Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

robbert

Citaat van: Jeroen op 20 september 2014 - 08:25:48
Dat zat erin natuurlijk... wil Sport1 F1 behouden zal het diep in de pockets moeten tasten.

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/23104787/__Fox_aast_op_tv-rechten_Formule_1__.html

en zo zal de betaalzender de abonnementsprijzen doen stijgen

robbert

Citaat van: NielsD op 20 september 2014 - 09:32:44
Citaat van: Jeroen op 20 september 2014 - 08:25:48
Dat zat erin natuurlijk... wil Sport1 F1 behouden zal het diep in de pockets moeten tasten.

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/23104787/__Fox_aast_op_tv-rechten_Formule_1__.html

Ik vind het allemaal best, zolang ik maar niet zoveel hoef te betalen als er voor voetbal moet worden. Dat is wel een belachelijk hoog bedrag. Daarbij moet Fox wel weten dat de Nederlandse kijker kritisch is. Maar stel dat het op het open kanaal wordt uitgezonden, dat zou wel weer top zijn!

Normaalgezien, volgens een andere site, zou deze op een open kanaal uitgezonden worden

Jehoentelaar

Het artikel heeft het over FOX Sports. In Nederland is er van FOX Sports geen open kanaal beschikbaar. Tot zover die discussie.

Het open kanaal is het reguliere FOX-kanaal, wat qua sport niet veel meer uitzendt dan de samenvattingen van de KNVB Beker en een enkele verdwaalde Eredivisiewedstrijd als promotie voor het Sportspakket.

0634

Precies. Daarom zouden ze best een GP een keer uit kunnen zenden, ter promotie, maar voor de rest gaat het gerust achter de decoder.

Jehoentelaar

Wordt wel een aardige puzzel voor FOX Sports mochten ze die rechten in handen krijgen. Op zondagmiddag zit het op de internationale kanalen al stampvol met de internationale voetballerij.

Perton

Tsja zoals ik elke keer zeg in de discussie over betaalzenders: ik ga niet de volle pond betalen, als ik alleen maar autosport wil. Nu heeft Fox Sports ook American Football, dus dat maakt het voor mij wel iets interessanter, zeker nu de gamepass van NFL niet meer gratis is voor Nederlanders. De kosten kan ik er dan ook uithalen door Jehoentelaar 5 euro per wedstrijd te laten betalen als hij hier samen met mij wil kijken, 15 voor de Super Bowl. Dus dat zal het probleem niet zijn. Fox Sports is het overwegen waard, afhankelijk van hoeveel geld ik verdien / overhoud met mijn nieuwe baantje. En wat het daadwerkelijke programma zal zijn.

0634

Voor mij is het geen vraag: Als zij F1 uitzenden, neem ik een abbo.

Bovendien heb ik dan weer de PL en Ajax, dat mag ik beiden nog wel graag zien.

Kootje

Voorlopig zit het nog 'n jaar bij Sport1, dus voorlopig is het sowieso nog geen issue voor me. Daarna zie ik wel wie het uit gaat zenden en of ik bereid en in de positie ben om 'n abbo af te sluiten. Ga me er nu iig nog niet druk om maken.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 20 september 2014 - 13:17:34
Voor mij is het geen vraag: Als zij F1 uitzenden, neem ik een abbo.

Bovendien heb ik dan weer de PL en Ajax, dat mag ik beiden nog wel graag zien.

Voor mij ook. Scheelt weer een abbo op Sport1 waar verder niet heel veel op te zien is (uitgezonderd Spaans voetbal en GP2, MotoGP).

Ik denk dat Fox de Formule 1 achter de decoder doet en de samenvattingen op het vrije kanaal uitzend.
Dat doen ze ook met het voetbal...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2014 - 21:13:27
Citaat van: Jeroen op 20 september 2014 - 13:17:34
Voor mij is het geen vraag: Als zij F1 uitzenden, neem ik een abbo.

Bovendien heb ik dan weer de PL en Ajax, dat mag ik beiden nog wel graag zien.

Voor mij ook. Scheelt weer een abbo op Sport1 waar verder niet heel veel op te zien is (uitgezonderd Spaans voetbal en GP2, MotoGP).

Ik denk dat Fox de Formule 1 achter de decoder doet en de samenvattingen op het vrije kanaal uitzend.
Dat doen ze ook met het voetbal...

Ehh, dat wil zeker niet automatisch zeggen dat ze dat ook met F1 doen hoor...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Maar ga er maar vanuit de ze de Formule 1 niet gratis gaan uitzenden  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2014 - 21:40:41
Maar ga er maar vanuit de ze de Formule 1 niet gratis gaan uitzenden  ;)

Geheid dat er geen seconde gratis uitgezonden wordt... Volle mep lappen!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Arthur op 20 september 2014 - 21:42:21
Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2014 - 21:40:41
Maar ga er maar vanuit de ze de Formule 1 niet gratis gaan uitzenden  ;)

Geheid dat er geen seconde gratis uitgezonden wordt... Volle mep lappen!!!

Alleen Fox staan erom bekend op vrije kanalen te "teasen" voor hun betaalkanalen.
Dat is de formule die Fox ook in het buitenland toepast.

Overigens kijken er in Nederland nauwelijks mensen naar Fox op het vrije kanaal.

En het is maar weer afwachten hoe Fox het invult he. Mag Olav Mol bijvoorbeeld mee?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2014 - 21:46:59
Citaat van: Arthur op 20 september 2014 - 21:42:21
Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2014 - 21:40:41
Maar ga er maar vanuit de ze de Formule 1 niet gratis gaan uitzenden  ;)

Geheid dat er geen seconde gratis uitgezonden wordt... Volle mep lappen!!!

Alleen Fox staan erom bekend op vrije kanalen te "teasen" voor hun betaalkanalen.
Dat is de formule die Fox ook in het buitenland toepast.

Overigens kijken er in Nederland nauwelijks mensen naar Fox op het vrije kanaal.

En het is maar weer afwachten hoe Fox het invult he. Mag Olav Mol bijvoorbeeld mee?

Ja hoor, vanuit het bezemhok  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Het is eerst nog maar de vraag of FOX het überhaupt krijgt. ;)