Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Arthur

Bedankt Franky!

Vraagteken blijft die race die Veronica uit [zegt te] zendt[en]. Kan goed ineens alleen een deel zijn. Ik overweeg maar weer naar Sport1 te gaan. RTL is zo saai en die reclames zijn zooooo irritant. Maar komende races weer BBC. Nog maar even wachten dan en laatste 2/3 Sport 1 ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Veronica had Canada toch ook in zijn geheel, of herinner ik me dat verkeerd?

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 21 september 2014 - 21:01:28
Veronica had Canada toch ook in zijn geheel, of herinner ik me dat verkeerd?


Even gespiekt op mijn blog en dat klopt...net als Austin op 2 november

Arthur

Citaat van: Franky R. op 21 september 2014 - 21:11:19
Citaat van: Jehoentelaar op 21 september 2014 - 21:01:28
Veronica had Canada toch ook in zijn geheel, of herinner ik me dat verkeerd?


Even gespiekt op mijn blog en dat klopt...net als Austin op 2 november

Brazilie [2013] zonden ze ineens pas 'de tweede helft' uit kan ik me herinneren... :o
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Tja, met de SBS Groep weet je het nooit. Maar de drie 'Europese avondraces' zouden iig worden uitgezonden, dus daar ga ik maar van uit.

Hamilton#44

Ik kijk alles wat live uitgezonden word op de BBC, ook al toen RTL nederland nog uitzond. Prima verslag alleen jammer dat ze niet meer alles live uitzenden, in dat geval kijk ik op RTL Duitsland, in principe ook prima verslag maar mijn Duits is veel minder dan mijn Engels met als gevolg dat ik tijdens saaie races regelmatig afdwaal.   ::)

Jehoentelaar

Die Duitsers dwaalden gisteren vooral zelf af. Normaal zijn ze goed te pruimen, maar gisteren leek het niet echt ergens op. Denk dat ze iets te weinig verhaaltjes hadden voorbereid voor de lengte van de race.

NielsD

Ik moet zeggen dat ik Mol wel beter begin te vinden elke race. Gisteren zag hij dan wel de track limits van Magnussen over hoofd, maar voor de rest is het dikke prima! De voorbeschouwingen met Robert Doornbos vind ik ook goed, alleen die presentator vind ik iets minder. Schelvis heet die geuzert, hij is toch veel meer van het voetbal? Zet dan Ruud Ter Weijden er weer neer.. ;)

Maar Sport1 doet al met al erg goed..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Hamilton#44

Citaat van: Jehoentelaar op 22 september 2014 - 12:34:05
Die Duitsers dwaalden gisteren vooral zelf af. Normaal zijn ze goed te pruimen, maar gisteren leek het niet echt ergens op. Denk dat ze iets te weinig verhaaltjes hadden voorbereid voor de lengte van de race.

;D

Dat zou goed kunnen, wat een gezemel op een gegeven moment maar goed, nu was er ook niet heel veel om over te lullen.

Jehoentelaar

Nee ze hadden de spanning ook niet echt aan hun zijde inderdaad. :P

0634

Nadeel van Sport1 is die suffe hockeymuts. Die kan echt totaal niet presenteren, geen enkele gevoel voor een camera.

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 22 september 2014 - 14:24:00
Nee ze hadden de spanning ook niet echt aan hun zijde inderdaad. :P

En toen er iets gebeurde [Sutil + SC] zonden ze reclame uit...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 22 september 2014 - 18:37:00
Nadeel van Sport1 is die suffe hockeymuts. Die kan echt totaal niet presenteren, geen enkele gevoel voor een camera.

Precies... en Schelvis is een voetbal-man. Geen Formule 1.........
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

CitaatMotorsportnieuws!

Rechten MOTOGP™ voor Nederland en België naar Eurosport.

Eurosport heeft zich in Nederland en België voor vier seizoenen (2015 – 2018) verzekerd van de MotoGP™ rechten. In Nederland* gaat het om de exclusieve TV- en online rechten en in België om de pay TV- en online rechten. De rechten zijn vanaf seizoen 2016 exclusief voor Eurosport in België voor zover het gaat om de Nederlandse taal.

De overeenkomst met Dorna Sports heeft betrekking op de live (HD) coverage van alle ronden in de MotoGP™, de Moto2™ en de Moto3™, inclusief de vrije trainingen op vrijdag, de kwalificaties op zaterdag en de wedstrijdraces op zondag.

* Rechten zijn non-exclusief voor de Iveco Daily TT Assen GP

Is dit een signaal? Sport1 is de MotoGP in elk geval kwijt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Kan best dat het met Moto GP en F1 gewoon niet winstgevend is. Zoveel klanten hebben ze er niet bij gekregen. Van mij mag F1 wel naar het open kanaal van Fox. Graag zelfs ;)