Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20


Arthur

Proefabbo genomen, direct VT 2 gezien  ;)

Van Dam viel me niet tegen!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Jeroen op 31 maart 2014 - 23:04:37
Citaat van: Kootje op 31 maart 2014 - 20:47:18
Citaat van: Jeroen op 31 maart 2014 - 20:31:06
Voorlopig ontvang ik nog geen Sport1...

Ziggo ?    Dan vind ik 't vreemd.

Nee, UPC.

Nog vergeten te zeggen maar een dag later kreeg ik een mail dat ik eerst een abbo moest aanschaffen...  :P

Ik bellen: 'Ja, een abbo aanschaffen was juist de bedoeling... duhhhhh'

Vrouwtje bood haar excuus aan, snapte het ook niet zo, en diezelfde avond nog zag ik Barca-Atletico op Sport1.  :)

Dussss.

NielsD

Even een tippie voor iedereen met Sport1. Het GP2-seizoen is ook weer van start gegaan, om 12.00u live de eerste race met commentaar van Rick Winkelman.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


Perton

Ik ga weer voor Will Buxton en wie er dit jaar ook naast hem zit, vorig jaar D'Ambrosio.

NielsD

Citaat van: Perton op 05 april 2014 - 12:00:07
Ik ga weer voor Will Buxton en wie er dit jaar ook naast hem zit, vorig jaar D'Ambrosio.

Serieus als Winkelman zich nu stilhoudt op Sport1, dan horen wij ook Will Buxton. Heel apart!!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Haha, cool.

Is trouwens Luca Filippi die er nu bijzit, nice.

Kootje


Perton

Nee hoor, altijd capabele vent gevonden. Maar ik heb geen sport 1.

Kootje

In dat geval was m'n opmerking alleen aan NielsD gericht. ;) :P :D ;D

Perton

Ik denk niet dat Niels bedoelde dat Winkelman zijn klep moest houden maar dat als Winkelman even niks zei, je het geluid van Buxton kon horen.

Kootje

Dat kan ook, echter hoor ik die ook als Rick aan het praten is, vandaar mijn gedachte.  :-X
Hadden ze iig best ff uit mogen zetten.  :-\

NielsD

Citaat van: Kootje op 05 april 2014 - 12:37:48
Niks mis met Winckelman, toch? ???

Oh nee, zeker niet. Vind hem altijd een fijne commentator, alleen ik bedoelde meer van: als hij stil is, horen we alsnog commentaar. Niets negatiefs! ;D

EDIT:

Zie nu Perton zijn reactie, wat hij zegt klopt.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Leuk Sport1... Werkt maar op 1 smartcart? Boven dus niet en dus kaart wisselen. Wat is dit nu weer voor onzin >:(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel