Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Arthur

Roken deed hij wel. Over dat alcoholprobleem vind ik niets. Wellicht haalt Mol roken en drinken net zo makkelijk door elkaar als Denen en Finnen ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 20:19:54
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 19:47:09
Citaat van: Kootje op 16 maart 2014 - 16:06:50
Ik was iig wel blij met Mol en vond het qua fouten allemaal best wel meevallen. Grootste blunder vond ik echter zijn relaas over Kevin en vader Jan. Hij refereerde in deze constant aan hun Finse nationaliteit, terwijl het geen Finnen maar Denen zijn. ;D

Ja, maar Denen gaan weer niet samen met alcoholproblemen, dus moest hij het op Finnen gooien, omdat anders dat verhaal over vader Jan weer niet zou kloppen. Het valt niet mee hoor, even een achtergrondje vertellen ;) .
Volgens mij was dat verhaal nog onwaar ook. Jan rookte als een ketter en was niet zo van het moeite doen, maar dat ie flink zoop, heb ik nooit eerder gehoord. Of is dat voor anderen wel een bekend verhaal?


Jan Magnussen wilde gewoon leven en had een broertje dood aan diƫten en ander gedoe...dat verhaal ken ik wel. Maar flink willen zuipen en roken als een ketter?

Wel werd Jan door zijn 'levensstijl' bestempeld als niet-serieus. Te laat geboren, denk ik dan...hint James Hunt... ;)

Arthur

Kettingroken is toch anders als [en/of] kettingzuipen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik ken het verhaal van de drank ook niet, maar ik wist dan ook niet dat het een Fin was...

Arthur

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 21:47:04
Ik ken het verhaal van de drank ook niet, maar ik wist dan ook niet dat het een Fin was...

Waar zou Mol het vandaan hebben?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 21:47:04
Ik ken het verhaal van de drank ook niet, maar ik wist dan ook niet dat het een Fin was...
volgens mij staat/stond hij wel bekend als iemand die van drank hield, dus k denk dat het verhaal van Olav wel klopt, al kan ik me zn exacte teksten niet meer herinneren.

Arthur

Citaat van: Tuesday op 16 maart 2014 - 21:52:26
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 21:47:04
Ik ken het verhaal van de drank ook niet, maar ik wist dan ook niet dat het een Fin was...
volgens mij staat/stond hij wel bekend als iemand die van drank hield, dus k denk dat het verhaal van Olav wel klopt, al kan ik me zn exacte teksten niet meer herinneren.

Kan ook na zijn carriere zijn natuurlijk... Ene Johan Cruyff rookte ook!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Er zijn zoveel topsporters die roken en/of drinken, dus zo raar is dat toch niet? Mol had het echter over 'n drankprobleem dat de loopbaan van Jan M. genekt zou hebben. Kan ... ik ken het verhaal niet, maar dat maakt Jan nog geen Fin. ;D

0634

Citaat van: Tuesday op 16 maart 2014 - 21:52:26
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 21:47:04
Ik ken het verhaal van de drank ook niet, maar ik wist dan ook niet dat het een Fin was...
volgens mij staat/stond hij wel bekend als iemand die van drank hield, dus k denk dat het verhaal van Olav wel klopt, al kan ik me zn exacte teksten niet meer herinneren.

Ik sluit het niet uit.

Sphinx

Het verhaal klopt deels, maar drankprobleem is een beetje vergaand. Jan Magnussen heeft in een interview aangegeven niet voor zijn sport te hebben geleefd, nauwelijks te hebben getraind en net als bv Keke Rosberg, JP Jabouille en Patrick Depailler kettingrokend door het leven te gaan. Daarbij vertrouwde hij teveel op zijn vierjarige contract bij Stewart. Als hij het over had willen doen was hij gewoon bij Mclaren gebleven "om alles wat ik niet snapte door Ron Dennis in mijn kop geramd te krijgen."
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Magnussen heeft ooit het volgende gezegd in een interview: hou je van drank? "Nee ik drink het alleen". Maar dat hij een drankprobleem heeft gehad of als een ketter zoop is mij ook onbekend. Wel dat hij rookte voordat hij bij Stewart debuteerde...

Magnussen heeft altijd op redelijk hoog niveau geracet en doet dat nog steeds dus ik neem aan dat het met dat drankprobleem wel meevalt  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ik denk dat we bijna met zekerheid wel kunnen concluderen dat het weer eens een fabeltje van Mol was, dat ie ongetwijfeld een keer heeft bedacht of half heeft gehoord en er zijn eigen waarheid van gemaakt.

SDG

Citaat van: Arthur op 16 maart 2014 - 20:58:39
Kettingroken is toch anders als [en/of] kettingzuipen....

Waar is de tijd van Keke Rosberg of Alessandro Nannini, ook zo'n verstokte rokers in hun tijd...

FolkertE

Ik heb het toch maar via livestream gedaan. Weet niet waarom maar voelde beter om te kijken. Kwalificatie wel op sport1 gekeken en was goed met Olav. Wat foutjes her en der maar dat is niet erg.

Maar klopt het dat zondag geen commentaar van Olav was?

Edwin90

Zondag was ook commentaar van Olav Mol.  :)