straks geen MotoGP meer is.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Hoe dan ook, het is juist de omgekeerde weg van in Groot-Brittannië; daar raakte Eurosport de MotoGP vanaf dit jaar juist nog kwijt, aan BT Sport.

De kijkcijfers waren begin dit jaar in ieder geval zwaar teruggevallen in het VK en ik denk niet dat er veel vooruitgang geboekt zal zijn in de loop van het seizoen gezien de dominantie van Marquez.

Toch een teken aan de wand dat er nu in de Lage Landen een stap terug gezet wordt doordat de sport terug van achter de decoder gehaald wordt.

Kootje

Dat laatste is dus nog maar de vraag. Voor Eurosport 2 moet je hier in NL iig ook apart betalen, aangezien dat niet in het standaard pakket zit. Is weliswaar niet helemaal hetzelfde als achter de decoder, maar toch ...

Tuesday

Citaat van: Kootje op 01 oktober 2014 - 05:58:46
Dat laatste is dus nog maar de vraag. Voor Eurosport 2 moet je hier in NL iig ook apart betalen, aangezien dat niet in het standaard pakket zit. Is weliswaar niet helemaal hetzelfde als achter de decoder, maar toch ...
bij Canal Digitaal zit het gewoon in het basispakket ;)

Perton

Meeste Auto- en motorsport is volgens mij in principe op Eurosport 1, tenzij er andere programmering is die belangrijker is, dan gaat het meestal naar 2 (of gewoon niet uitgezonden). Ik vermoed dat MotoGP dusdanig groot is (maar daar kan ik me in vergissen) dat die races wel allemaal live zijn op 1, af en toe op 2.


Edwin90

Laten we hopen dat Frank Weeink mee gaat!  :-X


BMW.WilliamsF1

Dan hoop ik wel dat als ik een F1 race opneem ik hem ook gewoon kan zien zonder dat de opname er mee nokt. Dit is alleen bij Sport 1. Ligt wss aan Ziggo :(

Hamilton#44

Gister maar weer eens op Veronica gekeken aangezien ik de Duitsers wat saai vind en de BBC niet live uitzond.

Olav Mol lijkt me een prima kerel maar deskundig commentaar geven is niet voor hem weggelegd. Hij verwart de kijker meer dan dat hij de de kijker informeert. De afgezaagde, snel scoren (kracht)termen vliegen je om de oren.
Als je de BBC of RTL gewend bent weet je echt niet wat je hoort. De gemiddelde Veronica kijker die toevallig om tien over 9 langs de race zapt vind het misschien grappig en aanstekelijk maar voor mij is Olav Mol juist een reden om geen abbo op Sport 1 te nemen.

Je serieus afvragen of Kimi Raikkonen 2 ronden voor het eind een geplande stop maakt was wel het klapstuk. ;)


BMW.WilliamsF1

Mol zat er idd weer een paar keer flink naast :D

Het toppunt was nog wel een niet bestaande inhaalactie van Ricciardo op Bottas. Ricciardo kwam duidelijk voor Bottas de pits uit en een paar ronden later reden ze wat dichtbij elkaar en wist Mol te vertellen dat Ricciardo Bottas ingehaald heeft. Nou, die zat er al een paar ronden voor :P

NielsD

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 03 november 2014 - 11:27:50
Mol zat er idd weer een paar keer flink naast :D

Het toppunt was nog wel een niet bestaande inhaalactie van Ricciardo op Bottas. Ricciardo kwam duidelijk voor Bottas de pits uit en een paar ronden later reden ze wat dichtbij elkaar en wist Mol te vertellen dat Ricciardo Bottas ingehaald heeft. Nou, die zat er al een paar ronden voor :P

OCH MAN! Die viel mij ook op en daarna zeggen: "Je ziet hem nu direct op jacht gaan naar Massa", terwijl Bottas als een malle zat te drukken bij Ricciardo.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Figge

Hahaha Ik luister al jaren niet meer naar wat Olav zegt. Hij is echt zn scherpte kwijt.
Maar ja wie zou t dan moeten doen?